GSXR750 -98 tehoista
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
gsxr-750
GSXR750 -98 tehoista
Moi, sellaista kyselen että millä tavalla kyseistä pyörää on mahdollisesti kuristettu? rekisteriotteessa lukee 72kw ja pyörä on tuotu saksasta... eikö tuollaisessa pyörässä pitäisi olla 100kw täystehoisena? vai olenko väärässä? kiitos avusta !
-
gsxr-750
eipä oikein tunnu keulivan... hiukan keventää mutta ei taida keulia... pitääkö tuo paikkaansa että siinä on kuitenkin täystehoisena 100kw? vien pyörän varmaan muutenkin penkkiin mielenkiinnosta, näkis varmasti ainakin kuinka paljon siinä on...kimmo1 kirjoitti:keuliiko kaasulla 1.vaihteel vakioväleil? jos keulii ni luultavasti se on vaan papereissa kuristettu..
- enriikke
- Entropia
- Viesti:
-
gsxr-750
mun pyörä on tuontipeli, saksassa ollut silloin ilmeisesti laki että pyörissä ei saa olla yli 100hp, sen takia koitan saada selville mikä tollasessa pelissä on se teho mikä siinä kuuluu olla, onko se 135hp?enriikke kirjoitti:kaverilla on 99 750 gsx-r sillä on kans laitettu tehot päin persettä rekisteriotteeseen vaik on kuitenki ihan täystehone ja suomikone,maahantuojalta ku kysy ni sano et ihan normaalia et tehot on merkitty pienemmiksi mitä todellisuudessa on.elä valita pienemmät vakuutukset
- Harski
www.bikez.com tuolta oon kattellu tekniset tiedot...
- Sami***
Ne saksan sataheppaiset on kuristettu imukurkut vaihtamalla. Kannattaa varmaan tarkistaa ne ennenkuin tuhlaa rahaa penkityksiin...
Edit: http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSXR-750-SRAD ... dZViewItem
Siinä on vakiot. Kuristetut erottaa siitä että ne on... kuristettu.
Edit: http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSXR-750-SRAD ... dZViewItem
Siinä on vakiot. Kuristetut erottaa siitä että ne on... kuristettu.
-
gsxr-750
- Sami***
Joo eipä se pyörä mikään hirvittävä tykki ole. Ihan tasoihin kiihtyy -04 cbr 600rr:n kanssa ja isolla vaihteella vedätettäessä rr menee jopa ohi vaikka sen alavääntöä huonona pidetäänkin...gsxr-750 kirjoitti:tsekkasin ne imukurkut, näytti vakioilta, eli eipä ollut ilmeisesti kuristettutäytyy varmaan siirtyä tuohon tonniseen seuraavaksi... penkissä käytän pyörän varmaan joka tapauksessa ihan mielenkiinnosta, ei maksa 40e enempää...
- MadeInFinland
- Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR
Siellä ne on ilmoitettu aika useesti perseelleen, huomattu on.Harski kirjoitti:www.bikez.com tuolta oon kattellu tekniset tiedot...![]()
- Ghost Slider
No nyt loukattiin meikän giksuaSami*** kirjoitti:Joo eipä se pyörä mikään hirvittävä tykki ole. Ihan tasoihin kiihtyy -04 cbr 600rr:n kanssa ja isolla vaihteella vedätettäessä rr menee jopa ohi vaikka sen alavääntöä huonona pidetäänkin...gsxr-750 kirjoitti:tsekkasin ne imukurkut, näytti vakioilta, eli eipä ollut ilmeisesti kuristettutäytyy varmaan siirtyä tuohon tonniseen seuraavaksi... penkissä käytän pyörän varmaan joka tapauksessa ihan mielenkiinnosta, ei maksa 40e enempää...
Mut juu, ei se munkaan mopo ihan itellään nokkaa nosta täyskaasukiihdytyksessä, pitää istuu vähän pystymmässä jos sen niin ylös tahtoo. Ja muuten siinä pyörässä on 136hp, kun sitä joku kyseli.
Missähän päin maailmaa muuten mahtaa topicin aloittaja majailla Giksunsa kanssa? Olisi muutama mies-miehelle asia ks. pyörästä.
-
gsxr-750
Giksun omistaja majailee turussa pistä yvGhost Slider kirjoitti:No nyt loukattiin meikän giksuaSami*** kirjoitti:Joo eipä se pyörä mikään hirvittävä tykki ole. Ihan tasoihin kiihtyy -04 cbr 600rr:n kanssa ja isolla vaihteella vedätettäessä rr menee jopa ohi vaikka sen alavääntöä huonona pidetäänkin...gsxr-750 kirjoitti:tsekkasin ne imukurkut, näytti vakioilta, eli eipä ollut ilmeisesti kuristettutäytyy varmaan siirtyä tuohon tonniseen seuraavaksi... penkissä käytän pyörän varmaan joka tapauksessa ihan mielenkiinnosta, ei maksa 40e enempää...
. En ole cebaria kokeillu, mutta rohkenisin väittämään että ei sillä varttimailia 11s taida päästä. Itse olen vakio 750:llä tohon päässy ilman hirveetä reenaamista.
Mut juu, ei se munkaan mopo ihan itellään nokkaa nosta täyskaasukiihdytyksessä, pitää istuu vähän pystymmässä jos sen niin ylös tahtoo. Ja muuten siinä pyörässä on 136hp, kun sitä joku kyseli.
Missähän päin maailmaa muuten mahtaa topicin aloittaja majailla Giksunsa kanssa? Olisi muutama mies-miehelle asia ks. pyörästä.
- Sami***
Olen omistanut -98 750cc gixxerin... Vaihdoin sen melko nopeasti uudempaan, eri merkkiseen kuussataseen.Ghost Slider kirjoitti: No nyt loukattiin meikän giksua. En ole cebaria kokeillu, mutta rohkenisin väittämään että ei sillä varttimailia 11s taida päästä. Itse olen vakio 750:llä tohon päässy ilman hirveetä reenaamista.