Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
mikzu
-
-
-
Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Viesti
Kirjoittaja mikzu » La Elo 24, 2013 11:02 pm
Elikkä kysellääs täältä, tänää mp-kyttä pysäytti ja valitti kaikesta mahdollisesta (mut ei onneks sakkoo antanu) mut itellä ihmetystä aiheutti tuo kun oma kilpi on laitettu tuonne pyörän sivulle, niin possun mielestä se oli niin saatanan iso rikkomus, että se on korjattava ensitilassa keskemmälle pyörää.
elikkä onko muilla tullut tuosta valituksia?? aika useassa pyörässä noita nykyään näkee. kyllähän se laissa taidetaan sanoa että sen keskellä pitää olla mutta kun ei edes kirjallista korjauskehotusta antanut niin kannataako noista kytän ininöistä välittää vai lähteekö ensikerralla kilvet

??
Kokemuksia??
-naukuva nippon-
-
thelittleone
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja thelittleone » La Elo 24, 2013 11:25 pm
Jätät kokonaan sen kilven pois niin säästyt niiltä ininöiltä.
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...
-
Zuissi
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Zuissi » Su Elo 25, 2013 9:57 am
Aika heikosti nuo tuntuvat jotkut mp-poliisit tuntevan pykäliä, itelle yks mp-poliisi ehdotti kyseistä paikkaa mulle kun ei kuulemma saa olla "rungon rakenteiden sisäpuolella" kilpi on takaa katsottuna takaiskarin edessä, katteen alla...LAITON, kuulemma, paskat...riippuu näköjään aika paljon kuka pysäyttää, nyt on repussa kokoajan säädöksistä pieni pumaska pykälässä, voidaan sitten yhdessä tuumailla mikä on on säädösten mukaista ja mikä ei, mulle käy, kaikki on laillista
-
jutila
-
-
-
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Viesti
Kirjoittaja jutila » Su Elo 25, 2013 10:44 am
MMAF sivulta löytynee ne näkyvyyssäädökset(kin). Käytännössä tais vaan olla, että sitä näkyvyyssääntöä on aika hankala täysin täyttää jos kilpi on esim. taka-akselin kohdalla sivulla. (rengas tulee sivunäkymän tielle)
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?acti ... =152;image
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"
-
hellboy
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja hellboy » Su Elo 25, 2013 3:37 pm
Kilpi sivulla sopii johonkin kustomiin ja niissäkin se vain täydentää sitä kokonaisvaltaista paskan tunnetta.
Nomex est omen
-
mikzu
-
-
-
Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Viesti
Kirjoittaja mikzu » Su Elo 25, 2013 6:32 pm
hellboy kirjoitti:Kilpi sivulla sopii johonkin kustomiin ja niissäkin se vain täydentää sitä kokonaisvaltaista paskan tunnetta.
itel tulee putki tohon perän alle niin on vaihtoehdot vähän vähissä

kaipa sit täytyy joku teline koittaa kyhää tohon renkaan päälle loppu ajokaudeks, kun talvella tarkotus modaa toi putki eripaikkaa niin saa kilven takas tohon normi paikalle
-naukuva nippon-
-
Hcet
-
-
Viesti
Kirjoittaja Hcet » Ma Elo 26, 2013 9:15 pm
Itse olen saanut sakot sivulla olevasta kilvestä. Oikeen hienosti suttas vielä rekisteriotteeseen maininnan että seuraava pysäyttäjä tietää tarkastaa...
Mut juurikin kuten yllä on sanottu näkyvyys säännökset ei oikeen täyty jos kilpi on sivulla.
-
Tuzoon
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Tuzoon » Ma Elo 26, 2013 9:19 pm
Hcet kirjoitti:Itse olen saanut sakot sivulla olevasta kilvestä. Oikeen hienosti suttas vielä rekisteriotteeseen maininnan että seuraava pysäyttäjä tietää tarkastaa...
Mut juurikin kuten yllä on sanottu näkyvyys säännökset ei oikeen täyty jos kilpi on sivulla.
Täällä sama homma..