Mankista fighter

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Eeska
Viestit: 60
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: CPI Oliver -04
Viesti:

Mankista fighter

Viesti Kirjoittaja Eeska » To Marras 24, 2005 9:44 am

Kysynpä vaa miten voi -89 mankin perää nostaa nätisti ja millasta maskia suosittelette? Eikö Alien maski ole aika nätti... Tarkoitus ois saada rajua ulkonäköä
Homma hanskassa, hanska hukassa

Avatar
NorthernBomber
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » To Marras 24, 2005 10:22 am

Toivon ettei kukaan vasta tälle apinalle mitään asiallista.

Avatar
stalker-
Viestit: 927
Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am
Paikkakunta: yamahaa ja suzukeja

Viesti Kirjoittaja stalker- » To Marras 24, 2005 10:27 am

yksi asia.. vaihda moottori, vaihda runko... vaihda keula.. vaihda merkkiä.. niin ja vielä vaihda malliakin... käviskö?

mankin perää et saa nostettua muulla tavalla kuin ostamalla isommat jouset.. ja mene muualle.

Kiitos.

banZai
Viestit: 31
Liittynyt: To Marras 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Rieju Mrx

Viesti Kirjoittaja banZai » To Marras 24, 2005 10:32 am


Avatar
Koo
Viestit: 23
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Japseja kaksin kappalein

Viesti Kirjoittaja Koo » To Marras 24, 2005 12:05 pm

Johan oli hassunhauska kuva, repesin vähintään kahtia. :freak2:

Jospa et tekis sille mankille mitään, tai jos ihan oikeasti haluut tehdä, nii sitten väsäät mokomasta chopperin..
Eikai

Viestiketju Lukittu