Hämeenlinna
- Fella
-
JJAL
Re: Hämeenlinna
Päivää. Piti viimein tunnus tänne tehdä, zebyn kavereita ollaan ja Giggelikin saattaa muistaa kun joskus piikkisellä kotarilla ajelin samassa porukassa.
Asiaan: gikserin takanakissa olikin kuvion jälkeen paljon vähemmän pintaa kuin luulin ja pienen sulattelun jälkeen kotimatkalla kivi teki reiän renkaaseen ja nyt se on tua tallissa tyhjänä. Ei kellään olis minkäänkuntoista 180-190/55-17 nakkia myydä että vois viä tänään illalla päästä ajamaan?
Asiaan: gikserin takanakissa olikin kuvion jälkeen paljon vähemmän pintaa kuin luulin ja pienen sulattelun jälkeen kotimatkalla kivi teki reiän renkaaseen ja nyt se on tua tallissa tyhjänä. Ei kellään olis minkäänkuntoista 180-190/55-17 nakkia myydä että vois viä tänään illalla päästä ajamaan?
- Fella
Hyvä hyvä että saadaan väkeä kasaan.
Mulla on toi rengas varasto niin tyhjää täynnä et envoi kyllä luopua. Koitetaanny ottaa jotaki kimpassa ajoja jahka saan ton omani kunnolla rötään ni uskaltaa vähä antaa sikaaki
Mulla on toi rengas varasto niin tyhjää täynnä et envoi kyllä luopua. Koitetaanny ottaa jotaki kimpassa ajoja jahka saan ton omani kunnolla rötään ni uskaltaa vähä antaa sikaaki
-
zeby
Ennen juhannusta täytyy ainakin jotain ajoja kehittää. Eli siis viimeistään torstaina itse meen jotain lenkkiä heittään. Kelitkin näyttäisi suosivan.
-
Giggeli
Moro JJAL muistanhan mä. Näyttäs muuten torstaina satavan. Olisko huomenna ajoa?
- Fella
Mä voin tulla kahvitteleen joskus illemmasta tulkaa porukat vaikka abc? 20:00 ?
-
zeby
Joo tänään vois olla jotain ajoja ja vaikka sit 20.00 tonne abc:lle.
- out0
Tänään tulossa illasta muutamaks päiväks sinne päin. Jos joku päivä liittyis mukaan ajelee, niin lähettekö yleensä tiiriöltä vai mistä?
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)
-
JJAL
Joo tiiriön apsihan se taitaa olla ihan hyvä paikka mistä lähtee liikkeelle.
Vois pyrkiä kasin aikaan oleen tänää apsilla ja sit sen jälkee pienet kiesit? Aamuvuoro niin ei myöhään jaksa olla.
Vois pyrkiä kasin aikaan oleen tänää apsilla ja sit sen jälkee pienet kiesit? Aamuvuoro niin ei myöhään jaksa olla.
-
Giggeli
Itelläkin aamuvuoro, niin vois aikasemminkin jo pyyhkästä johonkin päriseen.
-
Giggeli
mitä pärinäpojat.
-
JJAL
Ei täs ketää. Ei helvetti, täytyy kyllä jostain alkaa niitä renkaita haalimaan, tää uus tuskin kestää kauaa.
-
zeby
Lähteehän kaikki sitten sinne seuraavaan stadin b-iltaan? Mää ainakin oon mukana!!! Muutakun purkki Delvacia mukaan ja paljon tuuria.
- tenu
Tulkaa juhannusajoille, voisin vaikka koko nahkapökäleen vetästä päälle(säävarauksella)zeby kirjoitti:Lähteehän kaikki sitten sinne seuraavaan stadin b-iltaan? Mää ainakin oon mukana!!! Muutakun purkki Delvacia mukaan ja paljon tuuria.![]()
- Neutti
^^ Onko kukaan tältä suunnalta lähdössä?
Tuli töiden takia muutettua tähän Turenkiin ainakin toistaiseksi..
Tuli töiden takia muutettua tähän Turenkiin ainakin toistaiseksi..