Mulla oli se valkonen stuntti/faitteri pc25mortal kirjoitti:Jep. pitää paikkansa. sielä hämeenkyrössä suhailin suzukilla alvariinsa. Sieltä kentältä lähtee aivan sairaan komeita enskabaanoja kymmeniä kilsoja missä valillä pysty kyrsät paistamaan kodassa... Polkuja, hiekka/sorateitä, erilaisia monttuja...
Mikäs mopo sulla sillon olikaan, nyt ei pysty muistamaan?
Niin ja ixilit lähti vaihdossa Mr. Cybressille
Poliisinkauhu F4
- Hätävara
- Viestit: 167
- Liittynyt: To Touko 26, 2005 12:00 am
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
-
- Viestit: 44
- Liittynyt: To Syys 23, 2010 12:00 am
Kyllä niillä kaikilla kikkareilla siellä jokin funktio on =)
Tuon mainitsemasti mokkulan emäputken äärellä voi heittää mäkeen jos sieltä jotain on pakko heittää - sen voi korvata T-kappaleella , mutta se taisi vaatia myös jotain muita letkumuutoksia (ainakin F4i:ssä: http://stuntride.com/vbstunt/showthread ... 314&page=2). Kyseessä on siis nk. kleen air mod.
Lopputulemana moottorin elinikä lyhenee teho nousee teoriassa hepan tai pari (viileämpää imuilmaa).
Onko pyörää tarkoitus säilyttää lappeellaan koneen käydessä? Jos on, niin sitten suosittelen tuota - ei vedä konetta jumiin kun ei pääse öljyt kiertämään ilmanputsariin ja sieltä eteen päin
Tuon mainitsemasti mokkulan emäputken äärellä voi heittää mäkeen jos sieltä jotain on pakko heittää - sen voi korvata T-kappaleella , mutta se taisi vaatia myös jotain muita letkumuutoksia (ainakin F4i:ssä: http://stuntride.com/vbstunt/showthread ... 314&page=2). Kyseessä on siis nk. kleen air mod.
Lopputulemana moottorin elinikä lyhenee teho nousee teoriassa hepan tai pari (viileämpää imuilmaa).
Onko pyörää tarkoitus säilyttää lappeellaan koneen käydessä? Jos on, niin sitten suosittelen tuota - ei vedä konetta jumiin kun ei pääse öljyt kiertämään ilmanputsariin ja sieltä eteen päin
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
KAIKKI noi letkut vittuun vaan ja reijät tukkoon. Venttiilikannen koppa irti, siihin nippa ja siitä letku maahan tai pulloon jonka jemmaat johki. sieltä pullosta kaatelet sitten kerran kuussa kamat takas mottiin.
Ei hörpi öljyä imuilman sekaan vaikka käyttäisit katollaan.
Ei hörpi öljyä imuilman sekaan vaikka käyttäisit katollaan.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com
www.lbstunts.blogspot.com
- JG
- Viestit: 222
- Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:00 am
- Paikkakunta: Faitteri Gsx-r 750 '93, Projekti Cbr 600 '98, Busa '04, redbaron, pv, weera..
Tuolta löytyy juttua noista. Ja siis omavalmiste valot ----> http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... ic&t=67497Baltic kirjoitti:Hoi!
Mitkä noi "superled" valot on?? Keulalla.
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
Jep. kuullu vähän ristiriitasti inffoo noista, mutta sulla varmaan löytyy kokemusta, niin irti vaan sittenLos_Bastardos kirjoitti:KAIKKI noi letkut vittuun vaan ja reijät tukkoon. Venttiilikannen koppa irti, siihin nippa ja siitä letku maahan tai pulloon jonka jemmaat johki. sieltä pullosta kaatelet sitten kerran kuussa kamat takas mottiin.
Ei hörpi öljyä imuilman sekaan vaikka käyttäisit katollaan.
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Kaikki kierteet, ja muut oli suojattu huolellisesti. Ainoastaan vanteista ne kohdat mihin jarrulevyt ottaa kiinni, en suojannut, vaan pyysin suojaamaan kunnolla. Ja kaikki vedettiin perus 121 väriin.
Kaikki kierteet, ja muut oli suojattu huolellisesti. Ainoastaan vanteista ne kohdat mihin jarrulevyt ottaa kiinni, en suojannut, vaan pyysin suojaamaan kunnolla. Ja kaikki vedettiin perus 121 väriin.
