Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Tomi-
-
Viestit: 254
-
Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: pc25 Honda & minicross
Viesti
Kirjoittaja Tomi- » To Helmi 16, 2012 5:42 pm
http://www.youtube.com/watch?v=9GG8fgmz ... r_embedded
Ukkelit alkaneet ihan oikeasti paiskomaan hyviä pätkiä nettiin, tässä jälleen hyvä esimerkki
Omasta mielestä ainakin hyvää mainosta stunttailulle ja myös siinä samalla pyörän valmistajalle.
-
Astar
-
Viestit: 451
-
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Astar » To Helmi 16, 2012 6:42 pm
Loistava pätkä!
-
axion
-
Viestit: 209
-
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Laiton alla...
Viesti
Kirjoittaja axion » La Helmi 18, 2012 12:56 pm
Perhana, että on hienot pyörät äijillä!!!
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>
-
Komentaja
-
Viestit: 497
-
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: suzukeja+hva
Viesti
Kirjoittaja Komentaja » La Helmi 18, 2012 9:06 pm
noihan se homma pitää hoitaa jos sponsseja haluaa...
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
-
CFH
-
Viestit: 1154
-
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...
Viesti
Kirjoittaja CFH » La Helmi 18, 2012 9:22 pm
Astar kirjoitti:Loistava pätkä!
Kyllä vaan. Mun mielestä on mageeta kun tehdään tällaisia joissa on "juoni", eikä pelkkää vetämistä...
-
axion
-
Viestit: 209
-
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Laiton alla...
Viesti
Kirjoittaja axion » Su Helmi 19, 2012 12:31 am
CFH kirjoitti:
Astar kirjoitti:Loistava pätkä!
Kyllä vaan. Mun mielestä on mageeta kun tehdään tällaisia joissa on "juoni", eikä pelkkää vetämistä...
Kyllä, vähän niinku saksalainen pornoleffa
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>
-
Label
-
Viestit: 159
-
Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Label » Su Helmi 19, 2012 1:18 am
axion kirjoitti:
CFH kirjoitti:
Astar kirjoitti:Loistava pätkä!
Kyllä vaan. Mun mielestä on mageeta kun tehdään tällaisia joissa on "juoni", eikä pelkkää vetämistä...
Kyllä, vähän niinku saksalainen pornoleffa
+1
-
CFH
-
Viestit: 1154
-
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...
Viesti
Kirjoittaja CFH » Su Helmi 19, 2012 2:05 am
axion kirjoitti:
CFH kirjoitti:
Astar kirjoitti:Loistava pätkä!
Kyllä vaan. Mun mielestä on mageeta kun tehdään tällaisia joissa on "juoni", eikä pelkkää vetämistä...
Kyllä, vähän niinku saksalainen pornoleffa
En tiedä, kun en katso sellaista. Pysytäänkö asiassa???