Talvea pukkaa - suunnitelmia ensi kaudeksi...

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaan vai puolesta?

Kyllä
14
33%
Ehkä
3
7%
Valkoinen riisipaperivarjostin
25
60%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
Natking
Viestit: 360
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Naurettava Alkoholisika, Buell S1W, Omavalmiste-72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Natking » Pe Syys 12, 2008 9:00 pm

The_Hooligan kirjoitti:
Natking kirjoitti:Onko toi Eerik Teboilin ensiaskeleet raketti mopoilun saralta ranskan kauniin maaseudun siimeksesta?
Jos on, niin pohjalta on sielläkin ponnistettu :D
Natking kirjoitti:Nimim. ''tulen vaikkei kutsuttas'' :D
No elä ny ennää mökötä.
Oon muuten ennenkin tullu vaikkei pitany, ja sita maksellaan viela n.14 vuatta :deal:

Avatar
bald
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee

Viesti Kirjoittaja bald » La Syys 13, 2008 12:20 am

Natking kirjoitti: Oon muuten ennenkin tullu vaikkei pitany, ja sita maksellaan viela n.14 vuatta :deal:
Onpa hyvä, tae vaekka lie huonokkii, et "vapaudut" vasta noen monen vuojen piästä... siis ite ajaen ... tae mistäpä senkkään tiettää, suattaapa olla, taekka sitte olla olemata; ... :blah: :blah:
..otappa savolaesista selevvöö !
What else but racin'... ?
- Baldie's VooDoo Racing -

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Ke Syys 02, 2009 12:36 am

Oriol-mattilan tiimi voitti kahvinkeitin kisan, niillä oli aina ekana kahvia. Saatte palkinnoksi lämmintä kättä.
Mulla ei ollu koskaan edes koko keitintiä, mutta aina se kuppi ekana ojossa.

Miteskuis...2010 kauden säännöt, tehdäänkö uudet ehdotukset? Voin lähettää ne sit ihan käsiteltäviksikin :D
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Avatar
Jussi
Viestit: 97
Liittynyt: La Syys 01, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX ES TBO EFI

Viesti Kirjoittaja Jussi » Ke Syys 02, 2009 9:21 pm

:wink2:

joppe62
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Heinä 31, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja joppe62 » Pe Syys 04, 2009 2:03 pm

[quote="
Oon muuten ennenkin tullu vaikkei pitany, ja sita maksellaan viela n.14 vuatta :deal:[/quote]

Mä olen jo 16 vuotta maksellu eikä loppua näy.

Kyllähän noihin sääntöehdotuksiin oli selkeesti paneuduttu ties minkä vaikutuksen alaisena, joten pienellä sorvaamisella niistä saa ihan hyvät.

Jos mä noin Streetbike kannalta näin ruuvaajan (ja maksajan) näkökulmasta tuosta sivuvaunu jutusta..

Nythän on niin, että jos mä rupean sellaista väsäämään niin saattaa taas jäädä pari kautta väliin. Hyvä jos saa öljyt vaihdettua kulkineeseen talven aikana.

Niin että jos sovittaisiin että ne joilla ei ole sivuvaunua joutuu asentamaan taakse Jopon tarakan johon sitten mamma kyytiin siten, että tiss.... öö mamman strategiset mitat sijaitsevat taka-akselin takapuolella.

En mä muuten mutta siitä tarakan asennuksesta mä saattaisin jut vielä selvitä kun nyt rupeaisi tuumailemaan miten minä sen sitten viimeisenä iltana ennen kisoja saan askarreltua paikoilleen...

Vastaa Viestiin