Yamaha Tzr125 fighter proj: rottalook stunt rauta
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
kyllä sen ittekki myönnän että toi oli mun tekemistäni virheistä isoimpia, ostaaa nyt joku tezari...
no onneks tykkää rakennella, ainaki kaikki tietää ettei isipappa maksa.
joo toi swingi muutos olis kiva tehä mutta nytten se kyllä jää tekemättä, ei aika riitä. ei sitten millään. kiitoksia vastauksista!
no onneks tykkää rakennella, ainaki kaikki tietää ettei isipappa maksa.
joo toi swingi muutos olis kiva tehä mutta nytten se kyllä jää tekemättä, ei aika riitä. ei sitten millään. kiitoksia vastauksista!
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
Sylinterikansi asiaa
Ennen joululomaa sain isäpuolen kautta mitat sylinterikanteen, päädyttiin käyttämään TSS500 sylinterikannen muotoja.
http://www.twostrokeshop.com/
Sivuilta on ilmeisesti jo poistettu sylinterikannen kuva, onneksi se päätyi jo koneen kiintolevylle talteen.
Tuo noiden 2-stroke shopin jätkien pyörä on jatkojalostettu oikein viimesen päälle, noista muutamista kuvista näkee ettei sitä kyllä halvalla ole tehty...
Tässä kuintenkin kuvia sylinterikannen muodosta, pitäis parinpäivän/viikonsisällä etsiä koneistamo jostain hyvinkään suunnalta...
Pyörässä tällähetkellä hitsattu uudet putket takahäkkiin ja takapenkki suunnitteilla, takakatetta laskettu, kilpi sivulle jne.
Mittarit tulevat ilmeisesti tankin viereen että saadaan lisätilaa valomaskin taakse johtonipuille.
Myös uudet varoitusvalot ja nopeusmittarin teline suunniteltu odottaa toteutumista.
Uuttavuotta odotellessa!
http://www.twostrokeshop.com/
Sivuilta on ilmeisesti jo poistettu sylinterikannen kuva, onneksi se päätyi jo koneen kiintolevylle talteen.
Tuo noiden 2-stroke shopin jätkien pyörä on jatkojalostettu oikein viimesen päälle, noista muutamista kuvista näkee ettei sitä kyllä halvalla ole tehty...
Tässä kuintenkin kuvia sylinterikannen muodosta, pitäis parinpäivän/viikonsisällä etsiä koneistamo jostain hyvinkään suunnalta...
Pyörässä tällähetkellä hitsattu uudet putket takahäkkiin ja takapenkki suunnitteilla, takakatetta laskettu, kilpi sivulle jne.
Mittarit tulevat ilmeisesti tankin viereen että saadaan lisätilaa valomaskin taakse johtonipuille.
Myös uudet varoitusvalot ja nopeusmittarin teline suunniteltu odottaa toteutumista.
Uuttavuotta odotellessa!
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
- cybress
- Viestit: 3027
- Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
kannattaa harkita piste osien maalaamista eri värillä..paveheiskanen kirjoitti:takakatteeseen tehty takapenkille kiinnikkeet ja korotus, kittaamista ja hiomista nii olis maalaus valmis.
Nyt pitäis päättää milla värillä runko ja katteet, olisko ihan musta?
mustan kanssa toimii aina keltanen...ainaki itte oon sen huomannu
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
seuraava ongelma, mistä helvetistä repäsen ton kytkimen irrotus työkalun... sen pitäis olla ton näkönen?
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-TZR125L- ... 1065wt_838
olisko jotain helpompaa menetelmää?
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-TZR125L- ... 1065wt_838
olisko jotain helpompaa menetelmää?
- simppask4
- Viestit: 367
- Liittynyt: La Helmi 11, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: crf250r ja toinen varkailla
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
-
- Viestit: 1278
- Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Viisaammat monesti hyppiny silmille ku puhunu pulttipyssystä ja kampuran pultista/mutterista samassa lauseessa.. Tai eikaisse tämmösessä ritsassa niin justiinsa o.
Ö-Suodatinavain on kans ihan hyvä konsti tuohon vp:n pidättelyyn. Joko ketju tai mielummin nahkamalli. Tosin tuolla jakohihna+lukkopihtimetodilla varmaan pääsee suht samaan.
Ö-Suodatinavain on kans ihan hyvä konsti tuohon vp:n pidättelyyn. Joko ketju tai mielummin nahkamalli. Tosin tuolla jakohihna+lukkopihtimetodilla varmaan pääsee suht samaan.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Joulu 25, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha DT50 & Yamaha Tzr125
Pitkästä aikaa etenee täälläkin.
Talven aikana päivittelyt jääneet vähemmälle. Toistuvien ongelmien takia.
