Poliisinkauhu F4

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Hätävara
Viestit: 167
Liittynyt: To Touko 26, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Hätävara » La Maalis 03, 2012 8:33 pm

mortal kirjoitti:Jep. pitää paikkansa. sielä hämeenkyrössä suhailin suzukilla alvariinsa. Sieltä kentältä lähtee aivan sairaan komeita enskabaanoja kymmeniä kilsoja missä valillä pysty kyrsät paistamaan kodassa... Polkuja, hiekka/sorateitä, erilaisia monttuja... :)
Mikäs mopo sulla sillon olikaan, nyt ei pysty muistamaan?

Niin ja ixilit lähti vaihdossa Mr. Cybressille
Mulla oli se valkonen stuntti/faitteri pc25

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Maalis 05, 2012 7:18 pm

aa, joo kyllä mää nyt muistan. Moro.





Olis kysymys noista letkuviidakosta, että minkä saa irrottaa? sitten toi mokkula, mikä on tossa emäputken edessä mistä noi letkut lähtee, mikä se on?
Kuva
Kuva
Kuva

Eli mitkä noista on jotakin paskankierrätystä, ja millä ei ole mitään virkaa mopon toiminnan kannalta?

Fireblade900rr
Viestit: 44
Liittynyt: To Syys 23, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fireblade900rr » Ma Maalis 05, 2012 9:00 pm

Kyllä niillä kaikilla kikkareilla siellä jokin funktio on =)

Tuon mainitsemasti mokkulan emäputken äärellä voi heittää mäkeen jos sieltä jotain on pakko heittää - sen voi korvata T-kappaleella , mutta se taisi vaatia myös jotain muita letkumuutoksia (ainakin F4i:ssä: http://stuntride.com/vbstunt/showthread ... 314&page=2). Kyseessä on siis nk. kleen air mod.

Lopputulemana moottorin elinikä lyhenee teho nousee teoriassa hepan tai pari (viileämpää imuilmaa).

Onko pyörää tarkoitus säilyttää lappeellaan koneen käydessä? Jos on, niin sitten suosittelen tuota - ei vedä konetta jumiin kun ei pääse öljyt kiertämään ilmanputsariin ja sieltä eteen päin

Baltic
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Baltic » Pe Maalis 09, 2012 3:52 pm

Hoi!
Mitkä noi "superled" valot on?? Keulalla.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Pe Maalis 09, 2012 4:17 pm

KAIKKI noi letkut vittuun vaan ja reijät tukkoon. Venttiilikannen koppa irti, siihin nippa ja siitä letku maahan tai pulloon jonka jemmaat johki. sieltä pullosta kaatelet sitten kerran kuussa kamat takas mottiin.

Ei hörpi öljyä imuilman sekaan vaikka käyttäisit katollaan.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
JG
Viestit: 222
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Faitteri Gsx-r 750 '93, Projekti Cbr 600 '98, Busa '04, redbaron, pv, weera..

Viesti Kirjoittaja JG » Pe Maalis 09, 2012 7:40 pm

Baltic kirjoitti:Hoi!
Mitkä noi "superled" valot on?? Keulalla.
Tuolta löytyy juttua noista. Ja siis omavalmiste valot ----> http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... ic&t=67497

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Maalis 12, 2012 3:03 am

Los_Bastardos kirjoitti:KAIKKI noi letkut vittuun vaan ja reijät tukkoon. Venttiilikannen koppa irti, siihin nippa ja siitä letku maahan tai pulloon jonka jemmaat johki. sieltä pullosta kaatelet sitten kerran kuussa kamat takas mottiin.

Ei hörpi öljyä imuilman sekaan vaikka käyttäisit katollaan.
Jep. kuullu vähän ristiriitasti inffoo noista, mutta sulla varmaan löytyy kokemusta, niin irti vaan sitten :firing:

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Maalis 12, 2012 3:08 am

Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Kaikki kierteet, ja muut oli suojattu huolellisesti. Ainoastaan vanteista ne kohdat mihin jarrulevyt ottaa kiinni, en suojannut, vaan pyysin suojaamaan kunnolla. Ja kaikki vedettiin perus 121 väriin.

