Suzuki GSX 1100E 1981 GS110X Turbo

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Suh0
Viestit: 331
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Suzuki GSX 1100E 1981 GS110X Turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » La Tammi 30, 2016 2:04 pm

Ootko kattonu ettei dwell ole jostain kumman syystä muuttunut ?

HSuomi
Viestit: 553
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Re: Suzuki GSX 1100E 1981 GS110X Turbo

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Pe Helmi 05, 2016 5:37 pm

Käykö se muuten nätisti?
Mulla yhdessä vehkeessä tuli jostakin häiriötä prossulle ja sytkänohjaus oli mitä sattuu. IGBT oli välillä pitkäänkin päällä kesken kaiken kun ei olisi pitänyt tehdä mitään. Kuumeni sekä IGBT että puola. Skoopilla helppo kattoa mitä sytkäkivelle menee jos pääset sellaista käyttämään.

Janneli
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC

Re: Suzuki GSX 1100E 1981 GS110X Turbo

Viesti Kirjoittaja Janneli » Su Touko 21, 2017 4:45 pm

Tere taas!

vähä taas aikaa vierinyt mutta jotain on tehtykki saatampa otella kuvia tänne jossain vaiheessa...

ongelma nyt kun oon tehny johtosarjaa uusiksi ja jätin vastuksen kampiakselin triggeriltä johdosta pois, niin miten ymppään nyt sen tuohon piirilevylle toiseen nuista trig1 jummpereista? kumpaan? käytössä kampiaksulalla VR anturi siis signaali piuhan väliin tulis ei ylösveto.


Kuva

Arttu
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX1100ti
Viesti:

Re: Suzuki GSX 1100E 1981 GS110X Turbo

Viesti Kirjoittaja Arttu » Ma Touko 22, 2017 6:32 pm

Vastus jumpperin J4 pinnien 3-4 (siis keskimmäisten) väliin.
Arttu

Vastaa Viestiin