Pistätkö kuvii jossain vaiheessa.puupää kirjoitti:Mut takas Bomber#1 kysymykseen, kyllä on Monkeysta rakenteilla jonkinlaista Killer Beetä.
Omistatko tappajamopon!?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- lehm
- Kassikotka
- Viesti:
Sivusta seuranneena:Miksi mulla on semmonen tunne et toi utare renkku ei IHAN pysy siinä killeris muiden,ainakaan kärkiporukan tahdis?Tämä ajatus perustuu viime vuoden killerin vottaja mopon tekniikkaan...Voihan tietysti olla,et toi kanttura änkee tohon "tappajamopoon" isipapan goldwingin 6syl. moottorin,ja vetää koko stripin siististi lakua piirtäen,MUT toi loisto ajatus tippu ku lehmän häntä,ku rupesin ajatteleen ton ruipelon sellasen puikois ja toinen este (hidaste) on et se mylly on ton hyppyheikin kokonen...No jos toi pääsee,osllistuu,pärjää,tms. siin skapas,nii mä kysyn vaa:MISSÄ VOI LIITTYÄ LEHMÄJENGIIN?!?
Mutta se siit off topicist;Kuinka paljon sitä runkoo saa muuttaa,saako växätä esim guntteri persettä huumori mieles...Di ja mikkä on näillä näkymin "hurjin" mylly mitä on ängetty tähän mennes,vai pysyykä nää "salaisuutena" siihen asti,ku esirippu nousee?
Mutta se siit off topicist;Kuinka paljon sitä runkoo saa muuttaa,saako växätä esim guntteri persettä huumori mieles...Di ja mikkä on näillä näkymin "hurjin" mylly mitä on ängetty tähän mennes,vai pysyykä nää "salaisuutena" siihen asti,ku esirippu nousee?
- Ghostrider
Itse olen kuullut hurjaa huhua yli litran pannuista, mutta kesällähän sen sitten näkeeKassikotka kirjoitti: Mutta se siit off topicist;Kuinka paljon sitä runkoo saa muuttaa,saako växätä esim guntteri persettä huumori mieles...Di ja mikkä on näillä näkymin "hurjin" mylly mitä on ängetty tähän mennes,vai pysyykä nää "salaisuutena" siihen asti,ku esirippu nousee?
- Kassikotka
- Viesti:
No huh huh!YLI LITRASIA ja vaikee arvata minkä rungos?!?vai onko suizan rungoissa?Mutta kuinka pitkältä toi "perustua alkuperäiseen runkoo" -sääntö oikee kattaa,eli ainaki ne ala putket saa vaihtaa,mut noi perän putket tekis mieli kans muuttaa,ku olis aika hupasen näköstä ku guntteri peevee räpöttäs siel...
- Kassikotka
- Viesti:
- rosvoroope
- WALTSU
- Viesti:
- Kassikotka
- Viesti:
- Kassikotka
- Viesti:
- stabi
Kaveril ois monokkelin runko ylimääräsenä, siis pelkkä runko. Jos kiinnostaa niin pistä YV:tä, sen saa hakee pilkkahintaan pois.WALTSU kirjoitti:Kai tuossa jonkinmoista mopoa rakenteilla.
Enää tarvis sen pienimmän osan (rungon) => joten jos nurkissa lojuu monokey / PV runkoo, niin saa mainostilaa vaikka ahtoputkeen....
Eli mäntämoottorit on nyt unohdettu ;)
- lehm
No en ehkä pysykkään,mutta ei se varmaan viimeiseksikään jää.Kassikotka kirjoitti:Sivusta seuranneena:Miksi mulla on semmonen tunne et toi utare renkku ei IHAN pysy siinä killeris muiden,ainakaan kärkiporukan tahdis?Tämä ajatus perustuu viime vuoden killerin vottaja mopon tekniikkaan...Voihan tietysti olla,et toi kanttura änkee tohon "tappajamopoon" isipapan goldwingin 6syl. moottorin,ja vetää koko stripin siististi lakua piirtäen,MUT toi loisto ajatus tippu ku lehmän häntä,ku rupesin ajatteleen ton ruipelon sellasen puikois ja toinen este (hidaste) on et se mylly on ton hyppyheikin kokonen...No jos toi pääsee,osllistuu,pärjää,tms. siin skapas,nii mä kysyn vaa:MISSÄ VOI LIITTYÄ LEHMÄJENGIIN?!?
Siihen tulee 75cc pytty et ei se varmaan mitään 160km/h mee mut EHKÄ kuiteski joku 120km/h.