Krossit kadulla

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
VoiD
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Krossit kadulla

Viesti Kirjoittaja VoiD » Ti Joulu 19, 2006 4:07 pm

http://www.motot.net/talli/27584

Tommonen vehje alkanut kiinnostamaan ihan tosissaan.

Mitähän pitäs erityistä ottaa huomioon tommosta kadulla ajettua ostetaessa ja josko joku tietäs vähän miten tommosen huollot kadulla poikkeavat krossista?

Monttuhan tossa on parin kilsan päässä et siellähän sitä tulisi ajeltua mut oishan se kiva snägärimunkkiakin päästä välillä vetämään.

Puoli-ilmanen cr:n smotosettikin olisi tarjolla :upto:

Avatar
frst
Viestit: 1750
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 666

Viesti Kirjoittaja frst » Ti Joulu 19, 2006 9:43 pm

M.A.D KUUSAA

Avatar
Lauri-
Viestit: 71
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Lauri- » Su Joulu 24, 2006 12:42 pm

Itsellä on ollut noita piikkisiä kisaenskoja muutamia ja kaikilla ajettu kadulla, tuskin krossin huollot niin paljoo eroo noitten kisaenskojen huolloista.

Kadulla koneen saa hajotettua helvetisti nopeempaa mutta sen saa myös kestään prkl kauemmin kun krossissa. Riippuu ihan käytöstä. Mutta semmosella lepposella ajolla missä tietenkin vähän rangotaan, on huoltovälit huomattavasti pidemmät kun krossissa, en uskalla alkaa antaan mitään tuntiarvioo mutta vois melkein sanoo että 2x pidempään ajaa esim. männällä, ilmanputsaria pesee ja vaihtaa käytön mukaan, ja vaihdelaatikkoöljyjä vaikka 10h välein, ei siinä sen kummallisempaa. Kadulla kun ei ees voi koko aikaa kierrättää ja taas krossiradalla ei muuten voikkaan ajaa.

edit: Tollakin mitä katselit on hieman ikää, niin totta kai se on riskialttiimpi leviään. Itellä oli vähän aikaa sitten tommonen piikkinen cr, vm.06. Kyllä sillä kadullakin olis vedelly, että sinänsä lepponen, mutta yhtään pidempää matkaa en sillä kyllä mielellään ajais. Ja ohan se vielä kireempi kun noi piikkiset kisaenskat, ylhäällä siis.

Moubabone
Viestit: 326
Liittynyt: To Tammi 05, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Gsxr 1000

Re: Krossit kadulla

Viesti Kirjoittaja Moubabone » Ke Tammi 03, 2007 2:39 am

VoiD kirjoitti:http://www.motot.net/talli/27584

Tommonen vehje alkanut kiinnostamaan ihan tosissaan.

Mitähän pitäs erityistä ottaa huomioon tommosta kadulla ajettua ostetaessa ja josko joku tietäs vähän miten tommosen huollot kadulla poikkeavat krossista?

Monttuhan tossa on parin kilsan päässä et siellähän sitä tulisi ajeltua mut oishan se kiva snägärimunkkiakin päästä välillä vetämään.

Puoli-ilmanen cr:n smotosettikin olisi tarjolla :upto:


Kaverini vaan taitaa olla sua vikkelämpi, kävi tänään kattoo ja taitaapi jopa ostaa sen :D

Vastaa Viestiin