Joka pommittajan vakiovaruste

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ke Loka 08, 2008 2:34 pm

Mygrain kirjoitti:Päättelin heijastinliivin käytöstä, että olit liikkeellä firman autolla(?)
Noissa tilanteissa on tietysti huonompi ruveta perustelemaan kuka autoa ajoi, tai että ei tiedä kuka autoa ajoi. Saattaisi samalla olla hiukan pomolle selvittelemistä :)
Oman auton osalla tilanne tietysti helpompi, koska eihän siitä voida lähteä liikkeelle, että jos et tiedä kuka autosi ratissa ko. hetkenä on, se on anastettu.

Itse katson ainoastaan käräjäoikeudessa kuinka lakia tulkitaan, jos niikseen tulee. Se on mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto, jos asiassa on tulkinnan varaa. Tulkinnan varahan muodostuu vasta, jos lärviä ei pysty kuvasta tunnistamaan.
Juu no minä en asiasta lähtenyt sitä asemalla vietettyä puolitoista tuntista enmpää kinaamaan. Niin ja omalla autolla tuli siihen kameraan ajettua, vaikka työmatkalla olinkin...

Työ autolla on myös tullut yhdet sakot otettua mutta tuossa tapauksessa kuva oli kyllä selvä. Tämä siis se kerta josta mainitsin aikaisemmin. Eli poliisilta tuli firmalle "toimeksianto" selvittää kuka on ajanut kyseistä autoa kyseisenä ajankohtana...

Sellaista sillon... :(

Avatar
Mygrain
Viestit: 117
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: KTM Supermoto

Viesti Kirjoittaja Mygrain » Ke Loka 08, 2008 11:48 pm

Joo, eiköhän tää ollu tässä :deal:
My pain is constant and sharp, and I do not hope for a better world for anyone. In fact, I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape.

Händeri
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 12:00 am
Paikkakunta: DR-Zeta

Viesti Kirjoittaja Händeri » To Marras 13, 2008 6:59 pm

Isäni ajoi autolla tolppaan ja häntä ei tunnistteu kuvasta koska hänellä oli aurinkolippa. Auto oli mun omistuksessa ja sakkolappu tippu minun postiluukusta. Tiesin itse kuka autoa oli ajanut ja vein lapun isukille ja hän sen maksoi, koska myönsi tämän.
Modified Motorcycle Association of Finland

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Pe Marras 14, 2008 1:37 pm

oon nähny jossai tommosen setin myytävän :freak: ja tarviiko sen olla e hyväksytty :upto:

Avatar
ColiBri
Viestit: 301
Liittynyt: To Touko 12, 2005 12:00 am
Paikkakunta: blade

Viesti Kirjoittaja ColiBri » La Marras 15, 2008 1:19 pm

Rupeen tommosta rakentaa kunhan sähkö osat tulee postista. Kun ei voi muutakaan tehdä pariin kuukauteen kun polvi leikattiin. Kunhan saan valmiiksi. Jos saan siitä siistin ja toimivan niin voin jonkun näköisiä rakennusohjeita pistää. Tietenkin voin niitä myyntiinkin tehdä kunhan en kovin monimutkaista siitä rakenna :D katsellaan ensi vkl mitä olen saanut aikaan.

TeBa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: oaska.

Viesti Kirjoittaja TeBa » To Marras 20, 2008 1:59 am

Los_Bastardos kirjoitti:Eikös homma mene tätä nykyä niin, että sakon maksaa rekisterinumeron perusteella auton omistava henkilö, sai siitä naamavärkistä selvää tai ei, jollei omistaja todista kuka autolla on ajanut :deal:
itse ajoin taannoin viime joulukuussa kameraan vaasan seudulla reilua ylinopeutta ja postista ei vieläkään ole tullut mitään lappua, (koputetaan puuta) :upto:
tietysti kesällä luin kameratolppien henkilökunnan vähäisyydestä, liekö minun kuvani mennyt arkistoon odottamaan parempia aikoja vai mitä ihmetttä. mitenkäs kauan tälläinen juttu voi olla arkistoissa ennekuin vanhenee? :D murhahan ei vanhene koskaan mutta eiköhän liikenne rikos vanhene?
ja auto oli omistuksessani ja itse kuskina ja silloinen nais ystävä apukuskin paikalla,,

Avatar
teude
Viestit: 951
Liittynyt: La Syys 30, 2006 12:00 am
Paikkakunta: nada

Viesti Kirjoittaja teude » La Tammi 24, 2009 12:52 am

Ihan mielenkiinnosta, onko joku itselleen tuollaisen väsännyt? Itse sen verran laiska ja (o)saamaton, niin voisi tännekin pistää postissa yhden korvauksia vastaan.

Avatar
squide
Viestit: 208
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx-r 1000 k3

Viesti Kirjoittaja squide » Ke Huhti 04, 2012 11:20 am

Nostellaan vanhaa ja kysellää vieläkö joku on tollasta rakentanut? Ite ei kiinostais alkaa väsäilemään ellei jollain oo linkittää hyviä rakennus ohjeita :D Ostaa voisin tollasen jos jollain on kiinnostusta rakennella tai lojuu hyllyssä ylimääränen. Menis varmaan kaupaks useempiki jos hinta on kohallaan!

Korva
Viestit: 282
Liittynyt: To Syys 30, 2010 12:00 am
Paikkakunta: sc28

Viesti Kirjoittaja Korva » Ti Huhti 17, 2012 6:13 pm

mulle kans ;) ohjeita kehhiin insinöörit!

Belvain
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Belvain » La Huhti 21, 2012 2:58 pm

Itse en ole kiinnostunut kenellekään tuollaista väsäämään, mutta jos jollain sattuu nurkissa istumaan esimerkiksi auton keskuslukituksessa kätytettäviä solenoideja niin ei ole kummoinen homma askarrella.

edit: ja jos löytyy ylimääräisenä se keskuslukituksen ohjauskin niin samantien voi laittaa toimimaan kaukosäätimestä.

Toinen vaihtoehto on esimerkiksi RC vehkeissä käytettävät servot, tosin niillä kilpi ei mene piiloon ihan yhtä rivakasti.

Vastaa Viestiin