900rr sc50 rakentelijoita?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
NehRt
Viestit: 1105
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 1:00 am
Paikkakunta: RateReducer

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja NehRt » To Heinä 24, 2014 9:11 am

Huoltotiedotteita:

Polttoainetankki 11/12/07
Yläkatteen vauriot 20/02/08
Vesiletkunkiristin 28/08/08
Kytkin 26/02/09
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva

Avatar
-J-
Viestit: 431
Liittynyt: Ke Marras 09, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pöllitty

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja -J- » Ti Syys 16, 2014 2:25 am

Löytyykö jostain kaatumarautoja järkihintaan vai väännänkö suosista ite? Jos teen ite, niin mihin kannattaa laittaa kiinnitykset? Laittakaas kuvia teidän raudoista, niin saa vähän suuntaa

Avatar
Snobre
Viestit: 167
Liittynyt: To Helmi 17, 2011 1:00 am
Paikkakunta: Husaberg FS650 & Kawa 9R & Jatkettu R1

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Snobre » Ti Syys 16, 2014 5:18 pm

http://www.forstunt.home.pl/en/honda-92 ... -cage.html

Euroissa tekee n.115e. "All the hardware and crash pads are included."

Itsellä kiinnitykset noissa kahdessa ylimmässä moottorin kiinnikkeessä kummallakin puolella ja siitä sitten lähtee pakosarjan alle. Järkevämpäähän se ois kyllä varmaan olla yks kiinnityspiste tuolla jalkitappirungon lähellä niinkuin noissa forstuntin raudoissa..

Avatar
La_x
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2012 12:00 am
Paikkakunta: 954RR

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja La_x » Ti Syys 16, 2014 7:07 pm

Mites muuten meneekö nuo muovien kanssa? Siis ihan vaan että tekee läpimenoreijät muoveihin. Ja sanokaas muuten kenellä on ollut muovimopo raudoilla, niin pilluaako muovit miten pahasti kipatessa? Ite en saanut kuussatasta kipattua kesällä raidottamisesta huolimatta, mutta kuumottaa ajatus vetää tää nurin syysliukkailla. Pari 954Sta näkyy foorumilla olevan muoveilla ja raudoilla.
Pitkä ja erittäin luistava

Avatar
-J-
Viestit: 431
Liittynyt: Ke Marras 09, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pöllitty

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja -J- » Ti Syys 16, 2014 9:26 pm

Noi ei kyllä enää olis kalliit. Tosiaan itekkin olis tarkotus jättää katteet paikoilleen

Avatar
mika_u
Viestit: 660
Liittynyt: To Elo 10, 2006 12:00 am

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mika_u » Ke Syys 17, 2014 12:15 am

Eedeliltä voi kanssa kysyä jos se jaksaa noita rautoja väännellä. Mulla on sen tekemät raudat tallissa odottamassa, mutta en oo vielä saanu niitä laitettua kiinni.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Syys 26, 2014 10:16 am

jos on hyvä nyloninen paksu kaatumatappi, niin 954 kestää jonkun verran kaatua oikealle puolelle, kun putki ja tappi ottaa vastaan.

vasemmalle puolelle menee sitten generaattori rikki ja kampuran pää mutkalle->uusi kone. Älä kysy mistä tiedän. :freak2:
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Zeri » Pe Loka 03, 2014 12:39 pm

Ootteko missä vaiheessa 954 elinikää availlu konetta? Pikkasen oli näyttäny huohottaneen ilmanputsarikoteloon ölppää, ei tosin ihan hirveesti. Tuli tuosta Puolan läpi kyllä tultuakin aika pitkään niin lujaa kun tuo rakkine kulkee. Mietiskelin tässä, notta jaksaisko sitä vaihella esimerkiks venanvarren kumit ja männänrenkaat. Mietintöjä? Taitaa olla taulussa tällä hetkellä joku rapiat viiskytätonnia Uudet tulpat nyt meinasin ainaki vaihella mutta jotenkin takaraivossa iskostuneena vanhan kansan sanonta "älä korjaa ehjää" :lol:

Avatar
mika_u
Viestit: 660
Liittynyt: To Elo 10, 2006 12:00 am

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mika_u » La Loka 04, 2014 10:31 am

Zeri kirjoitti:Ootteko missä vaiheessa 954 elinikää availlu konetta? Pikkasen oli näyttäny huohottaneen ilmanputsarikoteloon ölppää, ei tosin ihan hirveesti. Tuli tuosta Puolan läpi kyllä tultuakin aika pitkään niin lujaa kun tuo rakkine kulkee. Mietiskelin tässä, notta jaksaisko sitä vaihella esimerkiks venanvarren kumit ja männänrenkaat. Mietintöjä? Taitaa olla taulussa tällä hetkellä joku rapiat viiskytätonnia Uudet tulpat nyt meinasin ainaki vaihella mutta jotenkin takaraivossa iskostuneena vanhan kansan sanonta "älä korjaa ehjää" :lol:
Mulla ei ainakaan venevarren kumit ollu vuotanut vielä ja männän renkaita noihin on ihan turha vaihtaa. Noissa on putket ja männän helmat niin naarmuilla, että pitäisi putket koneistaa ja pinnoittaa. Ja vähintään tasoittaa männän helmat. Mutta jos on tarpeeksi syvät urat putkessa tarttee ylikoko männät myös. Mun vessa on kanssa Virosta ostettu ja mittarissa nyt 51 tkm ja 24 oli ostettaessa. Venttiilin välyksiä oli ainakin kertaalleen jo säädetty elikä oikea mittarilukema voi olla mitä vaan.

