Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Wallu
-
Viestit: 888
-
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06
Viesti
Kirjoittaja Wallu » Su Maalis 04, 2012 9:50 am
Kyseisen pätkän jälkeen, kyseisenä vuonna 2003, asenne muuttui. Olin 17v. ja piikki alla. Siitä lähdin sitte tavoittelemaan isompaa mopoa.
TOSIN näinä 9 vuotena ei oo keuloja tullut opeteltua, mut eikös asenne ratkaise
http://www.youtube.com/watch?v=56dZ_vwy ... re=related
Zori...
-
kopebe
-
Viestit: 555
-
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: honda
Viesti
Kirjoittaja kopebe » Su Maalis 04, 2012 12:34 pm
http://vimeo.com/3779511
ehdottomasti tämä. Ei pyörillä hipostelua, muutama cb500:nen, viiskymppisiä pikkuvehkeitä ja HAUSKANPITOA.
-
Jazka87
-
Viestit: 217
-
Liittynyt: To Huhti 15, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: Osina.
Viesti
Kirjoittaja Jazka87 » Su Maalis 04, 2012 1:09 pm
http://www.youtube.com/watch?v=pDWZs-RJypA tästä videosta parempi versio, samoilla suunnilla kuvattu ja sama alkumusiikki kyseisessä pätkässä.
Videota en löytänyt pienen haeskelun jälkeen mutta jos joku tietää tai löytää sen olisin kiitollinen
-
M.A.D KUUSAA
-
Viestit: 467
-
Liittynyt: Ke Heinä 24, 2002 12:00 am
-
Paikkakunta: DESTROYER 121
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja M.A.D KUUSAA » Su Maalis 04, 2012 9:15 pm
-
Sazi
-
Viestit: 192
-
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 636
Viesti
Kirjoittaja Sazi » Ma Maalis 05, 2012 1:02 pm
vanhaa sicknessiä
http://vimeo.com/8370206
nyt pitäis yrittää taas uudellee 2.5 vuoden tauon jälkee uusi kawasaki alla.
-
hurtta
-
Viestit: 354
-
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: yksi kasa osia, 950SM
Viesti
Kirjoittaja hurtta » Ma Maalis 05, 2012 8:38 pm
Taisipa olla Ghost rider kakkosen turbobussi, mistä mulle se kiima aikoinaan sytty... Nää "vanhat" videot tässä on kyllä aika uutta kamaa, eihän ne oo ees lähelle kymmenvuotiaita
-
Sazi
-
Viestit: 192
-
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 636
Viesti
Kirjoittaja Sazi » Ma Maalis 05, 2012 8:43 pm
Juu kyl se näin on. Kyl sitä ihmeissään katto powerin jätkiä kun ne veti power keulaa ja sudituksia
-
Smoldari
-
Viestit: 1576
-
Liittynyt: La Joulu 13, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: SV, CB
Viesti
Kirjoittaja Smoldari » Ti Maalis 06, 2012 1:32 am
Fuelmedia
Servin' it up
Judgement Day
Las Vegas Extremes
Potatoes MC
Tos ny muutama mitkä tuli mieleen
snafu
-
Tessustelija
-
Viestit: 1391
-
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tessustelija » Ti Maalis 06, 2012 10:03 am
Kyllä mulla alkujaan 16veenä sytytti nuo Hulluozmon manki ja dt videot! En vain löytäny video materiaalia siitä. Tuo äsken mainittu Fuelmedia on kans mieleenpainunu.
-
Sazi
-
Viestit: 192
-
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 636
Viesti
Kirjoittaja Sazi » Ti Maalis 06, 2012 10:21 am
joo hulluozmo videot kyllä starttas oman stunttaus homman ne oli kovia kyllä siihen aikaa.
-
mökkimopo
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: To Elo 29, 2002 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja mökkimopo » Ti Maalis 06, 2012 10:30 am
Lehmäjengin veto oli kans aika vaikuttavaa...videot on vaan valitettavasti poistunut ainakin youtubesta.
Tyylillä ei taidolla!!!