Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
supr
-
Viestit: 22
-
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: 636
Viesti
Kirjoittaja supr » La Joulu 17, 2011 2:19 am
http://vimeo.com/33803558
siinä olis jonkinmoinen pätkä viime kesältä...
-
FireArm
-
Viestit: 53
-
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 1:00 am
-
Paikkakunta: 1000RR
Viesti
Kirjoittaja FireArm » La Joulu 17, 2011 10:30 am
Viihdyttävä pätkä!
-
Tessustelija
-
Viestit: 1391
-
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tessustelija » La Joulu 17, 2011 11:12 am
Röyhkeä kaveri! Mie näinki sinut tuolla ylöjärven stuntdayssa. Hyvän näköstä ajoa
-
simppask4
-
Viestit: 367
-
Liittynyt: La Helmi 11, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: crf250r ja toinen varkailla
Viesti
Kirjoittaja simppask4 » La Joulu 17, 2011 11:18 am
Katuveto pätkiä ei tule suomesta kyllä koskaan liikaa!
Ja vielä tälläisiä missä kuski osaa oikeasti muutakin kuin polttaa kumia. Taitava jätkä
Ps: ois sitä kuminpolttoa saanu silti olla hiukka enemmän
-
axion
-
Viestit: 209
-
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Laiton alla...
Viesti
Kirjoittaja axion » La Joulu 17, 2011 2:10 pm
Mukava kattoo katu pommitusta!!!! lisää sais näitäkin olla!!!
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>
-
skyline
-
Viestit: 1439
-
Liittynyt: Ma Syys 10, 2001 12:00 am
-
Paikkakunta: Kona!
Viesti
Kirjoittaja skyline » La Joulu 17, 2011 2:53 pm
Hyvä pätkä!
Pisti vaan heti hifisilmään että suurinosa (kaikki?) kuvatusta matskusta on laajakuvaa ja sitte se on vedetty tohon laatikkomalliin, pyörä ei ole pyöreä vaan soikea
Olennaista on, että pelkoa ei tunneta - tai myönnetä.
-
sutsuke
-
Viestit: 793
-
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: SUZUKI gsx-r 1000 + 125 minicross
Viesti
Kirjoittaja sutsuke » La Joulu 17, 2011 3:00 pm
-
stroker
-
Viestit: 57
-
Liittynyt: La Loka 01, 2011 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja stroker » La Joulu 17, 2011 3:05 pm
+1

ainoa mikä vähän häiritsi oli tuo alkupuolen musiikki
-
Madmax88
-
Viestit: 51
-
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Madmax88 » La Joulu 17, 2011 8:26 pm
hyvää pätkää pyörän äänet olis saanu kuulua enemmän videos
-
peppe1987
-
Viestit: 876
-
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 954rr -03
Viesti
Kirjoittaja peppe1987 » Ma Tammi 02, 2012 9:18 pm
Tosi hyvä ja aito meininki tässä videossa, tykkäsin!
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>