Avatar
Kaitsu47
Viestit: 179
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Kaitsu47 » Ma Maalis 12, 2012 3:31 am

mortal kirjoitti:Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Kaikki kierteet, ja muut oli suojattu huolellisesti. Ainoastaan vanteista ne kohdat mihin jarrulevyt ottaa kiinni, en suojannut, vaan pyysin suojaamaan kunnolla. Ja kaikki vedettiin perus 121 väriin.
Hyi perkele miten kalliit!!! :freak:

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Maalis 12, 2012 6:53 am

mortal kirjoitti:...Dodiin, ja pulveriin viety takaswingi, kolmiot, jalkatappirungot, rauta, subcage+ jotain hiluja.
mortal kirjoitti:En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350€...
Siis toi setti 350€...? Jos mukana olisi vanteet, takahäkki ja päärunko niin vielä hyväksyisin. Mä käytin tuolla pari vuotta sitten koko pyörän romut maalauksessa nimenomaan sen takia että se tuli halvemmaksi kuin PK-seudun maalaamot. Siis vaikka jouduin ajamaan kaksi kertaa edestakaisin Espoosta Tampereelle.

Pitää varmaan perustaa oma pulverimaalaamo kun ei tunnu olevan mitään harrastelijan hinnoille sopivaa paikkaa tässä järkevän matkan päässä. :D
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Fubar
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000 K8, GSX 1100 ES 1986

Viesti Kirjoittaja Fubar » Ma Maalis 12, 2012 8:47 am

mortal kirjoitti:Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Tulin itsekin viime keväänä siihen tulokseen että tamcorro on h****tin kallis, oli pieni muovikassillinen sekalaisia pieniä osia ja hinta olisi ollut 100€ ja toimitusaika toista kuukautta.. Pienen salapoliisintyön jälkeen kuulin sellaisesta firmasta kuin Kylmäkosken jauhemaalaus, jossa homma hoitui vajaassa viikossa ja hintaa oli muistaakseni 20€ samoilla osilla, eikä laadussakaan ollut valittamista.
Suosittelen siis Kylmäkosken reissua lämpimästi kaikille. Tekee siis myös yksityisille ja paljon esim. auton ja moottoripyörän osia, vanteita ja runkoja.

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Maalis 12, 2012 10:11 am

Fubar kirjoitti:...Suosittelen siis Kylmäkosken reissua lämpimästi kaikille. Tekee siis myös yksityisille ja paljon esim. auton ja moottoripyörän osia, vanteita ja runkoja...
Kiitti vinkistä! Toi on itsellekkin sopivan matkan päässä. :wavey:
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

1502
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 1:00 am
Paikkakunta: B-king, GSX-R

Viesti Kirjoittaja 1502 » Ma Maalis 12, 2012 6:36 pm

mortal kirjoitti:Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Melko kallista!!
Vuosi sitten Haapasella Pirkkalassa, runko, svingi, kolmiot, vanteet ja etupumput 120€. Alkuun sano hinnaks 240 mutta kun tuli 3 roskaa tms kraateria ni hinta tippu puoleen.

prklZ
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Helmi 12, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 636 B

Viesti Kirjoittaja prklZ » Ma Maalis 12, 2012 8:14 pm

Itel makso kaatumaraudat, vanteet, ala t-pala, jalkatappirungot ja stonga 30e sis. Puhallus, puhdistus, suojaus, maalaus. :deal:

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Maalis 12, 2012 11:24 pm

-Ape- kirjoitti:
mortal kirjoitti:...Dodiin, ja pulveriin viety takaswingi, kolmiot, jalkatappirungot, rauta, subcage+ jotain hiluja.
mortal kirjoitti:En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350€...
Siis toi setti 350€...? Jos mukana olisi vanteet, takahäkki ja päärunko niin vielä hyväksyisin. Mä käytin tuolla pari vuotta sitten koko pyörän romut maalauksessa nimenomaan sen takia että se tuli halvemmaksi kuin PK-seudun maalaamot. Siis vaikka jouduin ajamaan kaksi kertaa edestakaisin Espoosta Tampereelle.

Pitää varmaan perustaa oma pulverimaalaamo kun ei tunnu olevan mitään harrastelijan hinnoille sopivaa paikkaa tässä järkevän matkan päässä. :D
Joo siis vanteet, takahäkki, takasvingi, + kasa pienempiä hiluja meni. Mutta päärunko ei menny. Jos hinta olis pyöriny siinä 250 e ympärillä, niin olisin pitäny kohtuullisena. Tarvii ottaa lähiaikoina kuva osista. Luultavasti huomenissa haen ne sieltä tamcorrosta...

Joo sehän olis asiallista ku viä alkasit tota pulverihommaa harrastelemaan, niin saisit aina iltatöinä tehä foorumilaisille kaikkee :D
Sulta sais kaikki billetti osat ja pulverimaalaukset, sitte Jusbalta ruiskutukset, ja LB: ltä stunttikikkareita :firing:

Vastaa Viestiin