5.kerho?

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
bald
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee

Viesti Kirjoittaja bald » Pe Heinä 11, 2008 3:39 pm

selkamaa kirjoitti:
bald kirjoitti:Näin threadin aloittaneena kysäisenkin:
Miksi? Kuka muistaa? Tai noin yleensä kuka edes... :drin: ... aloitti ja mitä :angry: :angry:

Noi veppimasterit (varmaan jotain pommperin porukkaa?) jos sais nostettua alun ylös???

No, ei ny enempää ku jammun motti tulee ulos pesurista... :drin: :drin: :drin:
joo, kuka aloitti ja mitä?
sitä en tiedä, mutta... jos kumminkin haluat jatkaa, niin mulla on vapaa viikonloppu kalajoen kisojen aikaan, kun ei uskalleta omaa kalustoa riskeerata ennen mantorppia niin... katotaanko mihin se saha menee vai mitä?
Niin mä meinäsin vaan tätä ketjua.. joskus huumorimielellä ja pikku :drin: :ssä tuli aloitettua ku sillon oli kaikkee 9:n, 7:n jne. kerhoa täällä palstalla kovasti esillä. Ja kyllä viitosenkin ajoista puheltiin...

Mä olen Kalajoen aikaan Virossa ja jatkan siitä jonnekin seuraavalla viikolla muijan kanssa. Mut tuu hakeen mopo. tossahan se tallissa seisoo :D

Joskus ennen kauden alkua taisin mainitakin että tänä vuonna ajan vain EM:t Suomessa ja sitä ennen testikeikan, ei kauheesti yksin ole innostanut vuosia vedellä. Finaaleiissa ajaa joku mun pyörällä tai sitten itse.

Ensi vuonna ajan Ruotsin mestaruudesta, Nordicin jos saadaan pystyyn ja kolme tai neljä EM-kisaa. Suomessa en itse aja kun ton EM:n.
What else but racin'... ?
- Baldie's VooDoo Racing -

Avatar
bald
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee

Viesti Kirjoittaja bald » Ti Heinä 15, 2008 4:18 am

Haastaja kirjoitti:Mut tässähän puhutaan tuosta sekuntikerhosta, ei matkasta... et kai nyt teittin virimopoilla 1/8:n vitoseen pääsee :P
Joo, menee vaan sekunnin alle! Ajatsä jollain potkulaudalla ku tollasioa kyselyt ;

Sori mä en vaan tiedä nyktnuorisosta...
What else but racin'... ?
- Baldie's VooDoo Racing -

Avatar
Jim Goose
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Syys 14, 2001 12:00 am
Paikkakunta: -14 Z 1000 Special Edition, -07 Mean Streak 1600, -80 Z 1000 ST, -79 Z 1000 ST, -81 KLX 250 B
Viesti:

Re: 5.kerho?

Viesti Kirjoittaja Jim Goose » Pe Tammi 17, 2020 5:20 pm

Larry Spiderman McPride 5,50 / 264 mph :fire: :cheers:

https://www.youtube.com/watch?v=4BkI7nfdtDs
Meanier than ever<br>

Empuu
Viestit: 2
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 6:59 pm

Re: 5.kerho?

Viesti Kirjoittaja Empuu » To Maalis 12, 2020 7:07 pm

On yksi loistava paikka pitää tällaisia juhlia. Vietän siellä usein aikaa ja vietän sen erittäin hyvin. Kaiken kaikkiaan tämä on loistava paikka ja suosittelen sitä sinulle https://mr.bet/fi Siellä voit aina ansaita kunnon rahaa ja sitten käydä ympäri eikä tehdä mitään kuukausia. Tämä on todella hyvä paikka. Ystäväni neuvoi häntä, mutta hän tietää paljon sellaisista paikoista. Älä yleensä missaa mahdollisuutta mennä sinne katsomaan itseäsi.

Vastaa Viestiin