Upin nettiin ihan kohta.QLX kirjoitti:onko jollain noita lost in smoken videoita koneella kun netissä ei ole kuin 1 video heiltä,olisi mukava nähdä mitä nykyisellä pyörällä on tehty![]()
Video hukassa
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Hariz
- Viestit: 414
- Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Stunt F4i
http://mopo.tuuna.us/mp/Team.Lost.In.Smoke.2005.wmv Nyt se on siellä, QLX:sälle ja kaikille muillekin
- Keppis
- Viestit: 27
- Liittynyt: Pe Tammi 15, 2010 1:00 am
Mikä oli videon nimi jossa pari (2-4 jätkää) ajelevat ja kikkailevat, yhdellä on kotari jossa on oranssit sm vanteet ja kypärässä kamera.
Video oli muistaakseni Vimeossa ja on siis suomalainen. Ensimmäinen biisi loppuu siihen kun videossa poltetaan kumia, videon lopussa sanotaan kai "laita se kamera nyt pois".
Video oli muistaakseni Vimeossa ja on siis suomalainen. Ensimmäinen biisi loppuu siihen kun videossa poltetaan kumia, videon lopussa sanotaan kai "laita se kamera nyt pois".
-
adhd_orava
- Viestit: 118
- Liittynyt: To Syys 27, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: -----
Kotoota löytyy full dvd ja oli ihan katotta pätkä, suosittelen.zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
- Cebarist
- Viestit: 793
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: ---
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
- Keppis
- Viestit: 27
- Liittynyt: Pe Tammi 15, 2010 1:00 am
juuri tuo, kiitän!zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
- Colder
- Viestit: 1317
- Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha
Aijai, jai ja vielä Manowarin Warriors of the World!Los_Bastardos kirjoitti:Ai vittu, good timesCebarist kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!![]()
-
Tepi
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: 954RR
KiitänCebarist kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
Hiukan oli ehkä aika kullannut muistoja
- squide
- Viestit: 208
- Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: gsx-r 1000 k3
http://thepiratebay.org/torrent/4157257/ jakajia näyttäis vaa olevan täl hetkel 0.jouhka kirjoitti:Onko tieto mistä mahtaa löytyä vanhat POWER leffat? Myydäänkö jossain, löytyykö ilmaisjakona vai mitä häh?
- sprayed
- Viestit: 853
- Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: Kawa636
- Viesti:
Oliko kyseessä KTM motoilla keulimista? Sitten joku veti myös ympäri (en muista millä pyörällä..) ja viskaa kypärän sit lopuks pusikkoon? Joku tollanen pätkä mulla on JOSSAIN kovollamodekter kirjoitti:esboon amatöörit videoita kaipailisin.
youtubest löytyy cityräppäilyy ja r1 vetoa mut mun mielest niillä oli viel joitain muita videoita.
kuskeina muistaakseni oli jann3 tjsp