Poliisinkauhu F4

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » To Helmi 23, 2012 2:19 am

Bomber4 kirjoitti:Se on lähetin/vastaanotin joka tunnistaa avaimesi oikeellisuuden. Virta avaimessa on tunniste siru sisällä.
Okei, mitäs sit ku käyttää vara avainta missä ei oo sirua. Mikä virka tolla sitten on, jos kerran skulaa myöhemmin teetetyllä avaimella? Muistelisin, että se mun kakkos avain on sellanen, mitä oon joskus käyttänyt. :freak: Onko haittaa jos sen ottaa liittimestä irti, käynnistyykö vielä?

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fella » To Helmi 23, 2012 9:05 am

Jos kyseinen kapistus hajoaa/otat pois niin pyörä yrittää tyytyväisenä starttailla mutta ei lähde käymään.

Mun F4i:stä hajos kyseinen mokkula puiden kolistelun jälkeen ja kun ei tahtonu vikaa löytyä mutta juurikin toi purnukka oli hajalla. Eli se tosiaan toimii "antennina" lähettää avaimen sirusta jonku koodinpätkän eculle joka sitten arpoo käynnistyykö vai ei ja avain ja ecu pitää olla samaa paria. Väitän kyllä vara-avaimessakin olevan siru..

Jos vaihdat virtalukon paikkaa ni teippaa avain toho mokkulaan kiinni ja vie virtalukko minne haluat :)

OR_90
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2012 1:00 am

Viesti Kirjoittaja OR_90 » To Helmi 23, 2012 11:26 pm

Nimenomaan tuo on avaimessa olevan sirun lukia... ja jos avaimen sirusta häviää tiedot tai tehdään vara-avaimia, nii tarvitaan yksi avain jossa on tiedot tallella ja semmoinen johon pätkä, jolla saadaan sitte koodattua niitä avaimia lisää... mutta jos kaikki avaimet häviää tai siruista lähtee tiedot pois, nii joutuu ostamaan uudet virtalukot ja sytkäpoksin että saa vehkeet tulille, eikä maksa montaa tonnia :freak:

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Pe Helmi 24, 2012 1:09 am

okei. selvempi homma. Hyvä tietää, että ainakaan roskiin sitä en heitä :D

Avatar
Hätävara
Viestit: 167
Liittynyt: To Touko 26, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Hätävara » Pe Helmi 24, 2012 4:01 pm

Komia projekti :wavey: eikös äijä vaikutakkin tampereen suunnalla? taidettin joskus törmäillä tuolla hämeenkyrön lentokentällä kun sulla oli tohtori :-?

Vieläkös sulla muuten löytyy toi ekan kuvan ixilin änkkäri laita yvtä jos et tartte ja myyt :)

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Pe Helmi 24, 2012 4:32 pm

Jep. pitää paikkansa. sielä hämeenkyrössä suhailin suzukilla alvariinsa. Sieltä kentältä lähtee aivan sairaan komeita enskabaanoja kymmeniä kilsoja missä valillä pysty kyrsät paistamaan kodassa... Polkuja, hiekka/sorateitä, erilaisia monttuja... :)
Mikäs mopo sulla sillon olikaan, nyt ei pysty muistamaan?

Niin ja ixilit lähti vaihdossa Mr. Cybressille

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Pe Helmi 24, 2012 11:31 pm

Kääntyvä kilventeline. Vilkut tulee samaan. Tonne heittää vaan muoviprikan väliin ja oikeeseen momenttiin, niin se on siinä.
Kuva
Kuva

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » La Helmi 25, 2012 2:59 am

nice :upto:

zeby
Viestit: 811
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja zeby » La Helmi 25, 2012 11:08 am

Oonkin aina miettinyt, miksei kukaan tee kääntyvää kilventelinettä. No siinähän se nyt on. :)
Tuleeko tuo toimimaan sähköllä vai ihan käsivoimin. ?

