Savonlinna!
- Lpr_JK
- Jantze
-
Silvarello
- Viesti:
Eipä liikoja Savonlinnalaisia Imatralla näkynyt...
****Silvarello Customs**** Prätkien ja autojen peltityöt ammattitaidolla www.silvarellocustoms.com
-
Silvarello
- Viesti:
Silvarello customs on muuttanut: Ainonkatu 13. Karikon autotalon vieressä ja melkein vastapäätä Automestareita.
Onnistuu alu ym. hitsaukset ja prätkän muutostyöt autojen lisäksi jos ette oo vielä tienneet.
Käykeehän tontilla.
Onnistuu alu ym. hitsaukset ja prätkän muutostyöt autojen lisäksi jos ette oo vielä tienneet.
Käykeehän tontilla.
****Silvarello Customs**** Prätkien ja autojen peltityöt ammattitaidolla www.silvarellocustoms.com
- Jantze
pitää varmaan joku päivä tulla irvistelemään sinne... pakoputki pitäs saada hitsailtua kasaan, jos tosta ruosteläjästä enää mihinkää onSilvarello kirjoitti:Silvarello customs on muuttanut: Ainonkatu 13. Karikon autotalon vieressä ja melkein vastapäätä Automestareita.
Käykeehän tontilla.![]()
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people
-
Silvarello
- Viesti:
Aarinko paistaa ja lumet sullaa... UP! 
Onkos muuten ketään nettisivujen tekotaitoista...? Nuo minun sivut on hieman vaiheessa ollut jo niin pitkään että käy vituttamaan. Pitäs saada hienot halavalla.
Onkos muuten ketään nettisivujen tekotaitoista...? Nuo minun sivut on hieman vaiheessa ollut jo niin pitkään että käy vituttamaan. Pitäs saada hienot halavalla.