Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Eeska
-
Viestit: 60
-
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: CPI Oliver -04
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Eeska » To Marras 24, 2005 9:44 am
Kysynpä vaa miten voi -89 mankin perää nostaa nätisti ja millasta maskia suosittelette? Eikö Alien maski ole aika nätti... Tarkoitus ois saada rajua ulkonäköä
Homma hanskassa, hanska hukassa
-
NorthernBomber
-
Viestit: 705
-
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha
Viesti
Kirjoittaja NorthernBomber » To Marras 24, 2005 10:22 am
Toivon ettei kukaan vasta tälle apinalle mitään asiallista.
-
stalker-
-
Viestit: 927
-
Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: yamahaa ja suzukeja
Viesti
Kirjoittaja stalker- » To Marras 24, 2005 10:27 am
yksi asia.. vaihda moottori, vaihda runko... vaihda keula.. vaihda merkkiä.. niin ja vielä vaihda malliakin... käviskö?
mankin perää et saa nostettua muulla tavalla kuin ostamalla isommat jouset.. ja mene muualle.
Kiitos.
-
banZai
-
Viestit: 31
-
Liittynyt: To Marras 03, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Rieju Mrx
Viesti
Kirjoittaja banZai » To Marras 24, 2005 10:32 am
-
Koo
-
Viestit: 23
-
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Japseja kaksin kappalein
Viesti
Kirjoittaja Koo » To Marras 24, 2005 12:05 pm
Johan oli hassunhauska kuva, repesin vähintään kahtia.
Jospa et tekis sille mankille mitään, tai jos ihan oikeasti haluut tehdä, nii sitten väsäät mokomasta chopperin..
Eikai