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Su Helmi 26, 2012 3:08 am

Käsivoimin toimii. Aikoinaan mulla oli hussessa vaijerin kautta fillarin kahvalla toimiva, mutta hetken päästä toimi nihkeesti, kun vaijerin ja kuoren väliin pääsi paskaa.
Tietysti joku ahkera ja taitava kaveri sais toimimaan sen sähköllä tai vaijerilla, mutta mun käytössä ei maksa vaivaa.

Näillä näkymin ens viikon alussa lähtee osat pulveriin.

Avatar
JG
Viestit: 222
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Faitteri Gsx-r 750 '93, Projekti Cbr 600 '98, Busa '04, redbaron, pv, weera..

Viesti Kirjoittaja JG » Su Helmi 26, 2012 11:54 pm

mortal kirjoitti:Käsivoimin toimii. Aikoinaan mulla oli hussessa vaijerin kautta fillarin kahvalla toimiva, mutta hetken päästä toimi nihkeesti, kun vaijerin ja kuoren väliin pääsi paskaa.
Tietysti joku ahkera ja taitava kaveri sais toimimaan sen sähköllä tai vaijerilla, mutta mun käytössä ei maksa vaivaa.

Näillä näkymin ens viikon alussa lähtee osat pulveriin.
Kas kun meikäläisellä ei toi sähköllä toimiva tullu mieleen vaikka sähkön kaa joka päivä oon tekemisissä :lol: ens kerralla sitte? :deal:

Avatar
cruelty
Viestit: 1224
Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Cube stereo +R1

Viesti Kirjoittaja cruelty » Ma Helmi 27, 2012 10:52 am

vähän sivuten topiccia, noita sähkösiä malleja on myynnissä ihan suoraan bugandplay. kliketi klick

Avatar
pallosalama
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja pallosalama » Ma Helmi 27, 2012 3:00 pm

cruelty kirjoitti:vähän sivuten topiccia, noita sähkösiä malleja on myynnissä ihan suoraan bugandplay. kliketi klick
juu, tutulla oli muistaakseni -05 (?) jo joku tollanen ostettu, kääntyvä kilpiteline..

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Helmi 27, 2012 11:43 pm

Joo kyllähän noi sähköllä toimivat olis makeita vempeleitä, viä ku olis sellane joka kääntyy 180 ja toisella puolella olis eri kilpi :D

Dodiin, ja pulveriin viety takaswingi, kolmiot, jalkatappirungot, rauta, subcage+ jotain hiluja.
Eli menin eka Tamcorron pihaan, jossa kysyi trukkikuskilta että mihin meen. Sano että mee tonne, siä on maalaamo, menin sinne. Sieltä käski konttorille...sieltä käski takas maalaamoon. Vedin vanhalla meisselillä nätin 180 sladin parkkiruutuun. Maalaamon kaveri ei tykänny mun ajotyylistä, ja anto negatiivista palautetta. Sit ku kysyin että mitä metallivärejä teiltä löytyy, niin se tarjos mulle kolmea eri harmaata, jotka oli tän kaverin mielestä hopeita :D . No ne ei ollu mun makuun. Kromi löyty, mutta oli niin herkkä naarmuuntumaan, eikä sieltä nyt oikein mitään muutakaan siistiä löytynyt. Päädyin sit siihen, että kaikki vaan Mattimustaks. Kuitenkin Tankki,etuloksu, ja jotain pikkuosia tule jollain muulla värillä, niin saa mukavasti piristystä.

Pumput huolsin eilen. Uudet stefat, öljyt10w ja pidemmät holkit, jolla saa enemmän esijännitystä.

Mutta näillä mennää. Heitän kuvaa, kunhan saan jotain aikaseksi :firing:

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Pe Maalis 02, 2012 2:03 am

Runko ja syyläri maalattu.
Kuva
Kuva
Kuva

Vastaa Viestiin