samurai 110cc crossi kikkailuun

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

fatout
Viestit: 6
Liittynyt: La Syys 29, 2007 12:00 am
Paikkakunta: suzuki pv 60-80cc

samurai 110cc crossi kikkailuun

Viesti Kirjoittaja fatout » La Syys 29, 2007 12:18 pm

oon harkinnu tota samuraita kikkaluun
kantsiiko ostaa semmonen
oon ite 12w
kertokaaa omija mielipiteitä
_______________________
ilman rahaaa ei saada

jikolo
Viestit: 51
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jikolo » Su Syys 30, 2007 12:19 am

www.motot.net [url] mene tonne

Vastaa Viestiin