www.wannabecrew.com/video
siitä se mautonta video... upeeta toimintaa... harvemmin sitä näkee noin hienoja mopoviteoita...!!!
huoh, tuossa syy miksen ite ees tee mitää viteoo ja laita nettiin...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
Miksi sitten hirveellä vaivalla suttasit kilvet? Ihan ok pätkähän toi on suomi-asteikollapenikka kirjoitti:Kyseinen mopo pätkä ei ole tarkoitettu yleiseen levitykseen vaan pelkästään yhdistyksen jäsenille. Olisin kyllä itse laittanut linkin tänne, JOS olisin halunnut sen levitykseen. kiitokset siis nrtl:lle
Koska olen masokisti ja blurraus on mieliharrastukseni.angel87 kirjoitti:Miksi sitten hirveellä vaivalla suttasit kilvet? Ihan ok pätkähän toi on suomi-asteikollapenikka kirjoitti:Kyseinen mopo pätkä ei ole tarkoitettu yleiseen levitykseen vaan pelkästään yhdistyksen jäsenille. Olisin kyllä itse laittanut linkin tänne, JOS olisin halunnut sen levitykseen. kiitokset siis nrtl:lle![]()
Janne, pää ja sormi pois sieltä perseestä, ei olisi pahitteeksi jos ottaisit toisenkin käden sormen nenästä. Eikös siinä lue, kun avaat sen sivun, että VAIN JÄSENILLE. Oletko siis lukutaidoton?Janne kirjoitti:tota ei enää saa tosta linkistä!!
onks mitää muuta linkkii??
Kaikki eivät ole tekniikan ihmelapsia ja unix ympäristö on itselleni aika outo, millä salasanat yleensä säädetään. Ja jakoon laittaminen tarkoittaa edelleenkin mielestäni sitä, että lisäillään linkkejä vähän joka paikkaan. Kyseisen pätkän linkkiä ei olisi pitänyt löytyä mistään netissä. Irkissä sen olen kerran antanut, myönnettäköön.Nrtl kirjoitti:hmettelen kovasti, miksi tuo video on sitten laitettu jakoon jos sitä ei muille ole tarkoitettu, oiskos kannattannu vaikka laittaa salasanan alle tjsp.
Mutta nöyrimmät anteeksipyyntöni jos se aiheitti jotain hallaa jollekkin...!
Katsoin se kyllä ensin itse, ja koska kilvet oli peitetty yms. niin en ajatellu sen pidemmälle...
Jos sinulta löytyy nauhana se, kun haet entisellä mopollasi kulmaa, niin olisihan se paljonkin parempaa katsottavaa.(Ei vittuilua, eikä myöskään faktatietoa, korjaa jos olen väärässä)Nrtl kirjoitti:huoh, tuossa syy miksen ite ees tee mitää viteoo ja laita nettiin...