Streetfighter osia
-
Apinan
Streetfighter osia
Moi! Olis hakusessa jonki näköstä perää ja valomaskia. Häkin suunnitteli tekevän kokonaa uuellee kun aikasempi vääntäny sen iha perseelleen. Netistä kaikki maholliset sivut käyty läpi ja ei löydy kuin uusia jotka tietenkin maksaa riittävästi. Käytettyä jos löytyy tai joku jos osaa neuvoa mistä lähtis hakemaan nii pistä viestiä kiitos
-
Apinan
Re: Streetfighter osia
Eikö tosissaa kukaan tiedä mistä saisi käytettyy osaa ? Tai ketään kuka tekee sellaista
-
Kouseri
Re: Streetfighter osia
Nettivaraosa-ebay-bomber myyntiosasto, näitä kun selailee ja kyttäilee ajan kanssa niin mieleisiä tulee vastaan. Ite olen ajan kanssa rakentanut niin olen haluamani saanut. Osa on uutta ja osa vanhaa. Osa kaadutuista osista ja osa itse tehty tai bomber keskelupalstalstoilta keskustelujen pohjalta joku tehnyt esim. Koneistetut osat piirustuksista. Perän ostin häkkeineen päivineen nettivaraosasta, maskit osa bomber sivuita osa ebaystä, putki ebaystä jenkeistä, muut hilppeet ebay ja muut nettisivut ympäri maailman, kun jotain mielekästä tullut vastaan. Euroopasta tavara tulee nopeesti ja homma on toiminut nopeammin kuin suomen postilla ja varaosien hinnat paljon halvemmat kuinn suomessa. Ite kun kuiduttelet niin saat omanlaises, vaikka kaadutuista osista. Kärsivällisyydellä säästää pitkän pennin..