Omistatko tappajamopon!?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Kassikotka
- Viesti:
- lehm
Kyl ihan varmaan menee yli sata ja se kyl sit nähdään skapas et kuka voittaa(en tarkoita,että minä voittaisin).Kassikotka kirjoitti:Epäilen vahvasti edes 100km/h rikkoutumista...Nii,ja "ei se varmasti viimeiseksikään jää" no,toi nähään sit skapas...
Se vähän rippuu siitä,että tulenko viimeiseksi mut jos kaikki on jotain 500cc pevettei niin mä en pärjää mut jos on vaiks,joku mana mikä menee 80km/h niinku viimeks ni kyl mä nyt sellase aina voitan.
- Kassikotka
- Viesti:
- rosvoroope
- Kassikotka
- Viesti:
- lehm
- lehm
Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?
- lehm
Niin se on,mutta ei se nyt ehkä hirveesti ylisata mee mut ehkä jossain sadan paikkeilla.Kassikotka kirjoitti:VÄHÄ RAJAA!!kuka hullu sielä sit uskaltais olla kattoos ku toi Utare#1:nen ajas siel?!?
Se voi sit kokeella sitä,ku oppii ajaan VAKIOLLA hopperilla! Ja minkä pytteröösen se meinaa siihen laittaa?Aika kowa se saa olla jos meinaa vetää yli satasen vauhteja!
-
-Arska-
Eikös tossa kisassa se matka ole varttimaili?? mietin vaan että ei sillä hopperilla ehkä tolla matkalla yli satasta oteta... kai siellä on isompi koneisiakin mutta ei ne ehi ottaa lukujalehmä#1 kirjoitti:Kyl ihan varmaan menee yli sata ja se kyl sit nähdään skapas et kuka voittaa(en tarkoita,että minä voittaisin).Kassikotka kirjoitti:Epäilen vahvasti edes 100km/h rikkoutumista...Nii,ja "ei se varmasti viimeiseksikään jää" no,toi nähään sit skapas...
Se vähän rippuu siitä,että tulenko viimeiseksi mut jos kaikki on jotain 500cc pevettei niin mä en pärjää mut jos on vaiks,joku mana mikä menee 80km/h niinku viimeks ni kyl mä nyt sellase aina voitan.
Nyt sattu Juhaa leukaan...
-
jarmor
nää on kattokaas iha eri miehiä nämä mullikat, ei niitte kanssa kannata rueta kisaamaan.... voi vittu notta on huvittavia tyypejä... jollain helevetin hopperilla painaa satasta menemään utareet heiluen ja häntä suorana.... kissan paskat.Sanompa vaan että ennen kuin saat kelottua siihen lypsykoneeseen satasen vauhtia ni siin kerenny tulla jo monta kertaa äitiäs ikävä...no pitäähän se aika saada jotenkin kulumaan...
- rosvoroope
-
jarmor
Se on kuule lehmä ykkönen nyt sillee.... et vaikka sä luulet kui helevetin hyvin tietäväs noita asioita, ni sillo ku suurin osa näillä sivuilla kävijöistä ajeli jo mopolla niin sinä istuit hiekkalaatikolla hämmentämässä tikulla omaa paskaasi...vai sormellako lienet hämmentäny...et elähän tissin rakentaja hirveesti kehuskele tekemisilläsi...eläkä ainakaan sillä vitun hulikukkerilla mitä sä vielä mopoksi ilkeät nimittää, hävettäs mua ainakin ihan helvetisti.......
- Kassikotka
- Viesti:
-
opa82
Mistähän johtuu, että isäs haluais sun rakentavan tappajamoponlehmä#1 kirjoitti:Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?