Video hukassa

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Hariz
Viestit: 414
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Stunt F4i

Viesti Kirjoittaja Hariz » Ti Maalis 23, 2010 9:57 pm

QLX kirjoitti:onko jollain noita lost in smoken videoita koneella kun netissä ei ole kuin 1 video heiltä,olisi mukava nähdä mitä nykyisellä pyörällä on tehty :lol:
Upin nettiin ihan kohta.

Avatar
DeadBmies
Viestit: 942
Liittynyt: Ti Loka 02, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Yammu ja sen Sukisuki

Viesti Kirjoittaja DeadBmies » Ti Maalis 23, 2010 10:00 pm

serious-sam kirjoitti:
DeadBmies kirjoitti: Mut kuka ton biisin esittää..?
static-x otsegolectric
Kiitän, oishan se kyl pitäny jotenki laulajasta arvaa. :freak: :wavey:
Prkl, ku osaiski jotain joskus..!"

Avatar
Hariz
Viestit: 414
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Stunt F4i

Viesti Kirjoittaja Hariz » Ti Maalis 23, 2010 10:11 pm

http://mopo.tuuna.us/mp/Team.Lost.In.Smoke.2005.wmv Nyt se on siellä, QLX:sälle ja kaikille muillekin :freak:

Avatar
Keppis
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Tammi 15, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Keppis » To Maalis 25, 2010 9:39 pm

Mikä oli videon nimi jossa pari (2-4 jätkää) ajelevat ja kikkailevat, yhdellä on kotari jossa on oranssit sm vanteet ja kypärässä kamera.
Video oli muistaakseni Vimeossa ja on siis suomalainen. Ensimmäinen biisi loppuu siihen kun videossa poltetaan kumia, videon lopussa sanotaan kai "laita se kamera nyt pois".

zeby
Viestit: 811
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja zeby » Pe Maalis 26, 2010 6:31 pm


adhd_orava
Viestit: 118
Liittynyt: To Syys 27, 2007 12:00 am
Paikkakunta: -----

Viesti Kirjoittaja adhd_orava » Pe Maalis 26, 2010 8:46 pm

zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
Kotoota löytyy full dvd ja oli ihan katotta pätkä, suosittelen.

Avatar
Cebarist
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja Cebarist » La Maalis 27, 2010 2:35 am

Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » La Maalis 27, 2010 2:42 am

Ai vittu, good times :lol:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Keppis
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Tammi 15, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Keppis » La Maalis 27, 2010 4:03 pm

zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
juuri tuo, kiitän! :)

Avatar
Colder
Viestit: 1317
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja Colder » La Maalis 27, 2010 4:51 pm

Los_Bastardos kirjoitti:
Cebarist kirjoitti:
Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#
Ai vittu, good times :lol:
Aijai, jai ja vielä Manowarin Warriors of the World! :lol: :lol:
N.R.W
Masuuni
FB

Tepi
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 12:00 am
Paikkakunta: 954RR

Viesti Kirjoittaja Tepi » Su Maalis 28, 2010 3:57 pm

Cebarist kirjoitti:
Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#
Kiitän :wavey:

Hiukan oli ehkä aika kullannut muistoja :lol:

modekter
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2006 12:00 am
Paikkakunta: joku luuska

Viesti Kirjoittaja modekter » Ke Maalis 31, 2010 8:03 pm

esboon amatöörit videoita kaipailisin.

youtubest löytyy cityräppäilyy ja r1 vetoa mut mun mielest niillä oli viel joitain muita videoita.

kuskeina muistaakseni oli jann3 tjsp

Avatar
jouhka
Viestit: 175
Liittynyt: To Touko 18, 2006 12:00 am
Paikkakunta: vakio

Viesti Kirjoittaja jouhka » Ke Maalis 31, 2010 8:21 pm

Onko tieto mistä mahtaa löytyä vanhat POWER leffat? Myydäänkö jossain, löytyykö ilmaisjakona vai mitä häh?
Todellinen herrasmies ei koskaan lyö naista hattu päässä.

Avatar
squide
Viestit: 208
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx-r 1000 k3

Viesti Kirjoittaja squide » Ke Maalis 31, 2010 8:50 pm

jouhka kirjoitti:Onko tieto mistä mahtaa löytyä vanhat POWER leffat? Myydäänkö jossain, löytyykö ilmaisjakona vai mitä häh?
http://thepiratebay.org/torrent/4157257/ jakajia näyttäis vaa olevan täl hetkel 0.

Avatar
sprayed
Viestit: 853
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Kawa636
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sprayed » Ke Maalis 31, 2010 8:54 pm

modekter kirjoitti:esboon amatöörit videoita kaipailisin.

youtubest löytyy cityräppäilyy ja r1 vetoa mut mun mielest niillä oli viel joitain muita videoita.

kuskeina muistaakseni oli jann3 tjsp
Oliko kyseessä KTM motoilla keulimista? Sitten joku veti myös ympäri (en muista millä pyörällä..) ja viskaa kypärän sit lopuks pusikkoon? Joku tollanen pätkä mulla on JOSSAIN kovolla :D Harva tietää kyllä missä..

Vastaa Viestiin