Ei se mun hopperi mikään paras ookkaan enkä ole niin väittänytkään ja mä en oo sanomaan mitään niistä ketkä tykkää skoottereista lehmäjengiiinkin tulee kohta pari skootterii.Dero kirjoitti:Mikäs vittu siitä sinun hopperista parhaan tekee?! Eikö kaikilla ole omat mielipiteet? Jos joku tykkää skoottereista ni mikä sä siihen oot sanomaa mitää? En mäkää skoottereista tykkää mut kaikilla on omat mielipiteet ja siks en kellekkää vittuile sen takia et joku tykkää skootterista!lehmä#1 kirjoitti:Mä en tykkää skoottereista ja se on syy et miks mä vittuilen skootteripojille.
Skootteri on lälläripyörä moottoripyörä on mootoripyörä ja mopo on mopo noin se menee.
skootterit.
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- lehm
- lehm
-
Outo hyypiö
Itse et suvaitse skoottereita, mutta ihmettelet miksi täällä ei mopoja kaivata? Koita nyt vähän järkeä käyttäälehmä#1 kirjoitti:Mä en tykkää skoottereista ja se on syy et miks mä vittuilen skootteripojille.
Skootteri on lälläripyörä moottoripyörä on mootoripyörä ja mopo on mopo noin se menee.
V�h�n, mutta asiaa.
- lehm
Joo toi in kyl ihan huvä pointti.Outo hyypiö kirjoitti:Itse et suvaitse skoottereita, mutta ihmettelet miksi täällä ei mopoja kaivata? Koita nyt vähän järkeä käyttäälehmä#1 kirjoitti:Mä en tykkää skoottereista ja se on syy et miks mä vittuilen skootteripojille.
Skootteri on lälläripyörä moottoripyörä on mootoripyörä ja mopo on mopo noin se menee.![]()
- Kassikotka
- Viesti:
- kumip
Tuskin kukaan lasta löisi.Kassikotka kirjoitti:Offtopicciii.........
No,ajattelin vaa et miten toi utarehuora#1:nen uskaltaa tulla B-Weekendiin,ku ensi suututtaa,vihastuttaa,yms...Noin puolet pommittajista,näillä kommenteillaan...No toivotaan että kellään ei ole silloin mitään patoutumia tätä lehmää kohtaan...
- lehm
Joo toivotaan.Kassikotka kirjoitti:Offtopicciii.........
No,ajattelin vaa et miten toi utarehuora#1:nen uskaltaa tulla B-Weekendiin,ku ensi suututtaa,vihastuttaa,yms...Noin puolet pommittajista,näillä kommenteillaan...No toivotaan että kellään ei ole silloin mitään patoutumia tätä lehmää kohtaan...
- j0j0
mikset muuten tykää sguudereista ? ihan näin ksymyksen iloksipanon ? vittuku muuten panoo saalehmä#1 kirjoitti:Mä en tykkää skoottereista ja se on syy et miks mä vittuilen skootteripojille.
IBMC Street Gang
-
jarmor
kukaha se oikein oli joka taas laitto koko topicin iha vituks???? Tänne jeppe laittaa asiallisen kysymyksen koska haluaa neuvoa ja sitte tulee tollanen saatanan mistään mitään tietämätön nulikka ja laittaa jonkun vitun viisaan kommentin. Totakaan kommenttia ei oo ite varmaan etes tajunnu mutta ku muut on sitä käyttäny, ni laittaappa se sitte!!!!! Pikku vittuilu on minusta ainaki iha OK, mutta siis tollanen aivan idioottimainen, loppuunkulutettu kommentti.... vitun pässi, oikee pässien pässi......
- T.A
Minun mielestä imurit on tarkoitettu siivousta varten ei ajamista.j0j0 kirjoitti:mikset muuten tykää sguudereista ? ihan näin ksymyksen iloksipanon ? vittuku muuten panoo saalehmä#1 kirjoitti:Mä en tykkää skoottereista ja se on syy et miks mä vittuilen skootteripojille.
Skootteri on lälläripyörä moottoripyörä on mootoripyörä ja mopo on mopo noin se menee.aneeks kaikille...
Huonoja puolia:muistuttaa ääneltään pölynimuria teharinkin kanssa,ei vaihteita,minun mielestä ruma,variaattori ja melkein kaikki muutkin osat.
Hyvät puolet:levyjarrut,kypäräboksi sinne voi laittaa subbarin tämä on minun mielipiteeni.
- T.A
Minä laitoin topicin vituiksi.jarmor kirjoitti:kukaha se oikein oli joka taas laitto koko topicin iha vituks???? Tänne jeppe laittaa asiallisen kysymyksen koska haluaa neuvoa ja sitte tulee tollanen saatanan mistään mitään tietämätön nulikka ja laittaa jonkun vitun viisaan kommentin. Totakaan kommenttia ei oo ite varmaan etes tajunnu mutta ku muut on sitä käyttäny, ni laittaappa se sitte!!!!! Pikku vittuilu on minusta ainaki iha OK, mutta siis tollanen aivan idioottimainen, loppuunkulutettu kommentti.... vitun pässi, oikee pässien pässi......
En usko,että oli kaikkien mielestä niin asiallinen kysymys,kun oli kyse moposta eikö skootterista.
En ole mistään mitään tietämätön nulikka.
Tajusin itse kommentin.
Olen pässien pässi.
-
jarmor
Juu...en tiiä muista mut minä jotenkin kyllä lasken mopot ja skootterit samaan kastiin. Itekki ajoin ennen mopolla enkä ois mistään hinnasta ottanu skootteria, mut oon joutunu pikkusen muuttaa käsitystä niitä kohtaan... löytyy esimerkiksi aika monta skootteria jotka on minun mielestä hienomman näkösiä ku joku kuppanen hopperi... on tietty vaan minun mielipide eikä liity asiaan
- frst
Nii ja tässä topicissahan kysyttiinkin jokaisen omaa mielipidettä skoottereista?T.A kirjoitti:Minun mielestä imurit on tarkoitettu siivousta varten ei ajamista.j0j0 kirjoitti:mikset muuten tykää sguudereista ? ihan näin ksymyksen iloksipanon ? vittuku muuten panoo saalehmä#1 kirjoitti:Mä en tykkää skoottereista ja se on syy et miks mä vittuilen skootteripojille.
Skootteri on lälläripyörä moottoripyörä on mootoripyörä ja mopo on mopo noin se menee.aneeks kaikille...
Huonoja puolia:muistuttaa ääneltään pölynimuria teharinkin kanssa,ei vaihteita,minun mielestä ruma,variaattori ja melkein kaikki muutkin osat.
Hyvät puolet:levyjarrut,kypäräboksi sinne voi laittaa subbarin tämä on minun mielipiteeni.
M.A.D KUUSAA