uudet kyp
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- airbrushartist
- Viesti:
uudet kypärät
uusimmat kypärämaalaukseni ovat nyt nähtävissä ...www.lauks.com
- MC_SKELETOR
- airbrushartist
- Viesti:
se sitten vähän riippuu
Se riipuu siitä mitä siihen tahdot ja lähetätkö sen tänne postitse tai tuotko itse ....MC_SKELETOR kirjoitti:mullaki näkyy..paljos maksais jos ruiskuttaisit ton mun kypärän?
- airbrushartist
- Viesti:
yritän vastata touhon
ei ole minun vikani mutta ehkä autaa se kun laitat internet tools /internet options /settings /check for newer versions of stored pages /automaticallyNakki_ kirjoitti:Mikähän on vikana mun koneessa, kun ei näy kuvat tuolla sun sivuillas.
- kumip
jos postittaisin kypärän sulle ja maalaisit sen vaikka http://www.lauks.com/helmets_09.html tuollaiseksi niin.. mitä se lysti sitten maksais
- airbrushartist
- Viesti:
vastaus kumipään kysymykseen
Kuvassa olevassa kypärässä on käytetty myõs metalflake hileitä mikä tekisi siitä kallimman...Nykyisin on dupontin valikoimassa jo sellaisia tavallisia aotovärejä jotka sisältävät aika suuria hileitä... Jos tahdot vain suurinpiirtein sellaisia kuvioita kun kuvassa olevassa kypärässä niin niiten tekeminen nykyteknologiallani maksaisi posti kuluista riippuen 200-210 euroa ...Kyseisessä kuvassa on muuten üksi ensimmäisistä kypäristä mitä maalasinkumipää kirjoitti:jos postittaisin kypärän sulle ja maalaisit sen vaikka http://www.lauks.com/helmets_09.html tuollaiseksi niin.. mitä se lysti sitten maksais
Viimeksi muokannut airbrushartist, Pe Syys 10, 2004 5:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MC_SKELETOR
Re: se sitten vähän riippuu
kyl mä varmaan iha ite toisin...no mitäs mahiksii siihen ois laittaa..onks sillee et sul o tiettyi mahiksii mitä siihen voi laittaa vai voiko ite sanoo iha mitä vaa?airbrushartist kirjoitti:Se riipuu siitä mitä siihen tahdot ja lähetätkö sen tänne postitse tai tuotko itse ....MC_SKELETOR kirjoitti:mullaki näkyy..paljos maksais jos ruiskuttaisit ton mun kypärän?
- airbrushartist
- Viesti:
skeletorille
Sen kanssa on nyt noin että tähän asti ei minulla ole ollut ühtäkään asiakasta joka ei olisi tykännyt tekemästäni työstä...MC_SKELETOR kirjoitti:kyl mä varmaan iha ite toisin...no mitäs mahiksii siihen ois laittaa..onks sillee et sul o tiettyi mahiksii mitä siihen voi laittaa vai voiko ite sanoo iha mitä vaa?airbrushartist kirjoitti:Se riipuu siitä mitä siihen tahdot ja lähetätkö sen tänne postitse tai tuotko itse ....MC_SKELETOR kirjoitti:mullaki näkyy..paljos maksais jos ruiskuttaisit ton mun kypärän?![]()
Yleensä annetaan eteen joku hahmo tai logo tai väri ...Ja kaikki muu on jo minun ideointini ...Sääntö tuntuu tähän asti olevan sekin että mitä vapaamat kädet annetaan sitä paremmin ideani lentää ...esimerkiksi kuvissa näkyvä kukallinen kypärä valmistui noin: Harley Mägi joka on eestin yksi parhaimmista bike ajajista sanoi vaan pari lausetta:"Kypäräni täytyy olla neon väreissä ja mahdollisemman kirjava jotta se näkyisi radalla hyvin ,pelästytä sitten minua maalauksellasi!! Eikä se sitten lopulta pelästynykään vain oli niin tyytyväinen että suuteli sitä saamarin kypäräänsä... :-) yleensä on parempi jos puhun asiakkaan kanssa suoraan esimerkiksi puhelimessa ...Sulle varmaan sopii esimerkiksi pääkallot :-)
- MC_SKELETOR
Re: skeletorille
jumalauta..jäbä tietääairbrushartist kirjoitti:Sen kanssa on nyt noin että tähän asti ei minulla ole ollut ühtäkään asiakasta joka ei olisi tykännyt tekemästäni työstä...MC_SKELETOR kirjoitti:kyl mä varmaan iha ite toisin...no mitäs mahiksii siihen ois laittaa..onks sillee et sul o tiettyi mahiksii mitä siihen voi laittaa vai voiko ite sanoo iha mitä vaa?airbrushartist kirjoitti: Se riipuu siitä mitä siihen tahdot ja lähetätkö sen tänne postitse tai tuotko itse ....![]()
Yleensä annetaan eteen joku hahmo tai logo tai väri ...Ja kaikki muu on jo minun ideointini ...Sääntö tuntuu tähän asti olevan sekin että mitä vapaamat kädet annetaan sitä paremmin ideani lentää ...esimerkiksi kuvissa näkyvä kukallinen kypärä valmistui noin: Harley Mägi joka on eestin yksi parhaimmista bike ajajista sanoi vaan pari lausetta:"Kypäräni täytyy olla neon väreissä ja mahdollisemman kirjava jotta se näkyisi radalla hyvin ,pelästytä sitten minua maalauksellasi!! Eikä se sitten lopulta pelästynykään vain oli niin tyytyväinen että suuteli sitä saamarin kypäräänsä... :-) yleensä on parempi jos puhun asiakkaan kanssa suoraan esimerkiksi puhelimessa ...Sulle varmaan sopii esimerkiksi pääkallot :-)
- Taiquri
- airbrushartist
- Viesti:
olisi kiva jos puhuttais teemastakin
tuli seis ...
Viimeksi muokannut airbrushartist, Ma Syys 13, 2004 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- kilip
- airbrushartist
- Viesti:
- airbrushartist
- Viesti: