Bandit XXR/Ostettu
- jako76
Bandit XXR/Ostettu
Koko S eli 56 vois olla passeli. Kokeile kaupitella, katotaan ostanko.
Viimeksi muokannut jako76, To Huhti 07, 2011 8:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä hättäile,istu mättäälle.
-
Mik3-
Bandit xxr
Mulla olis kokoa L oleva pari kuukautta ajettu kuin uusi !
itekki tota s kokoa silloin meinasin mutta onneksi otin l koon nimittäin näissä tuo koko on aika hämäävä kun entinen AGV oli kokoa s ja oli sopiva niin tämä taas on l ja jopa vähän kireä vaikka on jo kerennyt muokkautumaan mun päähän. Hintaa pidän 250e koska tosiaan vasta pari kuukautta ajoja takana ! ota yhteyttä 044712092
itekki tota s kokoa silloin meinasin mutta onneksi otin l koon nimittäin näissä tuo koko on aika hämäävä kun entinen AGV oli kokoa s ja oli sopiva niin tämä taas on l ja jopa vähän kireä vaikka on jo kerennyt muokkautumaan mun päähän. Hintaa pidän 250e koska tosiaan vasta pari kuukautta ajoja takana ! ota yhteyttä 044712092
- cybress
- jako76
Ei aiheuta muutosta toimintasuunnitelmaan...cybress kirjoitti:osuit naulan kantaan ja veit jalat suustaniCFH kirjoitti:Bandit on paska kypärä!!!!!![]()
![]()
todellakin, menee nyt offi topiciksi mutta jos joku välttämättä haluaa pilata loputkin ajo fiilikset ni ostaa banditin kypärän, suhinaa,vinkunaa,visiiri huurtuu sisäpuolelta vaikka +30 lämmintä...
Älä hättäile,istu mättäälle.
- CFH
Eli ulkonäkö ennen kaikkea? Sijoita rahaa ja osta kunnon kypärä kerralla!jako76 kirjoitti:Ei aiheuta muutosta toimintasuunnitelmaan...cybress kirjoitti:osuit naulan kantaan ja veit jalat suustaniCFH kirjoitti:Bandit on paska kypärä!!!!!![]()
![]()
todellakin, menee nyt offi topiciksi mutta jos joku välttämättä haluaa pilata loputkin ajo fiilikset ni ostaa banditin kypärän, suhinaa,vinkunaa,visiiri huurtuu sisäpuolelta vaikka +30 lämmintä...

-
Mik3-
Bandit xxr
Riippuu ihan mihin tarkotukseen kypärä tulee, mitä kypärältä hakee, ja minkä mallin bandit kypärästä puhutaan.. ainakin tuo minun xxr on ollu tähän mennessä paras kypäristäni vaikka on ollut yli 400e maksanut agv:kin päässä muutaman vuoden.. oftopicia
mut asiaan...
Paljos olisit valmis maksamaan tosta bandiitista jota jo aikasemmin tarjoilin ? alle 200 en viittis myydä kun on tosiaan vaan kuukauden päivät ollu päässä joten ihan ku uus !pitiki mennä myymää pyörä...
mut asiaan...
Paljos olisit valmis maksamaan tosta bandiitista jota jo aikasemmin tarjoilin ? alle 200 en viittis myydä kun on tosiaan vaan kuukauden päivät ollu päässä joten ihan ku uus !pitiki mennä myymää pyörä...
-
Mik3-
Bandit xxr
Nyt todellisen rahatarpeen alla myyn 175e jos täl viikol ostat !
SOITA 0440712092
SOITA 0440712092