Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
m
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja m » Ma Syys 01, 2003 9:52 pm
Eli kyseessä on siis Suzuki GSX-R 750 vuodelta 1994
Ongelma on se, että kierrokset ei palaudu normaaliin tyhjäkäyntiin(1500-2000 rpm) kun kaasun päästää vaan neula jumahtaa 3000:n rpm:n kohdalle pitkäksikin aikaa. Tätä tapahtuu etenkin kaupunkiajossa. Joskus(muutaman kerran)kierrokset on hypänneet ihan itsekseenkin 3000:n paikkeille liikennevaloissa seistessä.
Itse kaasukahva palauttaa ihan normaalista ja keväällä huollossa itse kahvaosa vaihdettiin sekä kaasuvaijerin palautinvaijeri(varmaan sillä on joku parempikin nimi?). Eli niissä tuskin vika piilee!
Eli osaisko joku fiksua neuvoa tai edes arvailla mistä kannattaisi vikaa haeskella. Toi kierrosten "jumahtaminen" ei ole mukavaa erityisen kaupunkiajossa...
Talvella voisi sitten korjailla....ja kiitokset etukäteen neuvoista
-
Manza
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Manza » Ti Syys 02, 2003 2:12 pm
Mulla on tästä aika heikosti tietoa, kun en ole joutunut itse korjailemaan, mutta siellähän on jokin alipaine- tai mekaanisesti toimiva piiri, joka laskee tyhjäkäynnin hitaasti alas. Tuon piirin mekaaniset osat voi olla rasvausta vaille, tai joku alipainekalvo rikki tai vuotaa.
Joku ongelmaan paremmin perehtynyt voisi jeesata enemmän... ?
-Manza-
Bitch Fighter
-
tero t.
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja tero t. » Ti Syys 02, 2003 6:59 pm
sanohan toimiiko ja palautuuko kaasu kylmänä paremmin? mulla 88 750 ja painiskelin saman vian kanssa kauan ja lopulta vika alipainevuodoissa kuten alipaine kalvoissa,kaasarin kyljissä olevissa alipaine putkissa sekä imukauloissa
-
m
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja m » Ti Syys 02, 2003 7:18 pm
Ongelmaa ei tosiaan esiinny kun moottori on kylmä vaan sitten vasta kun se on lämmennyt. Mitä kuumempi sen todennäköisemmin sitä esiintyy.
Tässä muuten linkki kaasuttimen räjäytyskuvaan josko siitä olisi apua!
http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/ ... W&id=GR7BB
ja kuvat 11-1 ja 12-1(ei linkitä suoraan tää systeemi)
Muuten tossa itse kaasareita katsella huomasin että se kohta mistä kaasutin kiinnittyy pannalla ilmanpuhdistinkoteloon oli hieman "märkä" putken alapäästä...sielä nyt ei pitäisi olla kosteutta käsittääkseni