projekti suzuki rg125f fighter
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- T.A
projekti suzuki rg125f fighter
Elikkäs mulla on tuollainen projekti menossa kuvia ja juttua päivittelen sitä mukaan,kun saan jotain tehtyä siihen.
Tuollaisesta lähdetään liikkeelle:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... emId=28602
ja tossa ois pakkausmuovit poistettu
http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... emId=28605
Entinen omistaja oli asentanut siihen jonkun isomman pyörän sliparin mikä on asennettu aivan päin persettä joten se tulee parempaan asentoon uuden perän myötä.
Tulossa siihen olis:
04 r1:sen perä
tuplavalot eteen
crossi tanko+raiserit
joku hieno peili
etulokarin muokkausta
putken päälle muokkaan ehkä vakiokatteista bellybanin
ledi takavalo
undertray kiiltävästä rosterista/turkkipellistä
kiillotetut vanteen reunt+paljon muuta
ledi vilkut
ja joku "erikoinen" maalaus
Tuollaisesta lähdetään liikkeelle:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... emId=28602
ja tossa ois pakkausmuovit poistettu
http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... emId=28605
Entinen omistaja oli asentanut siihen jonkun isomman pyörän sliparin mikä on asennettu aivan päin persettä joten se tulee parempaan asentoon uuden perän myötä.
Tulossa siihen olis:
04 r1:sen perä
tuplavalot eteen
crossi tanko+raiserit
joku hieno peili
etulokarin muokkausta
putken päälle muokkaan ehkä vakiokatteista bellybanin
ledi takavalo
undertray kiiltävästä rosterista/turkkipellistä
kiillotetut vanteen reunt+paljon muuta
ledi vilkut
ja joku "erikoinen" maalaus
- ZaDi
Noniin, todennäköisesti 90% alottaa vittuilun aika hätäseen.. Enkä ihmettele maineesi tällä foorumilla aika kyseenalainen, ja kaikkia ei kauheesti kiinnosta pikkupoikien piikkiprojektit. Nekun yleensä kaatuu homman vaikeuteen..
Itse olen vielä piikki-iässä, ja projekti on, tosin onnistunut sellainen
..
Enivei, ton pyörän myyntiarvo todennäköisesti on sitten mitä on. Onnistu projekti tai ei.. Itse tekisin ennemmin kuitukatteita tuohon.
Itse olen vielä piikki-iässä, ja projekti on, tosin onnistunut sellainen
Enivei, ton pyörän myyntiarvo todennäköisesti on sitten mitä on. Onnistu projekti tai ei.. Itse tekisin ennemmin kuitukatteita tuohon.
- T.A
- Zheba
Yritetään olla vittuilematta, mutta hienovaraisesti ainakin pitää vihjata että lyhennä sitten sitä R1 perää hieman että sinne ei tarvitse teipata Starkin huomiomerkillä varustettua muovipussia kun tulee metrin yli takarenkaasta.
Zadi, mikä jälleenmyyntiarvo?
Eikö tarkoitus ole että pannaan projektiin vitusti rahaa kiinni, ettei ole koskaan mitään järkeä lähteä myymään, koska tuskin saa takaisin edes osien hintaa, ja lopuksi myydään turhautuneena ökyhalvalla koko kasa pois että saadaan uusi rahantuhlausprojekti vireille?
Zadi, mikä jälleenmyyntiarvo?
Eikö tarkoitus ole että pannaan projektiin vitusti rahaa kiinni, ettei ole koskaan mitään järkeä lähteä myymään, koska tuskin saa takaisin edes osien hintaa, ja lopuksi myydään turhautuneena ökyhalvalla koko kasa pois että saadaan uusi rahantuhlausprojekti vireille?
