forum.bomber.fi • O: No kolome py
Sivu 1/1

O: No kolome pyöräinen mönkkäri

Lähetetty: La Tammi 29, 2005 1:08 pm
Kirjoittaja pete3
Joo kolmepyöräseen mönkijään on taas kiinnostus heränny, sekun ei sivulle kaadu. :lol:
Merkillä ei niinkään väliä kunhan koko ois vähintään 200, 250 mutta vielä enemmän kiinnostais jos jollain olis tarpeettomana isommalla moottorilla oleva vechile.
Ei projektia vaan kone jolla pääsee vetämään suoraan selälleen.