Avatar
Snobre
Viestit: 167
Liittynyt: To Helmi 17, 2011 1:00 am
Paikkakunta: Husaberg FS650 & Kawa 9R & Jatkettu R1

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Snobre » La Loka 04, 2014 2:27 pm

Itellä mittarissa 97tkm ja pelaa täysin moitteetta ilman mitään sivuääniä, savutusta, öljyä putsarikotelossa tms. Mietin pitäiskö talvella kuitenkin suorittaa joku sadantonnin remppa mielenrauhan parantamiseksi ja tutkia mitä on syönyt vai toimia vain tämän ohjeen mukaan..
Zeri kirjoitti:"älä korjaa ehjää" :lol:

Avatar
mika_u
Viestit: 660
Liittynyt: To Elo 10, 2006 12:00 am

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mika_u » La Loka 04, 2014 9:40 pm

Onko Zerillä muuten kuin korkealla öljypinta. Jos on max merkissä tai jopa pikkuisen yli saattaa hyvin työntää sitä vähäsen suodatinkoteloon. Voi työntää muutenkin. Huohotin on kuitenkin vedetty suoraan sinne. Jos ne toimii ilman mitään kummempia kolinoita en ehkä lähtis purkaa. Voi olla aika paljon "uusittavaa" sitten kun se kerran on auki.

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Zeri » Su Loka 05, 2014 11:20 am

Joo se voi olla et jossai öljynvaihdossa vähän lorahtanu ylimäärästä delvakkia koneeseen. Järkeilin nimittäin ihan tuota samaa. Kuulostaahan se ihan sepelimyllyltä, mutta hyvin se tuntuu toimivan ja vedotkin tuntus olevan ihan tallella

Avatar
mika_u
Viestit: 660
Liittynyt: To Elo 10, 2006 12:00 am

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mika_u » Ma Loka 06, 2014 12:45 am

Zeri kirjoitti:Joo se voi olla et jossai öljynvaihdossa vähän lorahtanu ylimäärästä delvakkia koneeseen. Järkeilin nimittäin ihan tuota samaa. Kuulostaahan se ihan sepelimyllyltä, mutta hyvin se tuntuu toimivan ja vedotkin tuntus olevan ihan tallella
954 kuulostaa aina sepelimyllyltä. Seuraavan kerran kun näät ton mun pyörän kannattaa kuunnella vähän tarkemmin mitä meteliä se pitää. Vakio 954 on siihen verrattuna mekaanisilta ääniltään vielä kohtuu hiljainen :D

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ma Loka 06, 2014 9:30 am

:lol: jep, ei oo tosiaan mistään hiljasimmasta päästä. Pitääpä pistää korvan taa tuo. Onkos täälä kukaan perehtyny tarkemmin tuohon rungon maalaukseen? Näyttäs tuo vakioväri lähinnä joltain pinnotukselta tms. Kokemuksia pitääkö lasikuulata ennen pulveria vai mahtaisko tuohon tarttua ihan vaan karhentamalla?

Avatar
Eedeli
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 600rr + crf250r

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Eedeli » Ma Loka 06, 2014 9:28 pm

Zeri kirjoitti::lol: jep, ei oo tosiaan mistään hiljasimmasta päästä. Pitääpä pistää korvan taa tuo. Onkos täälä kukaan perehtyny tarkemmin tuohon rungon maalaukseen? Näyttäs tuo vakioväri lähinnä joltain pinnotukselta tms. Kokemuksia pitääkö lasikuulata ennen pulveria vai mahtaisko tuohon tarttua ihan vaan karhentamalla?
Ite kun vein pulveriin niin edellisen tallin ~50v seniorit oli sitä mieltä että eikun pulverit päälle vaan ja hyvä tulee. No pulverista sit suoraan runko putsattavaks ja uudestaan pulveriin. Eli suosittelen puhaltamaan sen rungon eka puhtaaksi :D Ja öljystä tuolla putsarissa, ite tungen aina suunnilleen koko purkin delvakkia koneeseen ja ainakin omalla ajolla putsarikotelossa on pikkusen ollut öljyä kun sitä availlut. Eikai se niin vaarallista ole :P

Vastaa Viestiin