projekti suzuki rg125f fighter

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Taze

Viesti Kirjoittaja Taze » To Kesä 22, 2006 10:53 am

T.A kirjoitti:
jusutus kirjoitti: Sen todella haluan nähdä kun lyhennät ja kavennat R1:n katteen niin että se näyttää pyörässäs järkevältä.
R1 ´01:n perse näyttää jo YZF 750 R:ssäkin näin karmealta:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=j ... d=27475056
No se kate ei edes ole tollanen mikä tossa kuvassa on ja jos se näyttää siltä,että sitä ei saa millään hyvän näköiseksi niin myyntiin vaan ja uutta tilalle.
Eipä tollanen perä minkä tilasin aprilia rs:ssä hirveästi liian isolta näytä ja tota ei oo kavennettu ollenkaan.
http://www.motot.net/galleria/12500
entropia kirjoitti:Eikö oo vielä kokemuksesta ees sen vertaa jääny päähän, että täällä aukovat sulle päätä joka asiasta mitä teet...?
Olenhan minä sen huomannut,mutta toivottavasti asia joskus vielä muuttuu.

Ai ei ole leveän näköinen, voi jestas! Mun mielestä tätä leveemmän näkönen on vaan toi naapurin 75- vuotiaan Martan ahteri... http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/12500
Jumala rankaisee, minä en... no joskus ehkä vähän, mutta se on pientä ja pieni on kaunista.

T.A

Viesti Kirjoittaja T.A » Ma Kesä 26, 2006 4:07 pm

Noniin nyt on perä tullut.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 5/cat/7751
Hommaa riittää takahäkin tekemisessä ja kaikkien säiliöiden siirtämisessä piiloon.
Oli kyl kate vähän levee,mutta helppo sitä on vähän lyhentää ja ohentaa.

ZaDi

Viesti Kirjoittaja ZaDi » Ma Kesä 26, 2006 5:53 pm

Milläs meinasit ohennella? Lasikuidullako? Ei tule sillä onnistumaan..

Takahäkki näyttää olevan kiinteä, runko arvatenkin alumiinia?
Säiliöt saa heivata veks, ja laittaa pienempää kippoa tilalle..

jusutus

Viesti Kirjoittaja jusutus » Ma Kesä 26, 2006 7:13 pm

T.A kirjoitti:Noniin nyt on perä tullut.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 5/cat/7751
Hommaa riittää takahäkin tekemisessä ja kaikkien säiliöiden siirtämisessä piiloon.
Oli kyl kate vähän levee,mutta helppo sitä on vähän lyhentää ja ohentaa.
Kahvit tarjoan kun oot muokannu katteen lyhyemmäks ja kapeemmaks, teet nätin häkin ja saat perästä muutenkin siedettävän näköisen.

saimaanharju

Viesti Kirjoittaja saimaanharju » Ma Kesä 26, 2006 7:20 pm

Muistuttaa toi takahäkki iha fzr:n takahäkkiä=)...miulla se sai samanlaisen katteen päällensä ja uuden takahäkin....
Meijä kyläl kaikki jätkät oltii "vatos locos" Mut muijat oli Lotos vacos

konstaapeli

Viesti Kirjoittaja konstaapeli » Ma Kesä 26, 2006 7:44 pm

Hyvä hyvä. Oikeasti, toivotaan että rojetki onnistuu ja miellyttää itseään!
All i've got, All i've got is insane.

T.A

Viesti Kirjoittaja T.A » Ma Kesä 26, 2006 7:49 pm

ZaDi kirjoitti:Milläs meinasit ohennella? Lasikuidullako? Ei tule sillä onnistumaan..

Takahäkki näyttää olevan kiinteä, runko arvatenkin alumiinia?
Säiliöt saa heivata veks, ja laittaa pienempää kippoa tilalle..
Pala pois välistä ja lasikuidulla kiinni toisiinsa.Miksei lasikuitukatteen ohentaminen lasikuidulla onnistuis?
Runko ei ole alumiinia elikkä hitsaus ei teetä ongelmia.
Laitan vapaavirtaus suodattimen niin saa ton helvetin ison vakio ilmanputsari boksin pois ja sit aukun siirettyy tankin alle.
2-t säiliö varmaan akun tilalle kuskin penkin alle ja sit paisunta säiliö jostain pullosta syylarin viereen.
jusutus kirjoitti:Kahvit tarjoan kun oot muokannu katteen lyhyemmäks ja kapeemmaks, teet nätin häkin ja saat perästä muutenkin siedettävän näköisen.
No täytyy muistutella sit,kun se on valmis
saimaanharju kirjoitti:Muistuttaa toi takahäkki iha fzr:n takahäkkiä=)...miulla se sai samanlaisen katteen päällensä ja uuden takahäkin....
No sit joku muukin on joutunu tekee samanlaisen homman kun mä kohta joudun.
:wavey:

Taze

Viesti Kirjoittaja Taze » Ma Kesä 26, 2006 7:52 pm

Juurikin näin... se on edessä täällä suunnassa... ei vain tarvi onneksi kaventaa tota itsellä, toivottavasti onnistut tossa hommassa.
Jumala rankaisee, minä en... no joskus ehkä vähän, mutta se on pientä ja pieni on kaunista.

T.A

Viesti Kirjoittaja T.A » Ma Kesä 26, 2006 7:56 pm

Taze kirjoitti:Juurikin näin... se on edessä täällä suunnassa... ei vain tarvi onneksi kaventaa tota itsellä, toivottavasti onnistut tossa hommassa.
Parhaani yritän.

