ajo video

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
supr
Viestit: 22
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 1:00 am
Paikkakunta: 636

ajo video

Viesti Kirjoittaja supr » La Joulu 17, 2011 2:19 am

http://vimeo.com/33803558

siinä olis jonkinmoinen pätkä viime kesältä...

FireArm
Viestit: 53
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1000RR

Viesti Kirjoittaja FireArm » La Joulu 17, 2011 10:30 am

Viihdyttävä pätkä! :firing:

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » La Joulu 17, 2011 11:12 am

Röyhkeä kaveri! Mie näinki sinut tuolla ylöjärven stuntdayssa. Hyvän näköstä ajoa :)
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
simppask4
Viestit: 367
Liittynyt: La Helmi 11, 2006 1:00 am
Paikkakunta: crf250r ja toinen varkailla

Viesti Kirjoittaja simppask4 » La Joulu 17, 2011 11:18 am

Katuveto pätkiä ei tule suomesta kyllä koskaan liikaa!

Ja vielä tälläisiä missä kuski osaa oikeasti muutakin kuin polttaa kumia. Taitava jätkä :firing:



Ps: ois sitä kuminpolttoa saanu silti olla hiukka enemmän :upto: :P

Avatar
axion
Viestit: 209
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Laiton alla...

Viesti Kirjoittaja axion » La Joulu 17, 2011 2:10 pm

Mukava kattoo katu pommitusta!!!! lisää sais näitäkin olla!!! :firing: :firing:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>

Avatar
skyline
Viestit: 1439
Liittynyt: Ma Syys 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kona!

Viesti Kirjoittaja skyline » La Joulu 17, 2011 2:53 pm

Hyvä pätkä!

Pisti vaan heti hifisilmään että suurinosa (kaikki?) kuvatusta matskusta on laajakuvaa ja sitte se on vedetty tohon laatikkomalliin, pyörä ei ole pyöreä vaan soikea :lol:
Olennaista on, että pelkoa ei tunneta - tai myönnetä.

sutsuke
Viestit: 793
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SUZUKI gsx-r 1000 + 125 minicross

Viesti Kirjoittaja sutsuke » La Joulu 17, 2011 3:00 pm

axion kirjoitti:Mukava kattoo katu pommitusta!!!! lisää sais näitäkin olla!!! :firing: :firing:
+1 :firing: :firing: :firing:

Avatar
stroker
Viestit: 57
Liittynyt: La Loka 01, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja stroker » La Joulu 17, 2011 3:05 pm

sutsuke kirjoitti:
axion kirjoitti:Mukava kattoo katu pommitusta!!!! lisää sais näitäkin olla!!! :firing: :firing:
+1 :firing: :firing: :firing:

+1 :firing: ainoa mikä vähän häiritsi oli tuo alkupuolen musiikki :freak:

Avatar
Madmax88
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » La Joulu 17, 2011 8:26 pm

hyvää pätkää pyörän äänet olis saanu kuulua enemmän videos :firing:

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Ma Tammi 02, 2012 9:18 pm

Tosi hyvä ja aito meininki tässä videossa, tykkäsin! :firing:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Vastaa Viestiin