O: Ilmajäähdytteinen Suzuki RM50 moottori/alakerta
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
blade97
O: Ilmajäähdytteinen Suzuki RM50 moottori/alakerta
Tuollaiselle moottorille olisi tarvetta.Saa olla rikkinäinen esim.kiinnileikanut.Myös kokonainen pyörä kiinnostaa.
040-8440036/Sami.
040-8440036/Sami.
-
RM
Re: O: Ilmajäähdytteinen Suzuki RM50 moottori/alakerta
PV50 ihan sama moottori. Paitsi eriväriset lohkot. Ja 5 vaihde otettu suomen mallissa pois. Voi helpottaa etsintää.... Ja 5vaihteen siirtäjän ja rattaan voi ostaa erikseen...blade97 kirjoitti:Tuollaiselle moottorille olisi tarvetta.Saa olla rikkinäinen esim.kiinnileikanut.Myös kokonainen pyörä kiinnostaa.
040-8440036/Sami.
-
RM
Niin tarkoitin lähinnä tota jos alakertaa haet. Ei kampiakselista varmaa tietoa, mutta luulen ettei mitään eroa ole. PV kestää jauhaa 80cc missä huomttavasti painavampi mäntä(9mm isompi) satoja tunteja huonolatuisilla öljyillä. Täällä foorumilla on varmaan muillakin samanlaisia kokemuksia...
Eikös 80cc olis hyvä vaihtoehto? Niitä löytysi varmaan kilvettöminä halvalla hinnalla kokonaisiakin. Ja RM osissa aina RM "lisä"....
Eikös 80cc olis hyvä vaihtoehto? Niitä löytysi varmaan kilvettöminä halvalla hinnalla kokonaisiakin. Ja RM osissa aina RM "lisä"....
-
RM
Kaikissa muualle kuin Suomeen myydyissä PV:eissä on ollut toi 5 vaihde ihan vakiona. Ja myös tuorevoitelu. Ja läppis vissiinki myös. Toi tuoreöljyvoitelukin piti ottaa vaan Suomen lainsäädännön mukaan pois ku laite ei saannut painaa yli 60 kiloa. Lakimuutoksen jälkeenhän tilannetta korjattiin hieman.
-
blade97
- Mutteri
Löytyy tota kasikymppistä vissiin kuusvaihteisenakin, siinä taitaa sitten olla erilainen rivoitus pytyssä. Ja RM50 pyttyjä näkyy aina välillä motot.netissä, ei noita taida muualta saada enää. Minimoto on vielä, osia ei hirveesti löydy mutta ilmoittele mitä tarvitset niin yritän hankkia kun kaveri on tyhjentämässä varastoa.
- Entropia
- Viesti:
Täältä löytyy, uutena.blade97 kirjoitti:Olisihan se hyvä,mutta mä tarviin 50 kuutioisen.
Ei sulla sattuis olemaan halvalla käytettyä 5. vaihdetta/tietoa mistä semmoisen löytäisi?![]()
-
blade97
Tuo oli jo tiedossa,kiitos vaan. Mä yritän nyt vähän aikaa katella sitä RM:n konetta,kun siinä se olis valmiina.The Sharpest kirjoitti:Täältä löytyy, uutena.blade97 kirjoitti:Olisihan se hyvä,mutta mä tarviin 50 kuutioisen.
Ei sulla sattuis olemaan halvalla käytettyä 5. vaihdetta/tietoa mistä semmoisen löytäisi?![]()
Ps.Mutteri,laitoin privaa.