Ruostuneet sylinterinpultit

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

The_Hooligan
Viesti:

Re: Ruostuneet sylinterinpultit

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » La Helmi 22, 2014 1:02 am

tamyam kirjoitti:Ajattele, koita mukautua täysin amatöörin asemaan, niin eihän sellainen voi saada mitään irti ilman laitteita ja kokemusta.
Se ei ole mielestäni osoitus täydellisestä kädettömyydestä vaan raakaa kokemattomuutta.
Näin on. Harva se vetää kehdosta suoraan luokkasaumaa tai lentää helikopteria. Oppia ikä kaikkia, eikä kysymällä tieltä eksy.
Taisikin olla eka kerta kun ollaan tamponjamin kanssa samaa mieltä :D Siis virtuaalivirityshiekkalaatikolla.
Smokie kirjoitti:Menkää te kaikki töihin johonkin mainostoimistoon ja haistakaa paska.
Ja sinä, jeesuslookalikekyljystukkawannabepenttioinonen. Pää kiinni saatana. Tai saatana. Niin saatana. Saatana...
Ja joojoo, on sun eestin jytäjä tallessa. Lähetä muuten pikkuhousus. Mutta kunhan et mulle.

Ps. lähden muuten just nyt irrotteleen pinnapultteja pärrälusukin lohkosta. Oikeasti.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Helmi 22, 2014 2:10 am

Sä olet muuten toinen osallinen mun elämäntaparemonttiin, olet toinen niistä paskapäistä kuka ei ole palauttanut mun lainaamia esineitä. Turha valittaa että Urho söi kun Urho söi ja nyt et saa mistään korvaavaa tilalle. Nykyään en lainaa enää mitään mitä en halua takaisin.

https://www.youtube.com/watch?v=g8sGC-9u114

Mä muuten vielä joskus maalaan itteni ruskeaksi ja menen st.peterspurkkiin rasputiniksi.

Toivottavasti joku mulkku on maalannut sun pulttis etkä saa niitä koskaan irti. Puhelinkopin sanoin: toivon sydämmestäni sulle kaikkea pahaa, toivottavasti elämä sua vittu kolhii. Ja omin sanoin: mä soitan sulle vielä joskus. Myös saatana.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

The_Hooligan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Pe Helmi 28, 2014 5:28 am

Poikapoikapoikaaaa, mie en pyytänyt - sie vaan lähetit pinkan paperia mun nurkkiin. Mutta kuten sanottua niin olen pitänyt omaistasi kuin kuppaa kämmenellä. Vähän saattaa olla siittiöpärskeitä ja crc:tä sivuilla, mutta veloituksetta nekin.
Ja dementikko - Urho juoksi taivaaseen jo pari vuotta sitten, nyt on Hevi ja Ansa jaloissa. Ainakin silloin harvoin kun pääsen niitä näkemään, terveisin nimimerkki "majailen Sipoon Voimalaitoksella Mikan Lincolnin takapenkillä ja ihan vitun iso wou-wee muutenkin".
Pinnapultit muuten lähti että heilahti. Paitsi se yksi, joka posahti poikki.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Gombur

Viesti Kirjoittaja Gombur » Pe Helmi 28, 2014 12:06 pm

Niin joo, mennääs nyt selkeesti offtopickin puolelle :flipa:

Tohottelin ja hitsailin mutteria lähemmäs. Pultti poikki. No lähempää ja poikki. Sama jatkui kunnes ei enää ollut pulttia mihin hitsata.

Keksinpä hyvän ja vähemmän halvan ratkaisun ja lähdin käyttämään läheisellä pajalla :P
Lohko seuraavana päivänä takasi ja helposti irtos kun ei mitään tarvinnu ite tehdä.

Nyt maalaamaan!

Tai ei :burnout:

Vastaa Viestiin