Triumph Speed Triple 1050 hypistelyä.
-
hesus
-
hesus
Noniin, jos päivittelis pikkasen tätäkin projektia kun kerran edistystä on tapahtunu.
Tänään siistin vähän vilkkujen piuhoja, ruuvasin jarrulevyt etuvanteeseen ja nakkasin etuloksun paikalleen. Hommat tyssäs siihen ku ei riitä etujarruletkuis pituus. Täytyy teetättää Hiflexissä letkut eteen. Kaikkee muuta pientä on kans tullu touhuttuu mutta ei niistä sen enempää. Tossa kuitenki yks kuva josta näkee pyörän nyky tilanteen.

Huomenna puran takanavan ja tsekkaan laakeroinnin.
Tänään siistin vähän vilkkujen piuhoja, ruuvasin jarrulevyt etuvanteeseen ja nakkasin etuloksun paikalleen. Hommat tyssäs siihen ku ei riitä etujarruletkuis pituus. Täytyy teetättää Hiflexissä letkut eteen. Kaikkee muuta pientä on kans tullu touhuttuu mutta ei niistä sen enempää. Tossa kuitenki yks kuva josta näkee pyörän nyky tilanteen.

Huomenna puran takanavan ja tsekkaan laakeroinnin.
- Los_Bastardos
Mikä vittu siinä on että immeiset pilaa vehkeet kaikenmaailman peileillä... Mie oon työntäny ilman vilkkuja ja peilejä since day one. Parhaimmillaan ilman valon valoa koko fillarissa. Sillon ei tosin ole ollut omat kilvetkään
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com
www.lbstunts.blogspot.com
- pommikone
Tähän mä yhdyn täysinLos_Bastardos kirjoitti:Mikä vittu siinä on että immeiset pilaa vehkeet kaikenmaailman peileillä... Mie oon työntäny ilman vilkkuja ja peilejä since day one. Parhaimmillaan ilman valon valoa koko fillarissa. Sillon ei tosin ole ollut omat kilvetkään![]()
Arbeit macht frei
-
hesus
Tähän voin vaan todeta että kukin tyylillään ja tosiasiahan on niin että kaikkia ei voi miellyttää. Onneks se edes miellyttää omaa silmää.Los_Bastardos kirjoitti:Mikä vittu siinä on että immeiset pilaa vehkeet kaikenmaailman peileillä... Mie oon työntäny ilman vilkkuja ja peilejä since day one. Parhaimmillaan ilman valon valoa koko fillarissa. Sillon ei tosin ole ollut omat kilvetkään![]()
-
jutila
- Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
-
hesus
Noniin, vähän päivitystä taas.
Peilit menee vaihtoon, syy puhtaasti se ettei noi kiristy paikalleen tarpeeks jämptisti. Uudet peilit on jo tilattu.
Purin takanavan melkeen kokonaan mut se homma tyssäs siihen ku en löytäny mun lukkorengaspihtejä mistään enkä saanu takanavan lukkorengasta auki. Täytyy duunista ottaa lainaan jotta saa jatkettua projektia. Takanavan laakerit menee kans uusiks ja tarvii hakea ne laakerikaupasta koska marmoritiskiltä en todellakaan hae niitä.
Laitetaas lista siitä mitä on vielä tekemättä.
- Takanavan laakerit
- Ketjut ja rattaat
- Jarrupalat eteen ja taakse (tilattu on mutta ei oo vielä saapunu)
- Etujarrujen ilmaus
- Vaihdekaavion kääntö
Wappuna olis tarkotus ajaa viimeistään!
Peilit menee vaihtoon, syy puhtaasti se ettei noi kiristy paikalleen tarpeeks jämptisti. Uudet peilit on jo tilattu.
Purin takanavan melkeen kokonaan mut se homma tyssäs siihen ku en löytäny mun lukkorengaspihtejä mistään enkä saanu takanavan lukkorengasta auki. Täytyy duunista ottaa lainaan jotta saa jatkettua projektia. Takanavan laakerit menee kans uusiks ja tarvii hakea ne laakerikaupasta koska marmoritiskiltä en todellakaan hae niitä.
Laitetaas lista siitä mitä on vielä tekemättä.
- Takanavan laakerit
- Ketjut ja rattaat
- Jarrupalat eteen ja taakse (tilattu on mutta ei oo vielä saapunu)
- Etujarrujen ilmaus
- Vaihdekaavion kääntö
Wappuna olis tarkotus ajaa viimeistään!
-
Sarkain