- Kaitsu47
- Viestit: 179
- Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 12:00 am
Hyi perkele miten kalliit!!!mortal kirjoitti:Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Kaikki kierteet, ja muut oli suojattu huolellisesti. Ainoastaan vanteista ne kohdat mihin jarrulevyt ottaa kiinni, en suojannut, vaan pyysin suojaamaan kunnolla. Ja kaikki vedettiin perus 121 väriin.
- -Ape-
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Läjä romuja.
mortal kirjoitti:...Dodiin, ja pulveriin viety takaswingi, kolmiot, jalkatappirungot, rauta, subcage+ jotain hiluja.
Siis toi setti 350€...? Jos mukana olisi vanteet, takahäkki ja päärunko niin vielä hyväksyisin. Mä käytin tuolla pari vuotta sitten koko pyörän romut maalauksessa nimenomaan sen takia että se tuli halvemmaksi kuin PK-seudun maalaamot. Siis vaikka jouduin ajamaan kaksi kertaa edestakaisin Espoosta Tampereelle.mortal kirjoitti:En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350€...
Pitää varmaan perustaa oma pulverimaalaamo kun ei tunnu olevan mitään harrastelijan hinnoille sopivaa paikkaa tässä järkevän matkan päässä.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: GSX-R 1000 K8, GSX 1100 ES 1986
Tulin itsekin viime keväänä siihen tulokseen että tamcorro on h****tin kallis, oli pieni muovikassillinen sekalaisia pieniä osia ja hinta olisi ollut 100€ ja toimitusaika toista kuukautta.. Pienen salapoliisintyön jälkeen kuulin sellaisesta firmasta kuin Kylmäkosken jauhemaalaus, jossa homma hoitui vajaassa viikossa ja hintaa oli muistaakseni 20€ samoilla osilla, eikä laadussakaan ollut valittamista.mortal kirjoitti:Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Suosittelen siis Kylmäkosken reissua lämpimästi kaikille. Tekee siis myös yksityisille ja paljon esim. auton ja moottoripyörän osia, vanteita ja runkoja.
- -Ape-
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Läjä romuja.
Kiitti vinkistä! Toi on itsellekkin sopivan matkan päässä.Fubar kirjoitti:...Suosittelen siis Kylmäkosken reissua lämpimästi kaikille. Tekee siis myös yksityisille ja paljon esim. auton ja moottoripyörän osia, vanteita ja runkoja...
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: B-king, GSX-R
Melko kallista!!mortal kirjoitti:Tamcorrosta soitettiin, että osat valmiit pulverista. En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350 E.
Vuosi sitten Haapasella Pirkkalassa, runko, svingi, kolmiot, vanteet ja etupumput 120€. Alkuun sano hinnaks 240 mutta kun tuli 3 roskaa tms kraateria ni hinta tippu puoleen.
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
Joo siis vanteet, takahäkki, takasvingi, + kasa pienempiä hiluja meni. Mutta päärunko ei menny. Jos hinta olis pyöriny siinä 250 e ympärillä, niin olisin pitäny kohtuullisena. Tarvii ottaa lähiaikoina kuva osista. Luultavasti huomenissa haen ne sieltä tamcorrosta...-Ape- kirjoitti:mortal kirjoitti:...Dodiin, ja pulveriin viety takaswingi, kolmiot, jalkatappirungot, rauta, subcage+ jotain hiluja.Siis toi setti 350€...? Jos mukana olisi vanteet, takahäkki ja päärunko niin vielä hyväksyisin. Mä käytin tuolla pari vuotta sitten koko pyörän romut maalauksessa nimenomaan sen takia että se tuli halvemmaksi kuin PK-seudun maalaamot. Siis vaikka jouduin ajamaan kaksi kertaa edestakaisin Espoosta Tampereelle.mortal kirjoitti:En tiedä miltä teistä hinta kuulostaa, mutta mun mielestä ainaki helvetin kalliita. Eli 350€...
Pitää varmaan perustaa oma pulverimaalaamo kun ei tunnu olevan mitään harrastelijan hinnoille sopivaa paikkaa tässä järkevän matkan päässä.
Joo sehän olis asiallista ku viä alkasit tota pulverihommaa harrastelemaan, niin saisit aina iltatöinä tehä foorumilaisille kaikkee
Sulta sais kaikki billetti osat ja pulverimaalaukset, sitte Jusbalta ruiskutukset, ja LB: ltä stunttikikkareita