Turbo Kit äänenvaimennin
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Ransu88
Turbo Kit äänenvaimennin
Oisko tällänen hyvä änkkä?Onko tämä tarkoitettu vaan 2 t peleihin vai meneeks myös 4 t peleihin ? Kiitos avusta jo etukäteen!!
- Entropia
- Viesti:
-
sweinhund
vitut oo mikään skootterin vaimennin! derbin yms. enskamopon teharin vaimennin. tuo kyseinenhän on katukäyttöön soveltuva kuristettu malli, mutta seuraavalla sivulla oli noita racing malleja. muutamassa 110cc mankissa olen noita nähnyt ja äänet on aikas mukavat. hyvin käänty mp-liikkeen pihassa kaikkien päät ku manki lähti liikkeelle!
Koskela Suomesta, syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!
-
SpeedFreak
- Viesti:
Vittu vittu vittu sitä ja tätä kyll noit saa iha skoottereihin ja mopoihin ja eiköhä saa johonki nelareihinki tarviiks heti rupee raivoo et vittu se on terpin tehari vitun juntit vittu mä tiedän kaiken saamarin älykääpiösweinhund kirjoitti:vitut oo mikään skootterin vaimennin! derbin yms. enskamopon teharin vaimennin. tuo kyseinenhän on katukäyttöön soveltuva kuristettu malli, mutta seuraavalla sivulla oli noita racing malleja. muutamassa 110cc mankissa olen noita nähnyt ja äänet on aikas mukavat. hyvin käänty mp-liikkeen pihassa kaikkien päät ku manki lähti liikkeelle!
Ei oo häpee olla nopee<br>
- Entropia
- Viesti:
-
sweinhund
missä näät mutkan alussa? mun mielestä se on lopussa, ja siinä lukee että tieliikennemalli siksi siinä on tuo kuristava/aääniä vähentävä kapeampi käyrä.The Sharpest kirjoitti:Tota, mielestäni derbin vaimennin on ilman tuota mutkaa alussa...![]()
Koskela Suomesta, syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!
-
juaalton
Ai kääntyy päät! sen on pakko olla sitten tosi ihqu! kääntyy mullakin pää kun teinit huudattavat ilman vaimenninta olevia 318 bemuja...samalla kyllä kääntyy suun pieletkinsweinhund kirjoitti:vitut oo mikään skootterin vaimennin! derbin yms. enskamopon teharin vaimennin. tuo kyseinenhän on katukäyttöön soveltuva kuristettu malli, mutta seuraavalla sivulla oli noita racing malleja. muutamassa 110cc mankissa olen noita nähnyt ja äänet on aikas mukavat. hyvin käänty mp-liikkeen pihassa kaikkien päät ku manki lähti liikkeelle!
......minimotolla saa parhaat naurut:)<br>
-
Maustekallio