Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
VoiD
-
Viestit: 237
-
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Myyty
Viesti
Kirjoittaja VoiD » Ti Joulu 19, 2006 4:07 pm
http://www.motot.net/talli/27584
Tommonen vehje alkanut kiinnostamaan ihan tosissaan.
Mitähän pitäs erityistä ottaa huomioon tommosta kadulla ajettua ostetaessa ja josko joku tietäs vähän miten tommosen huollot kadulla poikkeavat krossista?
Monttuhan tossa on parin kilsan päässä et siellähän sitä tulisi ajeltua mut oishan se kiva snägärimunkkiakin päästä välillä vetämään.
Puoli-ilmanen cr:n smotosettikin olisi tarjolla
-
frst
-
Viestit: 1750
-
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 666
Viesti
Kirjoittaja frst » Ti Joulu 19, 2006 9:43 pm
M.A.D KUUSAA
-
Lauri-
-
Viestit: 71
-
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Lauri- » Su Joulu 24, 2006 12:42 pm
Itsellä on ollut noita piikkisiä kisaenskoja muutamia ja kaikilla ajettu kadulla, tuskin krossin huollot niin paljoo eroo noitten kisaenskojen huolloista.
Kadulla koneen saa hajotettua helvetisti nopeempaa mutta sen saa myös kestään prkl kauemmin kun krossissa. Riippuu ihan käytöstä. Mutta semmosella lepposella ajolla missä tietenkin vähän rangotaan, on huoltovälit huomattavasti pidemmät kun krossissa, en uskalla alkaa antaan mitään tuntiarvioo mutta vois melkein sanoo että 2x pidempään ajaa esim. männällä, ilmanputsaria pesee ja vaihtaa käytön mukaan, ja vaihdelaatikkoöljyjä vaikka 10h välein, ei siinä sen kummallisempaa. Kadulla kun ei ees voi koko aikaa kierrättää ja taas krossiradalla ei muuten voikkaan ajaa.
edit: Tollakin mitä katselit on hieman ikää, niin totta kai se on riskialttiimpi leviään. Itellä oli vähän aikaa sitten tommonen piikkinen cr, vm.06. Kyllä sillä kadullakin olis vedelly, että sinänsä lepponen, mutta yhtään pidempää matkaa en sillä kyllä mielellään ajais. Ja ohan se vielä kireempi kun noi piikkiset kisaenskat, ylhäällä siis.
-
Moubabone
-
Viestit: 326
-
Liittynyt: To Tammi 05, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: Gsxr 1000
Viesti
Kirjoittaja Moubabone » Ke Tammi 03, 2007 2:39 am
VoiD kirjoitti:http://www.motot.net/talli/27584
Tommonen vehje alkanut kiinnostamaan ihan tosissaan.
Mitähän pitäs erityistä ottaa huomioon tommosta kadulla ajettua ostetaessa ja josko joku tietäs vähän miten tommosen huollot kadulla poikkeavat krossista?
Monttuhan tossa on parin kilsan päässä et siellähän sitä tulisi ajeltua mut oishan se kiva snägärimunkkiakin päästä välillä vetämään.
Puoli-ilmanen cr:n smotosettikin olisi tarjolla
Kaverini vaan taitaa olla sua vikkelämpi, kävi tänään kattoo ja taitaapi jopa ostaa sen