tolppaa ajettu FZ-6n
Valvoja: ESKIL
-
ajp
tolppaa ajettu FZ-6n
Elikkä oisi myytävänä tollane tolppaa ajettu fasu naku vuosimallia -06
miinukset
-keulapumput hajalla
-alkukäyrät lytyssä
-syyläri hajalla
-kansi siirtynyt n.4mm sivuun osuma johdosta
-etuvanne hajalla
-tankissa 2 lommoa
-käytännössä koko keula paskana.
plussat eli jotain on sentään säilynyt
+Leo Vince SBK Evo 2 vaimentimet
+pyörää ei ole poistettu liikenteessä, eli on kilvissä ja vakuutukset paukkuu koko ajan
+runko ei ulkoisesti ole ainakaan kärsinyt
+25kw papereissa
+moottori ei ole kantta lukuunottamatta ottanut osumaa
+mitkään sähkötilpehöörit ei ole saanut iskua
+jotain jäi vielä varmasti kertomatta mutta paikanpäällä voi todeta itse!
Eli olis jollekkin innokkaalle hyvä prokkis talven ajaksi jos jaksaa vähän aikaa uhrata. Tai sitten vaikka vain varaosiksi.
Jos kiinnostus heräsi niin yhteydenotot puh.0401577568
miinukset
-keulapumput hajalla
-alkukäyrät lytyssä
-syyläri hajalla
-kansi siirtynyt n.4mm sivuun osuma johdosta
-etuvanne hajalla
-tankissa 2 lommoa
-käytännössä koko keula paskana.
plussat eli jotain on sentään säilynyt
+Leo Vince SBK Evo 2 vaimentimet
+pyörää ei ole poistettu liikenteessä, eli on kilvissä ja vakuutukset paukkuu koko ajan
+runko ei ulkoisesti ole ainakaan kärsinyt
+25kw papereissa
+moottori ei ole kantta lukuunottamatta ottanut osumaa
+mitkään sähkötilpehöörit ei ole saanut iskua
+jotain jäi vielä varmasti kertomatta mutta paikanpäällä voi todeta itse!
Eli olis jollekkin innokkaalle hyvä prokkis talven ajaksi jos jaksaa vähän aikaa uhrata. Tai sitten vaikka vain varaosiksi.
Jos kiinnostus heräsi niin yhteydenotot puh.0401577568
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
930
Re: tolppaa ajettu FZ-6n
Myyntiä helpottava ystävällinen vinkki: kerro laitteen sijainti ja hinta.
- Komentaja
Ystävällisesti kun soittaa jos kiinnostaa niin saa lisätietoja...930 kirjoitti:Myyntiä helpottava ystävällinen vinkki: kerro laitteen sijainti ja hinta.
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
-
ajp
Hintaa viilaillaa si tarjouste perusteel. Ja tosiaa unohtu toi sijainti laittaa. Pyörä siis sijaitsee vantaalla
-
930
Anteeksi etukäteen totaalisen offtopic-postauksesta:Komentaja kirjoitti:Ystävällisesti kun soittaa jos kiinnostaa niin saa lisätietoja...930 kirjoitti:Myyntiä helpottava ystävällinen vinkki: kerro laitteen sijainti ja hinta.![]()
Minä en ainakaan haluasi soittaa turhaan itseäni kiinnostavasta laitteesta vain todetakseni, että laite on Vantaalla jos itse sattuisin vaikuttamaan vaikka Nuorgamissa. Mielestäni paikkakunnan pois jättäminen ei palvele kumpaakaan osapuolta, eli siinä mielessä kommenttisi soittamisesta oli mitä oli.
Toki jos Komentajaa kiinnostaa saada turhia mutta ystävällisiä puheluita, niin kannattaa toimia kuten suosittelet (ystävällinen hymy tähän)
Nythän tuo paikkakuntakin on tuossa näkyvissä ja samalla AP saa bumpin ilmoitukselle. Onnea myyntiin!
- Komentaja
jos mua joku kiinnostaa niin hommaan sen vaikka kauempaakin käsiini... mut se siitä. Siitä jollekin hyvä aihio930 kirjoitti:Anteeksi etukäteen totaalisen offtopic-postauksesta:Komentaja kirjoitti:Ystävällisesti kun soittaa jos kiinnostaa niin saa lisätietoja...930 kirjoitti:Myyntiä helpottava ystävällinen vinkki: kerro laitteen sijainti ja hinta.![]()
Minä en ainakaan haluasi soittaa turhaan itseäni kiinnostavasta laitteesta vain todetakseni, että laite on Vantaalla jos itse sattuisin vaikuttamaan vaikka Nuorgamissa. Mielestäni paikkakunnan pois jättäminen ei palvele kumpaakaan osapuolta, eli siinä mielessä kommenttisi soittamisesta oli mitä oli.
Toki jos Komentajaa kiinnostaa saada turhia mutta ystävällisiä puheluita, niin kannattaa toimia kuten suosittelet (ystävällinen hymy tähän)
Nythän tuo paikkakuntakin on tuossa näkyvissä ja samalla AP saa bumpin ilmoitukselle. Onnea myyntiin!
Ei herneitä...
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
-
ajp
1100€ ois ny tä hetkine hinta. Sillä rahalla voi tulla hilaa koko komeude muualle
-
ajp
joo eli nyt o toiki romumetalli myyty jo purkaamolle ja vakuutusyhtiöki päätti piene "valitukse" jäljee korvata huimat 1600eskoo elikkä ena kesäka ootta mooedii alle ja kohti mutkasia teitä.