Netistä onneks löyty paljon ohjeita/infoa kuiduttelusta niin niillä pääs hyvin alkuun. Tällainen vanhan korjaaminen on varmaankin vähän helpompaa kuin kokonaan uuden osan teko. Tuossa ei onneksi tarvinnut koskea kuidulla katteen ulkopintaan vaan kaiken saa tuonne "sisäpuollelle" piiloon niin sitä ei tarvitse tasaiseksi hioa. Netin mukaan tuon kuidun tasaiseksi hiominen ei mitään parasta hommaa ole .Zeri kirjoitti:Hyvin näytti onnistuneen! Ei toi mitään rakettitiedettä loppupeleissä ole, mutta ainakaan et sitä helpoimman mallista esinettä ottanu harjottelukappaleeks Vittumaisintahan noissa kuidutushommissa ainakin itelle tuntuu olevan sen muotin/paikkatuen tekeminen. Usein sen mallisia kappaleita tai sellasissa paikoissa, että joutuu vähänniinku ilmassa roikottaamaan
FZR 1000 prokkis
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: FZR 1000 prokkis
-naukuva nippon-
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: FZR 1000 prokkis
Osat saatiin maalauksesta. Kiitokset taas hovimaalarille sinne hyvinkään suunnalle
Alakate oli taas maalauksen jälkeen sisäpuolelta valkoinen, joten se vedettiin mustaksi hyväksi havaitulla tavalla eli purkilla alustamassaa Tuo on siitä hyvää että sen voi vedellä pensselillä pintaan aika ronskisti, koska roiskeet saa pois näkyvältä pinnalta rasvanpoistoaineella.
Tuollainen siitä sitten tuli.
sitten vaan ajoa
Alakate oli taas maalauksen jälkeen sisäpuolelta valkoinen, joten se vedettiin mustaksi hyväksi havaitulla tavalla eli purkilla alustamassaa Tuo on siitä hyvää että sen voi vedellä pensselillä pintaan aika ronskisti, koska roiskeet saa pois näkyvältä pinnalta rasvanpoistoaineella.
Tuollainen siitä sitten tuli.
sitten vaan ajoa
-naukuva nippon-