HOPHOP, kävi tosiaan tuo mun DR varkaiden käsissä ja nyt tarvisi uuden virtalukon.. Eli millainen/mistä? Joku yleismalli sopinee, mutta tietäisi vaan suunnilleen että millainen sen tarvii olla.. Sitä virtalukonpohjaa myöten kaikki siis kadoksissa.
Ebaysta löytyy joitakin ihan tohtoreihin tarkoitettuja, mutta ei vahingossakaan juuri tuota minkä tarvisi. Eli vm.1991 startiton versio, 6-johtoisella liittimellä ja ei ohjauslukkoa samassa.
e: itse itselleni vastaten. Ainakin liittimen ja johtojen värien perusteella tämä sopii:: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-DR600-DR-6 ... 5d2e8a281b
Pitänee testiksi tilata.
suzuki dr 650se smoto
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- sprayed
- Viesti:
- juismo
Omassa -91 650 dakarissa just samannäkönen Mikuni paikallaan ja ostaessa pyörä oli muutenki päällisinpuolin täysin vakio muoveja, sliparia ja välityksiä myöten.. Uskallan siis väittää että vakio kaasari onsprayed kirjoitti:Mikä kaasari näissä on vakiona? Siis sähköstartiton versio vm.1991. Ei kuitenkaan Mikuni? Heräsi tässä kysymys että onkohan tuohon mun pyörään vaihdettu toi kaasutin..
Tässä pari kuvaa jos joku osaisi tuon tunnistaa.
Vanha kysymys sulta kyllä että ootpa saattanu tuon jo tietääkki..
E: mites muuten, passasko toi virtalukko sulle? Omassa joku kosketushäikkä virtalukonpohjassa, koska piti nippusidepatentti vetää kiristämään sitä virtalukko + virtalukonpohja pakettia yhteen, jotta kierrosmittari ja valot pelaa
Toivottavasti toi oli ymmärrettävää tekstiä ja oikeita nimityksiä, oon aika amatööri mekaanikon touhuissa
E2: puusilmäki vielä, eli joo kerro sitte ku tilaus on perillä ja saat käyttökokemuksia
- sprayed
- Viesti:
Juu, tilaus tuli perille jo alkuviikosta mutta äsken vasta kävin pyörää koittamassa tulille uudella virtalukolla ja hienosti pörisee! Kannattaa sulla irrottaa se virtalukon liitin ja tsekata että onko neljällä vai kuudella johdolla ja minkä väristä tavaraa sinne tulee. Sitten vain käymään ebayta läpi ja etsimään oikeanlaista. Ei tosiaan ollu kallis kun Englannin ebaysta tilasin, 25e kotiin kannettuna ja ei montaa päivää mennyt.juismo kirjoitti: E: mites muuten, passasko toi virtalukko sulle? Omassa joku kosketushäikkä virtalukonpohjassa, koska piti nippusidepatentti vetää kiristämään sitä virtalukko + virtalukonpohja pakettia yhteen, jotta kierrosmittari ja valot pelaa
Toivottavasti toi oli ymmärrettävää tekstiä ja oikeita nimityksiä, oon aika amatööri mekaanikon touhuissa
E2: puusilmäki vielä, eli joo kerro sitte ku tilaus on perillä ja saat käyttökokemuksia![]()