Hätävara

Viesti Kirjoittaja Hätävara » Ma Kesä 26, 2006 9:35 pm

T.A kirjoitti:
Taze kirjoitti:Juurikin näin... se on edessä täällä suunnassa... ei vain tarvi onneksi kaventaa tota itsellä, toivottavasti onnistut tossa hommassa.
Parhaani yritän.
Niin taikka isäs yrittää.. :D nojoo vitsi vitsi

Entropia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » Ma Kesä 26, 2006 10:00 pm

ota se tuorevoitelu vittuun, öljyt bensan sekaan. ei oo iso homma kulettaa 2dl pönikkää öljyä mukana. Näin siis itselläni.

Taze

Viesti Kirjoittaja Taze » Ma Kesä 26, 2006 10:22 pm

Matzku. kirjoitti:
T.A kirjoitti:
Parhaani yritän.
Niin taikka isäs yrittää.. :D nojoo vitsi vitsi
Mä en nyt tiedä koko taustaa tästä isi asiasta, mutta sen verran voisin sanoo että on helvetin hienoa jos isä on pojan touhuissa matkassa ja näyttää vähän miten päin pidetään mitäkin laitetta kourassa, itse oon kahden muksun isä ja tuntuu välissä että niille ei aikaa meinaa riittää millään, ja oon siitä välissä todella vittuuntu itseeni... joten jos ei omat taidot riitä niin kyllähän meistä jokainen varmaan apua pyytää ja yleensä sellaselta joka osaa sen homman... oli se sitten isi tai äiti tai naapurin maalarisetä, muuta, sanoit tosiaan jo tossa että vitsi vitsi, mutta oli pakko tarttua kun kalahti näin isänä korvaan...

Ja pyydän, ei mitään vittuilu sessiota tästä nyt... tattis!

Karban

Viesti Kirjoittaja Karban » Ma Kesä 26, 2006 11:03 pm

Onhan se hienoo että pysyy kakarat pois pahanteosta.

Kyllä mä vaan ymmärrän piikkien rakentelua. Jostain sekin pitää alottaa. Kyllä se kuitenkin mopojenki rakentelussa on sama ku talojen rakentamisessa, eli eka tehdään pahimmalle vihamiehelle, toinen naapurille ja kolmannessa voi jo itekin asua.

Säästyishän siinä tietty ainakin äkkiä ajatellen rahaa jos ei piikkiä rakentaisi vaan vasta sitä ensimmäistä isoa, mutta mun mielestä se taidon karttuminenkin on vaan rahanarvoinen asia ja tulee sitten opetellessa tuhottua vähän edullisempaa kalustoa..
Kuva

T.A

Viesti Kirjoittaja T.A » Ma Kesä 26, 2006 11:14 pm

Entropia kirjoitti:ota se tuorevoitelu vittuun, öljyt bensan sekaan. ei oo iso homma kulettaa 2dl pönikkää öljyä mukana. Näin siis itselläni.
Kyl sinne sen öljysäiliön saa aika helpolla,kun sattus löytymäänkin aika sopiva säiliö tallista niin turhaan sitä poiskaan ottaa.
Karban kirjoitti:Onhan se hienoo että pysyy kakarat pois pahanteosta.

Kyllä mä vaan ymmärrän piikkien rakentelua. Jostain sekin pitää alottaa. Kyllä se kuitenkin mopojenki rakentelussa on sama ku talojen rakentamisessa, eli eka tehdään pahimmalle vihamiehelle, toinen naapurille ja kolmannessa voi jo itekin asua.

Säästyishän siinä tietty ainakin äkkiä ajatellen rahaa jos ei piikkiä rakentaisi vaan vasta sitä ensimmäistä isoa, mutta mun mielestä se taidon karttuminenkin on vaan rahanarvoinen asia ja tulee sitten opetellessa tuhottua vähän edullisempaa kalustoa..
Mä oon samaa mieltä,että jostain sitä pitää alottaa ei sitä tiedä sit et mitä täältä mun pajasta vaikka 5v päästä tulee ulos :D
Eikä toi niin kallis ole makso 1000e kevari ja about toinen tonni menee rakentamiseen.
Silti säästää jotain 3000€ et kun ois ostanu uuden piikin ja tuleepahan oman lainen ainakin.

stalker-

Viesti Kirjoittaja stalker- » Ma Kesä 26, 2006 11:30 pm

T.A kirjoitti: Mä oon samaa mieltä,että jostain sitä pitää alottaa ei sitä tiedä sit et mitä täältä mun pajasta vaikka 5v päästä tulee ulos :D
Eikä toi niin kallis ole makso 1000e kevari ja about toinen tonni menee rakentamiseen.
Silti säästää jotain 3000€ et kun ois ostanu uuden piikin ja tuleepahan oman lainen ainakin.
asenteet on sulla ainakin ihan kohdallaan :) ei siinä, lykkyä tykö projektiin.

kannattaa tosiaan miettiä pariin kertaan että jättääkö sen tuorevoitelujärjestelmän kokonaan pois.. itselle kävi niin että öljypumppu pimeni ja kaikki muu siinä mukana. ei kiva :freak2:

se on totta, hyvä vaan jos isä auttaa ja jeesaa noissa hommissa, joillekkin rahallisesti (sekin osaltaan hyvä homma). harvoin nuorilla on täydet mahdollisuudet maksaa itse omat harrastukset.

ja hyvähän se on aloittaa nuorena.. kokemusta ja taitoa kehittyy sitä mukaa.

Vastaa Viestiin