kunnon choppereita japanista

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

kunnon choppereita japanista

Viesti Kirjoittaja jaket » Ke Syys 22, 2010 9:45 pm

http://www.youtube.com/user/presgris49

1.36 rupeaa naurattamaan :D
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

wille-
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja wille- » To Syys 23, 2010 5:05 pm

apinakyykky? :drin:

pkinnune
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003

Viesti Kirjoittaja pkinnune » To Syys 23, 2010 8:07 pm

jos se oli jossain koteloitumis vaiheessa,se käpertyy vielä pienempään kerään johonki takin ja tangon väliin...

Vastaa Viestiin