LAHTI/LAHDEN ALUE Mukaan kuviin?!
- Kapteeni_Hidas
-
Jampesteri-
-
psymax
- Paikkakunta: musta kuriton,vanha laiska jarruton,pieni nopee kilvetön
sulla on skyline väärää tietoo..skyline kirjoitti:Se kyseli jo jutuntekijän puhelinnumeroo mutta ei saanu. Numeroa. Kyytiänight. kirjoitti:psymax ?thelittleone kirjoitti:Mitä jos tämä toimittaja onkin naispuolinen ja "kyytiä" vailla?
Kai sieltä Lahden ympäristöstä joku vetomies löytyy antamaan "kyytiä" naiselle...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
B- henkinen häiriö käyttäytyjä.
- lanehead
Kyseinen toimittaja oli saanut mun entiseltä pomolta mun numeron ja soitteli äsken. Ei ollut "kyytiä" vailla vaa ihan tosissaan olis tekemässä juttua .. homma ajottus ensviikolle ja juttu olis ens lauantain etlarissa ja ilmeisesti iha sivun kokosena. ja täs ei nyt ollu tarkotus mitenkää mustamaalata ketää (vrt kouvolan sanomien juttu) vaa tehdä oikeesti asiallinen "lifestylejuttu". saa olla tottakai nimettömänä yms etc jne. et nyt vaa mopot kiiltämään ja päivää sopimaan. eiks nipsymax kirjoitti:sulla on skyline väärää tietoo..skyline kirjoitti:Se kyseli jo jutuntekijän puhelinnumeroo mutta ei saanu. Numeroa. Kyytiänight. kirjoitti: psymax ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- SHAPE OF COLOUR -
- x_bomber_x
- skyline
Totta, mutta nyt siihen pystyy ehkä itse vaikuttamaan. Ehkä. Voi sitte ainekin kiukutella näppituntumalla-palstalla jos ei menny ihan niinku oli sovittu..x_bomber_x kirjoitti:Ykskään lehti juttu ei ole kuin negatiiviseksi kirjoitettu, miksi tämä olisi poikkeus ilman aihetta..![]()
Olennaista on, että pelkoa ei tunneta - tai myönnetä.
-
psymax
Ite aattelin ainakin osallistua..skyline kirjoitti:Totta, mutta nyt siihen pystyy ehkä itse vaikuttamaan. Ehkä. Voi sitte ainekin kiukutella näppituntumalla-palstalla jos ei menny ihan niinku oli sovittu..x_bomber_x kirjoitti:Ykskään lehti juttu ei ole kuin negatiiviseksi kirjoitettu, miksi tämä olisi poikkeus ilman aihetta..![]()
![]()
- Keikki
Meikäläinen vois olla mukana...psymax kirjoitti:Ite aattelin ainakin osallistua..skyline kirjoitti:Totta, mutta nyt siihen pystyy ehkä itse vaikuttamaan. Ehkä. Voi sitte ainekin kiukutella näppituntumalla-palstalla jos ei menny ihan niinku oli sovittu..x_bomber_x kirjoitti:Ykskään lehti juttu ei ole kuin negatiiviseksi kirjoitettu, miksi tämä olisi poikkeus ilman aihetta..![]()
![]()
-
-KA-
Mä voisin kans Polkasta messii!Keikki kirjoitti:Meikäläinen vois olla mukana...psymax kirjoitti:Ite aattelin ainakin osallistua..skyline kirjoitti:Totta, mutta nyt siihen pystyy ehkä itse vaikuttamaan. Ehkä. Voi sitte ainekin kiukutella näppituntumalla-palstalla jos ei menny ihan niinku oli sovittu..![]()
- Stefu
-
psymax
- Stefu
Mitä paskaa? Okei, toi "mitä" oli aika turha tuolla. Senkö takia sain noinkin tyhjentävän vastauksen kohtiin "koska" ja "missä"?psymax kirjoitti:olin yhteydessä toimittaja tyttöön ja vaikuttaa positiiviseltä jutulta. laittakaahan sanaa kiertämään että saadaan hyvä juttu.Stefu kirjoitti:
Eli koska mitä missä?
![]()
![]()
![]()
-
psymax
kokeilin sulle soittaa vaan en saanu kiinni..!Stefu kirjoitti:Mitä paskaa? Okei, toi "mitä" oli aika turha tuolla. Senkö takia sain noinkin tyhjentävän vastauksen kohtiin "koska" ja "missä"?psymax kirjoitti:olin yhteydessä toimittaja tyttöön ja vaikuttaa positiiviseltä jutulta. laittakaahan sanaa kiertämään että saadaan hyvä juttu.Stefu kirjoitti:
Eli koska mitä missä?
![]()
![]()
![]()
heti kun tietää ketä meinaa osallistua olis helpompi sopia aikaa..
mutta viimestään maanantaina pitäs tapahtua..! eli miten passaa kenellekkin..? mulle käy periaatteessa koko viikonloppu..