Omistatko tappajamopon!?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Kassikotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassikotka » Su Joulu 26, 2004 10:32 pm

Epäilen vahvasti edes 100km/h rikkoutumista...Nii,ja "ei se varmasti viimeiseksikään jää" no,toi nähään sit skapas...

lehm

Viesti Kirjoittaja lehm » Ma Joulu 27, 2004 12:42 am

Kassikotka kirjoitti:Epäilen vahvasti edes 100km/h rikkoutumista...Nii,ja "ei se varmasti viimeiseksikään jää" no,toi nähään sit skapas...
Kyl ihan varmaan menee yli sata ja se kyl sit nähdään skapas et kuka voittaa(en tarkoita,että minä voittaisin).
Se vähän rippuu siitä,että tulenko viimeiseksi mut jos kaikki on jotain 500cc pevettei niin mä en pärjää mut jos on vaiks,joku mana mikä menee 80km/h niinku viimeks ni kyl mä nyt sellase aina voitan.

Cepari 600

Viesti Kirjoittaja Cepari 600 » Ma Joulu 27, 2004 1:02 am

ootko harjotellu lähtöjä :lol:

Kassikotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassikotka » Ma Joulu 27, 2004 1:05 am

NO HUH!! sä olisit ollu viime vuonna TOINEN!! siin tokas tulleen "mopos" oli 250cc mylly ja se kelas 108.14km/h,joten tohon jos vertais,nii aika kowa sä oot näitä ruuvaan,kiäsus!!et sä virittäs munki myllyy?!?

rosvoroope

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » Ma Joulu 27, 2004 1:19 am

peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?

Kassikotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassikotka » Ma Joulu 27, 2004 1:25 am

VÄHÄ RAJAA!!kuka hullu sielä sit uskaltais olla kattoos ku toi Utare#1:nen ajas siel?!?

Se voi sit kokeella sitä,ku oppii ajaan VAKIOLLA hopperilla! Ja minkä pytteröösen se meinaa siihen laittaa?Aika kowa se saa olla jos meinaa vetää yli satasen vauhteja!

lehm

Viesti Kirjoittaja lehm » Ma Joulu 27, 2004 11:25 am

Cepari 600 kirjoitti:ootko harjotellu lähtöjä :lol:
En vielä kun mopo ei oo ihan valmis mut kohta on niin pääsee harjottelemaan.

lehm

Viesti Kirjoittaja lehm » Ma Joulu 27, 2004 11:31 am

rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?
Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.

lehm

Viesti Kirjoittaja lehm » Ma Joulu 27, 2004 11:33 am

Kassikotka kirjoitti:VÄHÄ RAJAA!!kuka hullu sielä sit uskaltais olla kattoos ku toi Utare#1:nen ajas siel?!?

Se voi sit kokeella sitä,ku oppii ajaan VAKIOLLA hopperilla! Ja minkä pytteröösen se meinaa siihen laittaa?Aika kowa se saa olla jos meinaa vetää yli satasen vauhteja!
Niin se on,mutta ei se nyt ehkä hirveesti ylisata mee mut ehkä jossain sadan paikkeilla.

-Arska-

Viesti Kirjoittaja -Arska- » Ma Joulu 27, 2004 1:55 pm

lehmä#1 kirjoitti:
Kassikotka kirjoitti:Epäilen vahvasti edes 100km/h rikkoutumista...Nii,ja "ei se varmasti viimeiseksikään jää" no,toi nähään sit skapas...
Kyl ihan varmaan menee yli sata ja se kyl sit nähdään skapas et kuka voittaa(en tarkoita,että minä voittaisin).
Se vähän rippuu siitä,että tulenko viimeiseksi mut jos kaikki on jotain 500cc pevettei niin mä en pärjää mut jos on vaiks,joku mana mikä menee 80km/h niinku viimeks ni kyl mä nyt sellase aina voitan.
Eikös tossa kisassa se matka ole varttimaili?? mietin vaan että ei sillä hopperilla ehkä tolla matkalla yli satasta oteta... kai siellä on isompi koneisiakin mutta ei ne ehi ottaa lukuja :-?
Nyt sattu Juhaa leukaan...

jarmor

Viesti Kirjoittaja jarmor » Ma Joulu 27, 2004 3:22 pm

nää on kattokaas iha eri miehiä nämä mullikat, ei niitte kanssa kannata rueta kisaamaan.... voi vittu notta on huvittavia tyypejä... jollain helevetin hopperilla painaa satasta menemään utareet heiluen ja häntä suorana.... kissan paskat.Sanompa vaan että ennen kuin saat kelottua siihen lypsykoneeseen satasen vauhtia ni siin kerenny tulla jo monta kertaa äitiäs ikävä...no pitäähän se aika saada jotenkin kulumaan...

rosvoroope

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » Ma Joulu 27, 2004 7:34 pm

Suurin toiveeni olisikin että tämän lehmän hopperi karkaisi heti ensimmäisen katujyrän alle..

jarmor

Viesti Kirjoittaja jarmor » Ma Joulu 27, 2004 9:47 pm

Se on kuule lehmä ykkönen nyt sillee.... et vaikka sä luulet kui helevetin hyvin tietäväs noita asioita, ni sillo ku suurin osa näillä sivuilla kävijöistä ajeli jo mopolla niin sinä istuit hiekkalaatikolla hämmentämässä tikulla omaa paskaasi...vai sormellako lienet hämmentäny...et elähän tissin rakentaja hirveesti kehuskele tekemisilläsi...eläkä ainakaan sillä vitun hulikukkerilla mitä sä vielä mopoksi ilkeät nimittää, hävettäs mua ainakin ihan helvetisti....... :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :angry: :angry:

Kassikotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassikotka » Ma Joulu 27, 2004 9:53 pm

Yhdyn Jarmorin mielipiteeseen...Dii,eli eiks se matka ollu 1/8mailii,eli 201m,en toki ole varma,mut tontut tälläsätä vaa jokelteli...ja pahoittelen,jos muistin väärin.

opa82

Viesti Kirjoittaja opa82 » Ma Joulu 27, 2004 10:43 pm

lehmä#1 kirjoitti:
rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?
Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.
Mistähän johtuu, että isäs haluais sun rakentavan tappajamopon :roll:

Viestiketju Lukittu