Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
BadAss
-
Viestit: 1051
-
Liittynyt: To Marras 07, 2002 1:00 am
-
Paikkakunta: Tiger 800XC ja WR250f
Viesti
Kirjoittaja BadAss » Ti Syys 13, 2011 6:02 pm
Rockin videoita kun kattoo, niin talvi ei vituta yhtään.
"Huono tie, parempi mieli"
-
HC-Silence
-
Viestit: 74
-
Liittynyt: Su Marras 28, 2010 1:00 am
-
Paikkakunta: Sekopäinen 450 EXC
Viesti
Kirjoittaja HC-Silence » Ti Syys 13, 2011 6:14 pm
Tulispa jo koko elokuva! Sitä odotellessa
-
Booris
-
Viestit: 3
-
Liittynyt: Su Syys 11, 2011 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Booris » Ti Syys 13, 2011 8:39 pm
Talvi ja uus kelkka
-
Masap
-
Viestit: 1086
-
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
-
Paikkakunta: k1 1000 gsxr
Viesti
Kirjoittaja Masap » Ke Syys 14, 2011 1:48 am
eikä anneta ihmiselle armoa ollenkaan tähän kelkkakuumeeseen...
No brain , No pain
-
knato
-
Viestit: 95
-
Liittynyt: To Marras 09, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja knato » Ke Syys 21, 2011 5:11 pm
-
Sazi
-
Viestit: 192
-
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 636
Viesti
Kirjoittaja Sazi » Ma Syys 26, 2011 5:59 pm
Aina yhtä hyviä pätkiä
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » To Marras 03, 2011 1:53 pm
-
Allterrain
-
Viestit: 583
-
Liittynyt: Su Elo 07, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Customi ja fiddy
Viesti
Kirjoittaja Allterrain » To Marras 03, 2011 10:00 pm
Toisinsanoen onko SFT:llä loossi tän vuoden messuilla?

Muistelisin et joku vuosi olin näkevinäni sielä jotain SFT-hommia...Ois kiva nähä tänä vuonna vähän tarkemminki, jos nyt kerkeää messuille sunnuntaina pömisemään.
Hiihtäminen on parasta mitä voi tehä sukset jalassa.<br>
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » Pe Marras 04, 2011 3:29 am
Ei tietääkseni ole mitään tähdellistä liikenteessä! suomen stunt tour 2011 traileri ehkä voidaan pyöräyttää mutta muuten ollaan vaa pitämäs lystiä ja potkimassa renkaita:D
Kyl sfteel on ollu jotai meininkejä Ollu ultratecin kanssa jos kiinnostusta on nii voidaa ensvuonna jotai järkkääkki:P tosin pyörät on tähä aikaa vuodesta nii pillunpäreinä ettei niitä viitti oikee näytille viedä:D
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » Pe Marras 04, 2011 9:52 am
Ei tietääkseni ole mitään tähdellistä liikenteessä! suomen stunt tour 2011 traileri ehkä voidaan pyöräyttää mutta muuten ollaan vaa pitämäs lystiä ja potkimassa renkaita:D
Kyl sfteel on ollu jotai meininkejä Ollu ultratecin kanssa jos kiinnostusta on nii voidaa ensvuonna jotai järkkääkki:P tosin pyörät on tähä aikaa vuodesta nii pillunpäreinä ettei niitä viitti oikee näytille viedä:D
-
Masap
-
Viestit: 1086
-
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
-
Paikkakunta: k1 1000 gsxr
Viesti
Kirjoittaja Masap » Ma Marras 07, 2011 11:45 pm
No brain , No pain
-
Johnsson
-
Viestit: 60
-
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: 12ärrä
Viesti
Kirjoittaja Johnsson » Ti Marras 08, 2011 12:51 am
-
hole
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: t: rikki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hole » Pe Marras 25, 2011 1:03 pm
löytääkö kukaan enään sitä pitkää video pätkää. olikohan salvation se nimi.