Stoppie pieneen vastam
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
no, mä oon pystynyt kuseen vastatuuleen ja pyörähtänyt siitä 990astetta ja kontannut,,, että kyllä se onnistuu, mitä ny housut vähän kastu..
kyllä trialkuskit on tosi taitavia, on on...
kyllä trialkuskit on tosi taitavia, on on...
Control is nothing without Power.
nopealla voi ajaa hitaastikin, hitaalla ei voi ajaa nopeasti. ei oo pakko kun ei halua.<br>
nopealla voi ajaa hitaastikin, hitaalla ei voi ajaa nopeasti. ei oo pakko kun ei halua.<br>
-
Ja pitää vielä ottaa huomioon että alunperin puhuttu temppu on vielä vaikeampi kuin tuo 180 ja jatko. Alkuperäisessä tekstissä oli maaginen sana takaisinpäin eli stoppien "keskellä" pyörä pysähtyisi ja lähtisi siitä valumaan tulosuuntaansa. Kuten sanottua, teoreettisesti mahdollista mutta väittäisin että käytännössä mahdotonta.HulluoZMo kirjoitti:noni mä sanoin että kyl trial kuskit vois ehkä pystyy tollaseen, niin toivottavasti toi on kans sit totta..Elv1s kirjoitti:broidi kerto just että serkku (SM3.. ?) tekee 180 stoppien alamäkeen ja jatkaa liukumalla takaperin eturenkaalla metrin tai pari![]()
mutta eipäs ihan kaikilla ole 70 kilosta trialpyörää eikä kaikki ole suomen kolmen parhaan joukossa![]()
T. Dogi
-
HulluoZMo kirjoitti:noni mä sanoin että kyl trial kuskit vois ehkä pystyy tollaseen, niin toivottavasti toi on kans sit totta..Elv1s kirjoitti:broidi kerto just että serkku (SM3.. ?) tekee 180 stoppien alamäkeen ja jatkaa liukumalla takaperin eturenkaalla metrin tai pari![]()
mutta eipäs ihan kaikilla ole 70 kilosta trialpyörää eikä kaikki ole suomen kolmen parhaan joukossa![]()
Mua rupee vähän paskattaan noi osmon jutut...
- ossi-
no voi ny saatana..
isomies kitisee jos nyt vähän yrittää kommentoida jos asiata pikkasen tietää..
mikä nyt niinku mättää?
jos nyt kaikki kenellä on jotain mua ja mun juttuja vastaan ni sanois asiansa..
jos mä kerran puhun niin helvetisti paskaa ko cross-spirit antaa ymmärtää, ni kyllä mä lopetan kirjoittamisen sitten jos asia näin on..
isomies kitisee jos nyt vähän yrittää kommentoida jos asiata pikkasen tietää..
mikä nyt niinku mättää?
jos nyt kaikki kenellä on jotain mua ja mun juttuja vastaan ni sanois asiansa..
jos mä kerran puhun niin helvetisti paskaa ko cross-spirit antaa ymmärtää, ni kyllä mä lopetan kirjoittamisen sitten jos asia näin on..
-
- tmz
- Viesti:
sama vika...Cross-spirit kirjoitti:HulluoZMo kirjoitti:noni mä sanoin että kyl trial kuskit vois ehkä pystyy tollaseen, niin toivottavasti toi on kans sit totta..Elv1s kirjoitti:broidi kerto just että serkku (SM3.. ?) tekee 180 stoppien alamäkeen ja jatkaa liukumalla takaperin eturenkaalla metrin tai pari![]()
Mua rupee vähän paskattaan noi osmon jutut...![]()
-
- Viesti:
-
- Viesti:
- JTD
- Viesti:
Nimen omaan siis katupyörällä noi triallit on ihan oma kategoriansa ja siis asia erikseen että ei tapella mistään trial jutuista
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi
http://www.jtparts.fi
- angel92
- Viesti:
-
- Viesti:
- watergate
Ei oo trialmopot ollu kilvissä enää vuosikausiin. Ja koko topicin vois kuitata kysymällä, kuinkahan moni tännekin kirjottavista pystyy laskemaan sitä alamäkeä mopolla takaperin edes kahdella pyörällä?RTL kirjoitti:Ehän ollu vaan siitä et pystyykö sen pyörällä (mp) tekemään, Trial pyöräthän on kilvissä. Toisaalta mää kuulin Nurmoolaisilta hevosmiehiltä jokka oli kuullu komppanian lähetiltä joka oli kuullu...![]()
Ole ystävällinen ihmisille matkallasi huipulle, sillä törmäät heihin uudelleen matkallasi pohjalle.