O: No kolome py

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

pete3
Viestit: 61
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki z1300

O: No kolome pyöräinen mönkkäri

Viesti Kirjoittaja pete3 » La Tammi 29, 2005 1:08 pm

Joo kolmepyöräseen mönkijään on taas kiinnostus heränny, sekun ei sivulle kaadu. :lol:
Merkillä ei niinkään väliä kunhan koko ois vähintään 200, 250 mutta vielä enemmän kiinnostais jos jollain olis tarpeettomana isommalla moottorilla oleva vechile.
Ei projektia vaan kone jolla pääsee vetämään suoraan selälleen.