auttakaa nyt vähän.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Midlehill
Viestit: 1
Liittynyt: Su Syys 10, 2006 12:00 am
Paikkakunta: paranneltu Z

auttakaa nyt vähän.

Viesti Kirjoittaja Midlehill » Su Syys 10, 2006 11:55 pm

Ei takapää nouse vaikka kuinka jarruttelee ja yrittää satulassa pomppia onko vauhtia liian vähän? kun ei uskalla 90 kymppiä kovempaa lyödä etusta lukkoon.

Avatar
WNB-Bomber
Viestit: 115
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Hakusessa...

Viesti Kirjoittaja WNB-Bomber » Ma Syys 11, 2006 12:05 am

koitahan ekan iha semmosesta 40km/h vauhdeista ja siit sit kovempaa ku taidot kasvaa/tunto pyörään.
Bomber:Moottoripyöräilyn reikäpäinen alakulttuuri jossa kustomoidaan tehotuppereita ja ajetaan kuolemaa halveksien, lähinnä takarenkaalla, liikenteen seassa silloin kun ei polteta kumia.

Avatar
klones
Viestit: 131
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2005 1:00 am
Paikkakunta: sm610

Viesti Kirjoittaja klones » Ma Syys 11, 2006 1:23 am

Ei takapää nouse vaikka kuinka jarruttelee ja yrittää satulassa pomppia onko vauhtia liian vähän? kun ei uskalla 90 kymppiä kovempaa lyödä etusta lukkoon.
Eipä se takapää kyllä sieltä nouse jos sen etusen lukkoon asti laitat... :lol:
Ei riemulla rajaa kun hussella ajaa...

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ma Syys 11, 2006 1:58 am

Ensin vaihdat sen saippuapalan tilalle ihan oikeen kumin ja sitten hiljentelet vauhteja. Reenatessa semmonen 40-60kmh on varmaan ihan sopiva. Varmaanhan se kannattas alottaa niin että alkaa vaan hiljalleen puristamaan jarrua kovemmin ja kovemmin tasasesti. Kyllä se perä sieltä nousee kun tarpeeks kovasti jarruttaa. Purista polvet tankkiin ja ponnista perseelläs vaikka vähän alkuun sitä endoo.

Avatar
Erzi
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2004 12:00 am
Paikkakunta: munamankeli

Viesti Kirjoittaja Erzi » Ma Syys 11, 2006 2:24 pm

Ja ei varmaan pieni "tönäisy" jarrutuksen alussa yhtään haittaa ?
P�r.

Avatar
MST-82
Viestit: 385
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000 exup -91 + suiza-R (projekti)

Viesti Kirjoittaja MST-82 » Ma Syys 11, 2006 3:19 pm

ootko koittanu jo fillarilla siinä selviää varmaan osa ideasta.
matkalta kotiin tulessa. joutuu toteamaan, että siinä naisessa oli sitä jotain. ja nyt sitä on minussakin.<br><a href="/http://www.volvolandia.com/">www.volvolandia.com</a> <br><a href="/http://www.ncf.fi/">www.ncf.fi</a>

BomberFAN
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 12:00 am
Paikkakunta: fude 110 ja ehkä jtn muuta...

Viesti Kirjoittaja BomberFAN » Ma Syys 11, 2006 8:24 pm

tää on kyllä varmaan ihan tyhmä kysymys teidän mielestä mutta voiko joku kertoa miten tehdään endo?? :( :(

BomberFAN
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 12:00 am
Paikkakunta: fude 110 ja ehkä jtn muuta...

Viesti Kirjoittaja BomberFAN » Ma Syys 11, 2006 8:27 pm

oho pitäis varmaa lukee eka noi muut viestit :lol: :lol: :lol:

Avatar
Willie_the_kid
Viestit: 839
Liittynyt: Su Touko 19, 2002 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ma Syys 11, 2006 10:17 pm

BomberFAN kirjoitti:oho pitäis varmaa lukee eka noi muut viestit :lol: :lol: :lol:
Ehkä olis ihan fiksu idea.

Mut alkuperäiseen: Yks mikä vois sen saippuapalarenkaankin kanssa jeesata, on tiputtaa rengaspaineita edestä.

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ma Syys 11, 2006 10:49 pm

Willie_the_kid kirjoitti:
BomberFAN kirjoitti:oho pitäis varmaa lukee eka noi muut viestit :lol: :lol: :lol:
Ehkä olis ihan fiksu idea.

Mut alkuperäiseen: Yks mikä vois sen saippuapalarenkaankin kanssa jeesata, on tiputtaa rengaspaineita edestä.
Niijoo unohtu :) Tuokin on ratkaseva tekijä :deal:

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Ti Heinä 17, 2007 6:26 pm

mä en kyllä pudottais eturenkaasta paineita:S ekana vaan painat hieman vähemmän jarruu et pumput painuu alemmas sit enemmän ja "kiskaset" perän ilmaa.. lukkoon ei saa laittaa menee turhan äkäsee yli :eek:

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Ti Heinä 17, 2007 7:09 pm

TSX__ kirjoitti:mä en kyllä pudottais eturenkaasta paineita:S ekana vaan painat hieman vähemmän jarruu et pumput painuu alemmas sit enemmän ja "kiskaset" perän ilmaa.. lukkoon ei saa laittaa menee turhan äkäsee yli :eek:
Kuva

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Heinä 17, 2007 10:45 pm

On pyöriä joilla etusen lukitseminen on lähes mahdotonta ja joilla pystyy vetelemään endoja vaikka sateella soraisella asfaltilla kylmällä renkaalla. esim 954rr on tämmöinen.

toisilla taas ei pysty. niillä joutuu nyppimään polvilla ja kaikenlaista ihmeellistä lisäsysteemiä.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Vastaa Viestiin