1.36 rupeaa naurattamaan
kunnon choppereita japanista
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
kunnon choppereita japanista
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------