Respect ja asiaan en kirjoittele tänne kovinkaan usein ja kirjoitukseni ei koskenut sinua vaan alastaron leikkimielisitä kisaa.StuntDay2012 kirjoitti:Tosiaan, mä oon 16v ja yleensä viikonloput menee siihen että teen duunii et voin viikolla treenailla mopolla.
Mä oon vitun kauan kattonu SFT:n, MAD Kuusaan ja muiden kotimaisten ja ulkomaalaisten jätkien stunttivideoita ja kelannu et ois vitun siistii päästä ajamaan noiden jätkien kanssa ja kerätä rahaa kyykkyyn et voin itekki joskus päästä kunnolla reenaamaan isolla pyörällä.
Oon yksin hommannu sponsorit, kaikki luvat poliiseilta ja radanomistajalta, kuskit vaikkakin SFT myös jeesannu niiden hommaamisessa tosi paljon, Allrightin pystyttämään teltan sinne ja myymään tuotteitaan ja antamaan stunttikisaan tuotepalkintoja, siitäkin erittäin suuri kiitos SFT:n jätkille Juhalle ja Antille!, Fawi tulee myös ehkä paikalle ja antamaan myös tuotepalkintoja ja SFT:n idea tämäkin.
Oon käyttäny mun kaikki rahat StuntDayhin jo nyt ja ajanu -25 asteen pakkasessa 30km mopolla ettimään sponsoreita ja poliisiasemalle sopimaan lupia.
Onko siis täysin anteeksi antamatonta, että mä väsään stunttitapahtumaan jotta kaikki alan harrastelijat pääsee ajamaan samalle radalle idoliensa kanssa ja pitämään hauskaa. Ja mä saan vähäisistä lipputuloista rahaa että saan ostettua ehkä jonkun stunttipyörän.
''.Lajia ei vie eteenpäin se että näitä järjestetään ja järjestäjä laittelee lippurahat muihin kuin stunttareitten taskuun.''
Vastalause, nää tapahtumat just vie lajia eteenpäin!
Junnut pääsee ajamaan oikeesti kovien jätkien kanssa, jotka osaa neuvookki jotain ajamisesta ja varusteista. Kaikki ajaa rehellisesti sen takia että ne rakastaa tätä harrastusta, ei rahaa.
Junnut näkee niitä kikkoja ja tekniikoita paremmin ja voin lyödä vetoa että näiden tapahtumien junnuista vielä kuullaan kun ne saa viimesenki kipinän alkaa oikeesti harrastamaan ja pitää hauskaa. Näissä tapahtumissa ei oo kyse rahasta, vaan siitä että pidetään rehellisesti hauskaa.
Kokeneetki jätkät pääsee tutustumaan toisiinsa, hengailemaan ja ottamaan mittaa toisistaan!
Sekö vie lajia eteenpäin että tapahtumia ei järjestetä ja sillonku järjestetään niin lyödään 1000e jokaselle kouraan?
Jos te haluutte mennä stunttikisoihin, niin menkää ulkomaille kisaamaan StuntDayn kisatkaan ei oo hikihatussa deathtrikkien vetoo vaan enemmän junnuille tarkotettuu leikkimielistä kisaamista. Silti kaikki saa tulla mukaan!
Mä lopetan tän keskustelun näihin sanoihin, ja jos joku haluaa vielä tulla vääntämään niin YV:llä vaan viestiä, mielellään annan numeron jos joku avautua haluaa!
Sinun tapahtumassahan on rahat menossa sinne stunttarin taskuun ja jos tarvitset apua laita viestiä tulemaan.
Se miksi kirjoitan näistä asioista on se että te ajattelisitte asioita myös toiselta kantilta,miksi kukaan enään tilaisi ketään keikoille palkkiota vastaan jos saa ilmaiset kuskit yleisötapahtumaan järkkäämällä kisat.
Itse en muista koskaan vinkuneeni että kun kukaan ei järkkää mitään kun olen itse ne yleensä järkännyt tai ollut vahvasti mukana mm. sm-,em- ja mm-skaboja.
Itse en tarvitse rahaa ja olen muutenkin jo ehtoo puolella ajamisen suhteen mutta olen silti huolissanni siitä että tekemämme työ menee hukkaan.Tuskin olis kenellekkään tässä maassa sponsseja jos ei "vanhat kusipäät" olisi huolehtineet näistä asioista ja tehneet työtä lajin eteen ja senhän voi sitten vaikka kysyä noilta ranskalais kuskeilta kuin helppoa se on kun kaikki ajaa ilmaiseksi ja kukaan ei maksa.
FMX on lajina huomattavasti isompi ja alusta asti on kundit tehneet selväksi että kunnon massit tai ei mitään.Ilmaistahan ylensä arvostetaan paljon ja kallista haukutaan .En kirjoittanut kenellekkää vittuilleksani vaan että joskus kannattaa pysähtyä miettimään muitakin itseään.Ne jotka minut tuntevat tietävät että laitan aina oman edun viimeiseksi.
ZIFFI ; kuka tietää etteikö järjestäisi...