Eicma 2011

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
JTD
Viestit: 802
Liittynyt: La Huhti 13, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1, Yamaha YFZ 450
Viesti:

Eicma 2011

Viesti Kirjoittaja JTD » To Joulu 08, 2011 7:44 pm

Messukuvat TN Racing galleriassa: http://tnracing.fi/gallery3/index.php/Eicma2011

Kuva
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESKIL » To Joulu 08, 2011 8:37 pm

... Ja onko sulla jossain erikseen se kansio missä oli ne prätkät???

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » To Joulu 08, 2011 9:28 pm

Ihan hyvät messut vissiin oli..

Avatar
Madmax88
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » To Joulu 08, 2011 11:12 pm

Kivan näköst kinkkuu havaittavis nois kuvis! :blah:

wama
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Speed Triple, Daytona 955i, Bonneville, Pegaso

Viesti Kirjoittaja wama » La Joulu 10, 2011 2:18 am

Te edelleen osaatte keskittyä messuilla oleelliseen :blah:

Avatar
JTD
Viestit: 802
Liittynyt: La Huhti 13, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1, Yamaha YFZ 450
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTD » Su Joulu 11, 2011 11:16 pm

Noi mopot nyt on samaa kuraa jokainen vuosi, mutta muuta mukavaa nähtää kyllä löytyy.
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi

Vastaa Viestiin