O: No kolome pyöräinen mönkkäri
Lähetetty: La Tammi 29, 2005 1:08 pm
Joo kolmepyöräseen mönkijään on taas kiinnostus heränny, sekun ei sivulle kaadu.
Merkillä ei niinkään väliä kunhan koko ois vähintään 200, 250 mutta vielä enemmän kiinnostais jos jollain olis tarpeettomana isommalla moottorilla oleva vechile.
Ei projektia vaan kone jolla pääsee vetämään suoraan selälleen.
Merkillä ei niinkään väliä kunhan koko ois vähintään 200, 250 mutta vielä enemmän kiinnostais jos jollain olis tarpeettomana isommalla moottorilla oleva vechile.
Ei projektia vaan kone jolla pääsee vetämään suoraan selälleen.