Väsymys lähtee tunnetusti kahvilla ja raittiilla ilmalla, eli ainoaksi haitaksi jää pieni nestehukka urheilusuorituksen aikana.
No jos seuraavat kisat vähän rauhallisemmin sitten
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
Tallipaikka kirjoitti:Miten vitussa ukko pystyy ajamaan krapulassa. Itellä huonot yöunetkin vaikuttaa jo sen verran, että parempi olla ajamatta, ja ottaa päikkärit.
thelittleone kirjoitti:Raskaankaluston miehistä löytyy ns. miehiä...ammattilaiset ja amätöörit onkin sitten erikseen.![]()
Scanukeissa on kaikki luokat sivareita lukuunottamatta. Ja samoissa karkeloissa ajetaan paikallista jokkistakin.Tallipaikka kirjoitti:Miten vitussa ukko pystyy ajamaan krapulassa. Itellä huonot yöunetkin vaikuttaa jo sen verran, että parempi olla ajamatta, ja ottaa päikkärit.
Mutta, onko nuo scanukit tonnareille vain, vai onko siellä kusiaisille oma luokka?
Ja osaatko sanoa, että saanko ajaa kisan scanukkeja, kun kierrän koko kauden suomen cuppia?
Kukas tää sun tallipäällikkö on jos kerta raumalainen? Vai ymmärsinkö nyt ihan oikeinGertMüller kirjoitti:No lauantain tuli sittenkin herättyä jo ennen kahdeksaa liian täsmällisen suolen toiminnan takia, mutta olo oli hyvä ja pirteä, niin kahvia ja banaania koneeseen ennen vissy-linjalle siirtymistä.
Tallipäällikkö kävi repimässä renkaat huonolla menestyksellä, joten mä en päässyt uusilla kumeilla koittamaan...
Aikaa oli reilusti, mutta ajoin vaan kaksi nopeeta, tauolle, kolme nopeeta, ja pois. Yllätyksenä lähti viime vuoden parhaasta 0.6s pois, ja kakkosruutuun.
Uusi takanen alle, mutta sekin meni tallipäällikön kisaan, ja mä vaan käänsin sen ympäri omaani...
Viimeiset neuvot tulivat Rauman murteella jotenkin: Kyynerpää maahan ja ÄLÄ SAATANA päästä ketään ohi
No mä olin niin hyvällä päällä että ekassa mutkassa päästin yhden ohi ilman tappelua, joten kolmantena mentiin.
Jostain mystisestä syystä vaan rupesi oma ajo kärsimään, kun oli toisen takarengas kokoajan omassa naamassa kiinni mutkissa, joten ohi vaanSitten saikin joka mutkassa vaihtaa paikkoja, kunnes sitten menin seuraavastakin ohi ja jätin swedut keskenään tappelemaan kakkospaikasta.
JUMALAUTA MÄ TULIN EKANA RUUTULIPULLE!!!
Ihan uskomaton fiilis!