Talven aikana pyörä on kokonut suurempia muutoksia.
Runkomaalattu, vanteet maalattu, mittaristo tehty kokonaan uusiksi. Joulu ja tammikuun tallissa oli pelkkä runko.
Kierrosluku ja pakokaasunlämpötila mittarit ovat siirtyneet moottorin viereen. Veden ja volttimittarin paikat siirretty tankin päälle.
Takahäkkiä laskettu, takapenkin paikka tehty, penkit nahoituksessa.
Alakate työstetty
Alusta säädätetty pieksämäellä (hagonin takaiskari ja orkkis teleskoopit)
maalausta näkivät myös jarrulevyt, mittaristo, takahaarukka, kytkin koppa ja magneeton koppa jne...
JA SITTEN AIHEESEEN TEHOA.
Tehon lisääjänä toimivat englantilaisen Mick Abbey velhon modaama sylinteri, laajalla vetoalueella. (8krpm-11krpm asti)
Saman ukon viilaamat syliterin kannet jotka ovat hieman erimuotoisella palotilalla tuomassa lisää tehoa.
Viime kesänä oli pyörässä paska sylinteri jonka pakoaukko oli 4mm liian korkea joten tehoja ei saatu irti.
30mm dellorto on ja pysyy, myös gianelli vetoalueen takia jätetään paikalleen.
Ohjelmoitava sytytys on ostovaiheessa jossa myös pc:llä ohjelmoitava y.p.v.s pakoaukon säädin.
Orkkis kytkin jäykemmillä jousilla ja yhdellä kytkinlevyn lisäyksellä.
Kevennetty magneetto jota ei ole vielä tasapainotettu, eikä se välttämättä tule toimimaan kunnolla, tai edes ollenkaan.
( painoi n. 1,2kg josta otettiin varovasti pois poraamalla n. 170g )*
Kaasuun vastaavuutta tuo lisää myös boostbottle jonka suunnittelin toimimaan 6500rpm.
Osaa tulossa: parempi ilman suodatin, hiilikuitu läpät, vilkkuja, maalusta tankille ja katteille, takarenkaita, suuttimia, neuloja, emulsio putkia, sytkäboksi, mäntä, ja mitähän vielä?
-172g
Toivon todella että pyörä saadaan säätöihin sairasloman aikana joka vietetään 18.4-> 1.5.
Talven aikana pyörä on kokonut suurempia muutoksia.
Runkomaalattu, vanteet maalattu, mittaristo tehty kokonaan uusiksi. Joulu ja tammikuun tallissa oli pelkkä runko.
Kierrosluku ja pakokaasunlämpötila mittarit ovat siirtyneet moottorin viereen. Veden ja volttimittarin paikat siirretty tankin päälle.
Takahäkkiä laskettu, takapenkin paikka tehty, penkit nahoituksessa.
Alakate työstetty
Alusta säädätetty pieksämäellä (hagonin takaiskari ja orkkis teleskoopit)
maalausta näkivät myös jarrulevyt, mittaristo, takahaarukka, kytkin koppa ja magneeton koppa jne...
JA SITTEN AIHEESEEN TEHOA.
Tehon lisääjänä toimivat englantilaisen Mick Abbey velhon modaama sylinteri, laajalla vetoalueella. (8krpm-11krpm asti)
Saman ukon viilaamat syliterin kannet jotka ovat hieman erimuotoisella palotilalla tuomassa lisää tehoa.
Viime kesänä oli pyörässä paska sylinteri jonka pakoaukko oli 4mm liian korkea joten tehoja ei saatu irti.
30mm dellorto on ja pysyy, myös gianelli vetoalueen takia jätetään paikalleen.
Ohjelmoitava sytytys on ostovaiheessa jossa myös pc:llä ohjelmoitava y.p.v.s pakoaukon säädin.
Orkkis kytkin jäykemmillä jousilla ja yhdellä kytkinlevyn lisäyksellä.
Kevennetty magneetto jota ei ole vielä tasapainotettu, eikä se välttämättä tule toimimaan kunnolla, tai edes ollenkaan.
( painoi n. 1,2kg josta otettiin varovasti pois poraamalla n. 170g )*
Kaasuun vastaavuutta tuo lisää myös boostbottle jonka suunnittelin toimimaan 6500rpm.
Osaa tulossa: parempi ilman suodatin, hiilikuitu läpät, vilkkuja, maalusta tankille ja katteille, takarenkaita, suuttimia, neuloja, emulsio putkia, sytkäboksi, mäntä, ja mitähän vielä?
-172g
Toivon todella että pyörä saadaan säätöihin sairasloman aikana joka vietetään 18.4-> 1.5.