Noniiiiiin jatkellaas taas.
Elikkäs mitä tässä nyt on tapahtunut viime aikoina. Nyppäsin pyörän keulan pois ja keula sai uudet stefat ja öljyt.
Sitten etu ja taka-akseliin sorvailin nylonista sliderit päihin ja 8mm kierretanko menee akselin läpi.
Sitten ongelmaksi meinas osottautua saada slipari sopu hintaan mutta foorumilta löysin tommosen yoshimuran rs-3(?) joka oli sahattu alkuperäsestä putkestaan irti. Sitten stormilta löytyi micronin väliputki johon sovittelin yoshimuraa ja sehän perhana sopi hienosti. Ei muutakun hieman sovittelua ja sahailua ja työkaverin avustuksella slipari väliputkeen kiinni.
Mitään en hitsaamisesta tiedä mutta mun mielestä tuli kyllä siistin näkönen pönttö.
Sitten tota takahäkin kohtaloa olen suunnitellu ja tällähetkellä ideana on olla rohkeasti hieman erilainen ratkasu. Eli teräsputket menevät alkuperäisen rungon sisään, ja siihen sitten päähän hitsataan poikittain rauta joko suoraan keulintarauta tai sitten joku hässäkkä mihin tulee roundbari. Mitään ape hangereita en edes ajatellut että tämä viritys kestäisi mutta jos saisi jalalle keulinta tuen. Ideoita?
Itse haluaisin pitää ton perän lyhyehkönä jotenkin sopii omaan silmään paremmin ja tulis ns. cleani ratkaisu.
Sitten tossa on tullu hypisteltyä jotakin pientä eli kahvoja lyhennelly ja ecu ja jännitteensäädin löytää itselleen vielä suojaisemman tai paremman paikan. Maski ja Righteousin lyhkänen kytkin setti on tilattu. Maski
PITI olla massasta erottuva mutta eurot kävi vähiin ja halusin pyörän eteenpäin joten maski tulee olemaan tuttujuttu.
Kiinteet jalkatapitkin tuli rakenneltua varmasti kestävästä aineesta, nyt ne on vielä alkuperäisillä paikoilla mutta saattaa olla että siirrän vielä hieman taaemmas ja runkoon kiinni joten tulee varmasti tukeva.
To do
-Maskin asennus
-Keulintarauta
-Sähköheebelit suojaan
-Sliparille taakse tuki
-db-killeri tulee varmaan oleen tarpeen
-Penkkiin reikä kunhan toi keulintaraudan kohtalo selviää.
-Vilkut ja kilpi pitää sitten joskus saada johki
-Tankin denttiin grippi
-Etulokari pitää korjata tai ostaa uus
Tässä vielä pari yleiskuvaa missä mennään.