Stadin b-ilta 26.7

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

modethepooh
Viesti:

Re: Stadin b-ilta 26.7

Viesti Kirjoittaja modethepooh » Ke Heinä 31, 2013 6:16 pm

kyl täytyy nostaa hattuu noille Nakkerttonin ja Prinsessan kuville...
aivan mahtavaa et joku viittii sit viel oikeesti jakaakki niit ku ottaa tosiaan huomioon
senkin et noita GoPro kameroitakin näin...öö...Hmm...oisko parikymmentä?

nyt noi sateet vittuun et pääsee ajaa KUNNOLLA =)
Fuelholic Fighters

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki » Ke Heinä 31, 2013 7:32 pm

^ yhdyn Moodiin ;) mut en siis sillai homolla tavalla!
Sekin vielä että jäbät painaa tukka putkella keikkaa ja hääkuvis yms ja vielä editoi kilvet pois kaikista kuvista :) ni ohan siinä varmasti hommaa.. Ite hyvä ku jaksaa puhelimesta laittaa kuvat tietokoneelle ni siinäki jo meinaa loppua toivo :D
Tänään mä just mietin kun kattelin näitä kuvia, vai oisko ollu eilen :) että tosi iso kiitos teille jotka jaksaa olöa tapahtumasta toiseen zoomailemassa meininkejä ja nähdä niin iso vaiva vielä näiden eteen! Jää paljon hyviä ja siistejä muistoja mitä on sitten kiva vuosien päästä fiilistelllä ja etenkin talvisin :D joten iso käsi täältä teille!
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Accident

Viesti Kirjoittaja Accident » Ke Heinä 31, 2013 7:55 pm

+1

out0

Viesti Kirjoittaja out0 » Ke Heinä 31, 2013 9:26 pm

Itsellä oli gopro mukana. Akku loppu tosin jo ennen ekaa vetosuoraa :D
Tosin jos prinsessa tai joku muu tekee talvella(?) jonkun koosteen koko vuodesta, niin voin toimittaa noita pätkiä vaikka osaaviin käsiin :)
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

Accident

Viesti Kirjoittaja Accident » Ke Heinä 31, 2013 9:29 pm

Joo laittakaa syksyllä foorumille pyyntö videoista ni täältä löytyy kans kaikenlaista pätkää jos on tarvetta.

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki » Ke Heinä 31, 2013 10:02 pm

Kohta joku konstaapelikin kyselee noita videoita että vois editoida jonkun pätkän ;D
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Prinsessa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa » Ke Heinä 31, 2013 10:30 pm

Mukava kuulla että kuvat toimii ja palautetta saadaan. Tarkoitus on kyllä yrittää saada kasaan jonkinlainen kooste ajokaudesta, tosin materiaalia ei ole vielä kauheasti. Täytyy huudella materiaalin perään kun sen aika on. Tässä kaiken muun välissä yritän saada vielä aikaiseksi ensivuodelle vähän erilaisen kalenterin. Ne jotka on FB:ssa niin käykäähän tykkäämässä Operation Rocking Piggy sivuista. Siellä pystyy parhaiten seuraamaan mitä on tulossa viikoittain.

Kapanos

Viesti Kirjoittaja Kapanos » Ke Heinä 31, 2013 11:34 pm

Täältä kanssa kiitokset hyvistä kuvista :)

hessu75
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 » To Elo 01, 2013 10:48 am

Kessalla oli siinä oikealla puolella ennen kehää ylittävää siltaa kanssa kuvaajia.
Missä nämä kuvat luuraa?
Swiddu! Mä haluan oman kuvan löytää nyt jostain. Se ainut kerta kun mä olen räyhääjien messissä, niin ei yhtään kuvaa löydy, jossa olisin edes vilahdukselta. On se prkl!

-Hessu-

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki » To Elo 01, 2013 5:01 pm

hessu75 kirjoitti:Kessalla oli siinä oikealla puolella ennen kehää ylittävää siltaa kanssa kuvaajia.
Missä nämä kuvat luuraa?
Swiddu! Mä haluan oman kuvan löytää nyt jostain. Se ainut kerta kun mä olen räyhääjien messissä, niin ei yhtään kuvaa löydy, jossa olisin edes vilahdukselta. On se prkl!

-Hessu-
Kyllähän se rimperenssa tais siinä olla :) oot vaan niin pieni ja ujo ettei sua näy :P
~Fuelholic Fighters~

JessoR

Viesti Kirjoittaja JessoR » To Elo 01, 2013 7:33 pm

Hessu, olitko se sää siinä letkan kärjessä kessalta lähtiessä harmaalla matkasohvalla? :-)
"Mä oon härski jätkä, heitän kännist läppää, niin iso kusipää et kääpiöt ui mun pään sisällä."

hessu75
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 » To Elo 01, 2013 8:13 pm

No en.

Perää pidin mustalla ZX14 homosohvalla. Vihreä bubble selässä.

-Hessu-

Prinsessa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa » To Elo 01, 2013 10:38 pm

Janezki kirjoitti:
hessu75 kirjoitti:Kessalla oli siinä oikealla puolella ennen kehää ylittävää siltaa kanssa kuvaajia.
Missä nämä kuvat luuraa?

-Hessu-
Kyllähän se rimperenssa tais siinä olla :) oot vaan niin pieni ja ujo ettei sua näy :P
Yksi kuva lisätty... Osuiko kohdalle? Letkan loppusta jäi aika paljon pois kun siinä tuli niitä autoja edessä.
http://orp.kuvat.fi/kuvat/2013/Stadin+B ... G_1104.JPG

hessu75
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 » To Elo 01, 2013 10:42 pm

Prinsessa kirjoitti:
Janezki kirjoitti:
Missä nämä kuvat luuraa?

-Hessu-
Yksi kuva lisätty... Osuiko kohdalle? Letkan loppusta jäi aika paljon pois kun siinä tuli niitä autoja edessä.
http://orp.kuvat.fi/kuvat/2013/Stadin+B ... G_1104.JPG
Kiitos paljon,

Siinähän se kuvaan ikuistus on tapahtunut.

Mun kesäloma pelastettu ja voin nyt juoda loman alkajaisiksi itseni humalaan.

Vielä kerran kiitos.

-Hessu-

Nakkertton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nakkertton » Pe Elo 02, 2013 5:24 am

modethepooh kirjoitti:kyl täytyy nostaa hattuu noille Nakkerttonin ja Prinsessan kuville...
aivan mahtavaa et joku viittii sit viel oikeesti jakaakki niit ku ottaa tosiaan huomioon
senkin et noita GoPro kameroitakin näin...öö...Hmm...oisko parikymmentä?

nyt noi sateet vittuun et pääsee ajaa KUNNOLLA =)

Kiitoksia kaikille kekkä jaksaa kahtella kuvia :) ritiikkiä otetaan vastaan jos sellasta löytyy, se on eri asia otetaanko sitä kuuleviin korviinkaa :burnout:

Vastaa Viestiin