- Dae_
ei herneitä nenään sitten ,mutta :
mua on aina huvittanu kun piikki pojat alkaa väsää faittereita noista 2v ajettavista vehkeistä...
eikö melkee kannattais antaa sen on olla suht vakion näkönen se 2v ja laittaa rahat isompaan pärrään ?
esim :
sulla on tuommonen susna johon upotat rahaa maalauksien kanssa 2000€
sillä taasen saa jo avk pärrän tai saksalaisen.
sitten kun sitä isoa pärrää rakentaa tunteella sen 2v niin voiskohan olla mahdollista että siitä tulis jopa oikeesti HIENO ? kun ei oo niputettu kiireellä yms yms ???
mua on aina huvittanu kun piikki pojat alkaa väsää faittereita noista 2v ajettavista vehkeistä...
eikö melkee kannattais antaa sen on olla suht vakion näkönen se 2v ja laittaa rahat isompaan pärrään ?
esim :
sitten kun sitä isoa pärrää rakentaa tunteella sen 2v niin voiskohan olla mahdollista että siitä tulis jopa oikeesti HIENO ? kun ei oo niputettu kiireellä yms yms ???
- wtf
- Viesti:
aivan samaa mieltä sais rauhasssa rakennella itselle valmiiksi ison pyörän kun noista piikeistä ei tahdo saada hienoja millään.Jotain hillittyä katteiden maalaus ja jotain muuta pientä mut taisteliaa en ehkä lähtis tosta tekeenDae_ kirjoitti:ei herneitä nenään sitten ,mutta :
esim :
Ai Hyi
- xmasa
yhdyn kyllä samaan että annat vaan tuon pyörän olla tuossa kunnossa ja teet vain jtn pieniä muutoksia kuten tuo putki ja uudet värit katteisiin/vanteisiin niin hyvä tulee.wtf kirjoitti:aivan samaa mieltä sais rauhasssa rakennella itselle valmiiksi ison pyörän kun noista piikeistä ei tahdo saada hienoja millään.Jotain hillittyä katteiden maalaus ja jotain muuta pientä mut taisteliaa en ehkä lähtis tosta tekeenDae_ kirjoitti:ei herneitä nenään sitten ,mutta :
esim :
FINRG
- seduction
- Viesti:
Kyllä se on sitten kivaa kun ikää on tarpees isompaan pyörään, ja vaitteri seisoo pihalla kun ei nyt viitsi sitä ilmasiks antaa. Oletan että saatat haluta piikki-iän jälkeen isompaa pyörää, johon olisi ehkä kiva saada vähän rahaa pohjalle piikistä.T.A kirjoitti: Ja mitä väliä sillä myyntiarvolla on?
- Kulkumulkku
- Viesti:
- Oni
Itse voisin tähän todeta että olen samaa mieltä monen aikaisemman postaajan kanssa että sijoita rahat isompaan tuon piikin sijaan.
Itse olen sitä mieltä että noista 125cc kyykyistä tahdo millään saada hienoja kun ovat niin perkeleen kapeita. Ehkä joku enska ja siitä rakennella tyylikäs moto ajatus voisi toimiakkin.
Itse olen sitä mieltä että noista 125cc kyykyistä tahdo millään saada hienoja kun ovat niin perkeleen kapeita. Ehkä joku enska ja siitä rakennella tyylikäs moto ajatus voisi toimiakkin.
- T.A
Fighterin tosta teen ja se on varma.
Ekaks ajattelinkin tehä siitä sellasen muoviluodin et vähän uudempaa etukatetta ja takakatetta,mutta sitten ajattelin,että kuitenkin sillä temppuilen ja luultavasti välillä kaadunkin niin katteeton malli olis parempi ja on mua aina noi faitterit kiinnostanutkin.
Rahaa ei ole tarkoitus käyttää kauheen paljon niin suurimman osan osista tilaan louisilta koska siinäkin säästää jo 200€ suomesta ostettuna.
Maalaukset saan hoidettua itse,kun ruisku pysyy suht hyvin kädessä elikkä maksaa vaan maalit ja lakat.
Ekaks ajattelinkin tehä siitä sellasen muoviluodin et vähän uudempaa etukatetta ja takakatetta,mutta sitten ajattelin,että kuitenkin sillä temppuilen ja luultavasti välillä kaadunkin niin katteeton malli olis parempi ja on mua aina noi faitterit kiinnostanutkin.
Rahaa ei ole tarkoitus käyttää kauheen paljon niin suurimman osan osista tilaan louisilta koska siinäkin säästää jo 200€ suomesta ostettuna.
Maalaukset saan hoidettua itse,kun ruisku pysyy suht hyvin kädessä elikkä maksaa vaan maalit ja lakat.